Wynik wyszukiwania
Zapytanie: JAKOŚĆ W SPOŁECZEŃSTWIE SIECIOWYM
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000115398
Tytuł oryginału: Poziom satysfakcji zawodowej lekarzy w wybranych placówkach lecznictwa zamkniętego na Śląsku - badanie ankietowe.
Autorzy: B. Łabuz-Roszak, P. Pawłowski, Marta Dudek-Burlikowska, W. Michlicka, Marek Roszak.
Źródło: W: Jakość w społeczeństwie sieciowym. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2016, s. 175-184
ISBN: 978-83-92785-16-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja pracownika ; organizacja ; jakość
Słowa kluczowe angielskie: employee satisfaction ; organization ; quality
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000115397
Tytuł oryginału: Wybór i ocena dostawców jako element strategii projakościowej przedsiębiorstwa produkcyjnego.
Autorzy: Marta Dudek-Burlikowska.
Źródło: W: Jakość w społeczeństwie sieciowym. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2016, s. 69-85
ISBN: 978-83-92785-16-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: dostawca ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; QFD
Słowa kluczowe angielskie: supplier ; manufacturing company ; QFD
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000113457
Tytuł oryginału: Zadowolenie klienta niepełnosprawnego z funkcjonowania e-administracji - ocena zalet korzystania z e-urzędu.
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: W: Jakość w społeczeństwie sieciowym. Monografia. Pod red. Elżbiety Skrzypek. Lublin : Katedra Zarządzania Jakością i Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2016, s. 221-230
ISBN: 978-83-62785-16-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; osoba niepełnosprawna ; jakość obsługi ; e-usługi ; bezpieczeństwo
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; disabled person ; service quality ; e-services ; security
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie