Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PEDAGOGIKA SPECJALNA - KONCEPCJE I RZECZYWISTOŚĆ
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000097041
Tytuł oryginału: Poziom kompetencji społecznych dzieci i młodzieży uczęszczającej do szkół dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w Polsce i Niemczech.
Autorzy: Anna Suchon.
Źródło: W: Wielowymiarowość edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością. Red. Teresa Żółkowska, Irena Ramik-Mażewska. Uniwersytet Szczeciński. Zakład Pedagogiki Specjalnej. Szczecin : Uniwersytet Szczeciński. Katedra Pedagogiki Specjalnej, 2009, s. 619-623
ISBN: 978-83-7518-129-6
Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 4 1897-1857)
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


2/2
Nr opisu: 0000098738
Tytuł oryginału: Modele budowania autonomicznego życia osób z upośledzeniem umysłowym na przykładzie wybranych doświadczeń polskich i niemieckich.
Autorzy: Maria Flanczewska-Wolny, Jerzy Wolny.
Źródło: W: Socjopedagogiczne aspekty rehabilitacji osób niepełnosprawnych. Red. Teresa Żółkowska, Marcin Wlazło. Uniwersytet Szczeciński. Zakład Pedagogiki Specjalnej. Szczecin : Zapol, 2008, s. 405-411, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-83-751808-1-7
Seria: (Pedagogika Specjalna - Koncepcje i Rzeczywistość ; t. 3 1897-1857)
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawność umysłowa ; samodzielność ; podejmowanie decyzji
Słowa kluczowe angielskie: mental disability ; independence ; decision making
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie