Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MORGAŁA MONIKA
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/10
Nr opisu: 0000133361
Tytuł oryginału: The importance of pedagogical diagnosis in the context of the psychological conditions of decision-making. A theoretical recognition of selected areas.
Autorzy: Barbara Grzyb, Monika Morgała.
¬ródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 83-97, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 20.000
Słowa kluczowe polskie: diagnoza ; diagnoza pedagogiczna ; diagnoza psychologiczna ; terapia ; diagnostyka ; proces diagnostyczny
Słowa kluczowe angielskie: diagnosis ; pedagogical diagnosis ; psychological diagnosis ; therapy ; diagnostics ; diagnostic process
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/10
Nr opisu: 0000134724
Tytuł oryginału: Unifikacja działań terapeutycznych na przykładzie innowacji pedagogicznej "Razem można więcej. Pomagam sobie samemu" - próba konceptualizacji sprzęgania metod terapeutycznych w aspekcie pracy z uczniem autystycznym
Tytuł w wersji angielskiej: Unification of therapeutic activities on the example of pedagogical innovation "Together, You can do More. I help Myself "- an attempt to conceptualize the coupling of therapeutic methods in the aspect of working with an autistic student
Autorzy: Monika Morgała, Barbara Grzyb, Beata Pituła.
¬ródło: -Stud. Warmińskie 2019 vol. 56, s. 307-327, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0137-6624
Słowa kluczowe polskie: autyzm ; niepełnosprawno¶ć ; innowacja pedagogiczna ; biblioterapia ; Sherborne Weronika
Słowa kluczowe angielskie: autism ; disability ; pedagogical innovation ; bibliotherapy ; Sherborne Weronika
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/10
Nr opisu: 0000129098
Tytuł oryginału: Is the school for everyone possible? New perspectives in the education of children with special educational need
Autorzy: Barbara Grzyb, Monika Morgała, E. Madejska.
¬ródło: -J. Hum. Dignity Wellbeing 2018 no. 2, s. 73-85, bibliogr. 19 poz.
Uwagi: Tytuł numeru: Creativity, innovativeness and creativity in human education
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2451-3520
Słowa kluczowe polskie: szkoła dla wszystkich ; edukacja ; osoby niepełnosprawne ; kapitał własny ; student
Słowa kluczowe angielskie: school for everyone ; education ; disabled people ; equality ; student
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/10
Nr opisu: 0000132481
Tytuł oryginału: Konflikty w zespole nauczycielskim a ich implikacje dla rozwoju nauczyciela - wybrane obszary.
Tytuł w wersji angielskiej: Conflicts in the teaching teams and their implications on the teacher's development - selected areas
Autorzy: Monika Morgała.
¬ródło: W: Dok±d zmierzamy?. Cz. 1, Wspieranie rozwoju człowieka w rodzinie, edukacji i biznesie. Pod red. Edyty Sadowskiej, Agnieszki Wi¶niak, Iwony Łukasiewicz. Chorzów : Wydaw. Wyższej Szkoły Bankowej, 2018, s. 203-208
ISBN: 978-83-64157-60-8
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: konflikt ; nauczyciel ; rozwój
Słowa kluczowe angielskie: conflict ; teacher ; development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/10
Nr opisu: 0000129289
Tytuł oryginału: Perspektywy pracodawców w kontek¶cie zatrudniania pracowników niepełnosprawnych - między teori± a praktyk±
Tytuł w wersji angielskiej: Employer's perspectives in the context of hiring people with disabilities - between theory and practice
Autorzy: Barbara Grzyb, Monika Morgała, E. Madejska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 132, s. 263-277, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawno¶ć ; perspektywy ; pracodawca ; wspieranie zatrudnienia
Słowa kluczowe angielskie: disability ; perspectives ; employer ; employment support ; social responsibility
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


6/10
Nr opisu: 0000128263
Tytuł oryginału: Specyficzne potrzeby edukacyjne dzieci uzdolnionych - wielowymiarowo¶ć percypowania zdolno¶ci uczniów. Ujęcie teoretyczne.
Tytuł w wersji angielskiej: The specific educational needs of gifted children - multidimensional perception of students' abilities A theoretical approach
Autorzy: Monika Morgała.
¬ródło: W: Rozwój - potencjał - deficyty. Development - potential - deficiency. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza D±sala. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2018, s. 251-256, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-61425-52-6
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 8 2084-2430)
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,4
Słowa kluczowe polskie: zdolno¶ci ; specyficzne potrzeby edukacyjne ; dzieci uzdolnione
Słowa kluczowe angielskie: abilities ; specific educational needs ; talented children
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/10
Nr opisu: 0000120078
Tytuł oryginału: Komunikacja osób ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju
Autorzy: Barbara Grzyb, Monika Morgała.
¬ródło: -Niepełnospraw. Rehabil. 2017 R. 17 nr 4, s. 19-39
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1642-1981
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


8/10
Nr opisu: 0000118190
Tytuł oryginału: Nowoczesne technologie w ¶wiecie osób niepełnosprawnych - wybrane obszary
Tytuł w wersji angielskiej: Modern technologies in the world of people with disabilities - selected areas
Autorzy: Barbara Grzyb, Magdalena Kolmaga, Monika Morgała.
¬ródło: -Niepełnospraw. Rehabil. 2017 R. 17 nr 3, s. 122-133
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1642-1981
Słowa kluczowe polskie: nowoczesne technologie ; niepełnosprawno¶ć ; osoby starsze ; terapia ; dzieci niepełnosprawne ; autyzm ; edukacja
Słowa kluczowe angielskie: new technologies ; disability ; elderly people ; therapy ; disabled children ; autism ; education
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/10
Nr opisu: 0000116908
Tytuł oryginału: Egzemplifikacja pracy nauczyciela w aspekcie programowania i dokumentacji.
Autorzy: Barbara Grzyb, Monika Morgała.
¬ródło: W: Sprzężone zaburzenia rozwoju... I co dalej?. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Warszawa : O¶rodek Wydawniczo-Poligraficzny SIM, 2016, s. 135-140, bibliogr. 5 poz.
ISBN: 978-83-64157-28-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: praca nauczyciela ; dokumentacja ; pedagogika specjalna
Słowa kluczowe angielskie: teacher job ; documentation ; special education
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


10/10
Nr opisu: 0000129668
Tytuł oryginału: Rola współpracy podmiotów zaangażowanych w pracę z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na zerowym poziomie edukacyjnym.
Tytuł w wersji angielskiej: The role of cooperation of those involved in working with children with special educational needs at the zero level of education
Autorzy: Monika Morgała.
¬ródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Wspomaganie rozwoju - wielo¶ć obszarów, wspólnota celów. Praca zbiorowa. Pod red. Barbary Grzyb, Gabrieli Kowalskiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2016, s. 225-235, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 978-83-7880-437-6
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 641)
Słowa kluczowe polskie: dziecko ; wychowanie ; dom ; przedszkole ; współpraca ; edukacja wczesnoszkolna
Słowa kluczowe angielskie: child ; upbringing ; home ; preschool ; cooperation ; early school education
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp BCP¦:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie