Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETINGOWE I LOGISTYCZNE DETERMINANTY ROZWOJU ORGANIZACJI
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000071009
Tytuł oryginału: Promocja działalności edukacyjnej, badawczej i usługowej realizowana przez uczelnie techniczne.
Autorzy: Ewa Stawiarska.
Źródło: W: Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji. Monografia. Red. H. Howaniec, W. Waszkielewicz. Bielsko-Biała : Wydaw. Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2010, s. 198-210
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/2
Nr opisu: 0000077595
Tytuł oryginału: Wykorzystanie benchmarkingu w zarządzaniu kanałem dystrybucji.
Tytuł w wersji angielskiej: Utilization of benchmarking in management channel of distribution
Autorzy: Anna Bluszcz.
Źródło: W: Marketingowe i logistyczne determinanty rozwoju organizacji. Monografia. Red. H. Howaniec, W. Waszkielewicz. Bielsko-Biała : Wydaw. Akademii Techniczno-Humanistycznej, 2010, s. 370-389, bibliogr. 27 poz.
Słowa kluczowe polskie: benchmarking ; sprzedaż węgla ; przedsiębiorstwo górnicze ; kanał dystrybucji
Słowa kluczowe angielskie: benchmarking ; coal sale ; mining company ; distribution channel
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie