Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MANAGE QUAL
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000134356
Tytuł oryginału: Inteligentne Fabryki Przemysłu 4.0
Tytuł w wersji angielskiej: Smart Factory Industry 4.0
Autorzy: Sandra Grabowska, K. Sieka.
Źródło: -Manage. Qual. 2019 vol. 1 no. 1, s. 52-60, bibliogr. 13 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
e-ISSN: 2658-2104
Słowa kluczowe polskie: inteligentna fabryka ; Przemysł 4.0 ; czwarta rewolucja przemysłowa
Słowa kluczowe angielskie: smart factory ; Industry 4.0 ; fourth industrial revolution
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000134349
Tytuł oryginału: Miejsce metody QFD na tle innych metod i narzędzi zarządzania jakością
Tytuł w wersji angielskiej: Place of QFD methods on the background of other methods and tools of quality management
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Manage. Qual. 2019 vol. 1 no. 1, s. 14-25, bibliogr. 37 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
e-ISSN: 2658-2104
Słowa kluczowe polskie: jakość ; zarządzanie jakością ; QFD ; jakość projektu ; Przemysł 4.0
Słowa kluczowe angielskie: quality ; quality management ; QFD ; project quality ; Industry 4.0
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000134353
Tytuł oryginału: Zadowolenie uczestników konferencji organizowanej przez katowicki Oddział TNOiK w roku 2019
Tytuł w wersji angielskiej: Satisfaction of the participants of the conference organised by the Katowice TNOiK branch in 2019
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: -Manage. Qual. 2019 vol. 1 no. 1, s. 40-51, bibliogr. 32 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
e-ISSN: 2658-2104
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; jakość ; konferencja naukowa ; TNOiK
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; quality ; conference ; TNOiK
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie