Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NOWE W GLOTTODYDAKTYCE
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000131458
Tytuł oryginału: Kompetencje, role i zadania nauczyciela szkoły podstawowej ogólnodostępnej w odniesieniu do pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Autorzy: Beata Pituła, Anna Waligóra.
Źródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 63-82
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/6
Nr opisu: 0000131459
Tytuł oryginału: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego.
Adres wydawniczy: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019
Opis fizyczny: , 256 s.
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Punktacja MNiSW: 100.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 12
Słowa kluczowe polskie: edukacja włączająca ; uczeń ; specjalne potrzeby edukacyjne ; kształcenie ; integracja
Słowa kluczowe angielskie: inclusion education ; pupil ; special educational needs ; education ; integration
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/6
Nr opisu: 0000131461
Tytuł oryginału: Uczeń ze spektrum autyzmu w szkole ogólnodostępnej. Analiza przypadku.
Autorzy: Jerzy Wolny.
Źródło: W: Specjalne potrzeby edukacyjne. Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Beaty Pituły, Jerzego Wolnego. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2019, s. 143-172
ISBN: 978-83-7638-978-3
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 3)
Liczba arkuszy wydawniczych: 1,5
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/6
Nr opisu: 0000128383
Tytuł oryginału: Edukacja wobec migracji: konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala.
Adres wydawniczy: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018
Opis fizyczny: , 243 s.
ISBN: 978-83-7638-956-1
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 2)
Liczba arkuszy wydawniczych: 11
Słowa kluczowe polskie: język polski ; studia ; nauczanie ; imigrant ; edukacja międzykulturowa
Słowa kluczowe angielskie: Polish language ; study ; teaching ; immigrant ; intercultural education
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/6
Nr opisu: 0000125779
Tytuł oryginału: Integracyjno-inkluzyjny model dydaktyki języka polskiego jako drugiego.
Autorzy: Przemysław Gębal.
Źródło: W: Edukacja wobec migracji : konteksty glottodydaktyczne i pedagogiczne. Monografia zbiorowa. Pod red. Przemysława E. Gębala. Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018, s. 63-82
ISBN: 978-83-7638-956-1
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 2)
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: glottodydaktyka ; język polski ; drugi język ; integracja ; inkluzja
Słowa kluczowe angielskie: glottodidactics ; Polish language ; second language ; integration ; inclusion
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


6/6
Nr opisu: 0000125775
Tytuł oryginału: Podstawy dydaktyki języka polskiego jako drugiego : podejście integracyjno-inkluzyjne.
Autorzy: Przemysław Gębal.
Adres wydawniczy: Kraków : Księgarnia Akademicka, 2018
Opis fizyczny: , 291 s.
ISBN: 978-83-7638-931-8
Seria: (Nowe w Glottodydaktyce ; Studia lingwistyczne i pedagogiczne ; nr 1)
Punktacja MNiSW: 100.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 13
Słowa kluczowe polskie: język polski ; dydaktyka ; glottodydaktyka
Słowa kluczowe angielskie: Polish language ; didactics ; glottodidactics
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie