Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROBLEMY NOWOCZESNEJ EDUKACJI
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000128261
Tytuł oryginału: "Inność" w kontekście rodziny wychowującej dziecko niepełnosprawne.
Tytuł w wersji angielskiej: "Otherness" in the context of a family bringing up a disabled child
Autorzy: Barbara Grzyb, Gabriela Kowalska.
Źródło: W: Rozwój - potencjał - deficyty. Development - potential - deficiency. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2018, s. 79-90, bibliogr. 41 poz.
ISBN: 978-83-61425-52-6
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 8 2084-2430)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: rodzina ; dziecko niepełnosprawne ; inność ; macierzyństwo ; postawa
Słowa kluczowe angielskie: family ; disabled child ; otherness ; motherhood ; attitude
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/9
Nr opisu: 0000128262
Tytuł oryginału: Rozwój - potencjał - deficyty. Development - potential - deficiency. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala.
Adres wydawniczy: Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2018
Opis fizyczny: , 320 s.
ISBN: 978-83-61425-52-6
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 8 2084-2430)
Uwagi: Bibliografia nie należy do bibliografii Uczelni
Liczba arkuszy wydawniczych: 14,5
Typ publikacji: 000
Język publikacji: POL


3/9
Nr opisu: 0000128263
Tytuł oryginału: Specyficzne potrzeby edukacyjne dzieci uzdolnionych - wielowymiarowość percypowania zdolności uczniów. Ujęcie teoretyczne.
Tytuł w wersji angielskiej: The specific educational needs of gifted children - multidimensional perception of students' abilities A theoretical approach
Autorzy: Monika Morgała.
Źródło: W: Rozwój - potencjał - deficyty. Development - potential - deficiency. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2018, s. 251-256, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-61425-52-6
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 8 2084-2430)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,4
Słowa kluczowe polskie: zdolności ; specyficzne potrzeby edukacyjne ; dzieci uzdolnione
Słowa kluczowe angielskie: abilities ; specific educational needs ; talented children
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/9
Nr opisu: 0000123368
Tytuł oryginału: Człowiek w wymiarze społeczno-humanistycznym: wielokulturowość - niepełnosprawność - wykluczenie/niedostosowanie społeczne. A man in a socio-humanistic dimension: multiculturalism - disability - social exclusion/awkwardness. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala.
Adres wydawniczy: Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2017
Opis fizyczny: , 370 s.
ISBN: 978-83-61425-50-2
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 7 2084-2430)
Uwagi: Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni
Liczba arkuszy wydawniczych: 17
Typ publikacji: 000
Język publikacji: POL


5/9
Nr opisu: 0000123367
Tytuł oryginału: Diagnoza w kontekście potrzeb dziecka ze sprzężonymi zaburzeniami rozwoju - wybrane obszary.
Tytuł w wersji angielskiej: Diagnosis in the context of the child's needs with conjugated developmental disorders - selected areas
Autorzy: Barbara Grzyb, Gabriela Kowalska.
Źródło: W: Człowiek w wymiarze społeczno-humanistycznym: wielokulturowość - niepełnosprawność - wykluczenie/niedostosowanie społeczne. A man in a socio-humanistic dimension: multiculturalism - disability - social exclusion/awkwardness. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2017, s. 315-325, bibliogr. 17 poz.
ISBN: 978-83-61425-50-2
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 7 2084-2430)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: zaburzenia sprzężone ; diagnoza ; neurodiagnoza ; pomoc ; wsparcie
Słowa kluczowe angielskie: coupled disorders ; diagnosis ; neurodiagnosis ; help ; support
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


6/9
Nr opisu: 0000116514
Tytuł oryginału: Formy i metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala.
Adres wydawniczy: Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2016
Opis fizyczny: , 289 s.
ISBN: 978-83-61425-49-6
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 6 2084-2430)
Uwagi: Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni
Liczba arkuszy wydawniczych: 13
Typ publikacji: 000
Język publikacji: POL


7/9
Nr opisu: 0000116513
Tytuł oryginału: Potencjał edukacyjny w pracy z dzieckiem z zaburzeniami sensorycznymi, ruchowymi i intelektualnymi.
Tytuł w wersji angielskiej: A child with special educational needs, educational needs, educational potential, disorders, teacher, support
Autorzy: Gabriela Kowalska, Barbara Grzyb.
Źródło: W: Formy i metody pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala. Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2016, s. 223-233, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-83-61425-49-6
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 6 2084-2430)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: nauczyciel ; wsparcie ; dziecko ; specjalne potrzeby edukacyjne
Słowa kluczowe angielskie: teacher ; support ; child ; special educational needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


8/9
Nr opisu: 0000114278
Tytuł oryginału: Twórczość, kreatywność, uzdolnienia - deficyty, dysfunkcje, niepełnosprawność. Creation, creativity, talents - defects, dysfunctions, disability.
Adres wydawniczy: Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2015
Opis fizyczny: , 227 s.
ISBN: 978-83-61425-47-2
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 5)
Uwagi: Publikacja nie należy do bibliografii Uczelni
Liczba arkuszy wydawniczych: 10,5
Typ publikacji: 000
Język publikacji: POL


9/9
Nr opisu: 0000114277
Tytuł oryginału: Współczesne spojrzenie na wewnątrzszkolne doskonalenie nauczycieli w Polsce.
Tytuł w wersji angielskiej: Modern look at the teacher training school in Poland
Autorzy: Barbara Grzyb, Gabriela Kowalska.
Źródło: W: Twórczość - kreatywność - uzdolnienia / deficyty - dysfunkcje - niepełnosprawność. Creation - creativity - talents / defects - dysfunctions - disability. Pod red. Edyty Sadowskiej, Mateusza Dąsala. Częstochowa : Wydaw. Wyższej Szkoły Lingwistycznej, 2015, s. 127-134
ISBN: 978-83-61425-47-2
Seria: (Problemy Nowoczesnej Edukacji ; T. 5 2084-2430)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: nauczyciel ; doskonalenie zawodowe
Słowa kluczowe angielskie: teacher ; further training
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie