Wynik wyszukiwania
Zapytanie: HANDEL WEWN
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000121395
Tytuł oryginału: Orientacje strategiczne a efektywność organizacji Perspektywa konfiguracyjna
Tytuł w wersji angielskiej: Strategic orientations and performance of organisations The configurational perspective
Autorzy: Anna Kwiotkowska.
Źródło: -Handel Wewn. 2017 nr 3, t. 1, s. 213-222, bibliogr. 29 poz.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0438-5403
Słowa kluczowe polskie: orientacja strategiczna ; efektywność ; konfiguracja organizacyjna ; jakościowa analiza porównawcza
Słowa kluczowe angielskie: strategic orientation ; performace ; organizational configuration ; qualitative comparative analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000121909
Tytuł oryginału: System pomiaru efektywności a efektywność funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw
Tytuł w wersji angielskiej: Performance measurement system and effectiveness of small and medium enterprises
Autorzy: Magdalena Gębczyńska.
Źródło: -Handel Wewn. 2017 nr 3, t. 1, s. 99-107, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0438-5403
Słowa kluczowe polskie: system pomiaru efektywności ; efektywność funkcjonowania ; MSP
Słowa kluczowe angielskie: performance measurement system ; effectiveness ; SME
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/4
Nr opisu: 0000112645
Tytuł oryginału: Public relations and relationship marketing of higher education facilities in the time of new media
Tytuł w wersji polskiej: Public relations i marketing relacji uczelni wyższych w dobie nowych mediów
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: -Handel Wewn. 2016 nr 4, s. 77-87, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0438-5403
Słowa kluczowe polskie: nowe media ; marketing relacji ; public relations ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: new media ; relationship marketing ; public relations ; marketing communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/4
Nr opisu: 0000097850
Tytuł oryginału: Rola marketingu w kształtowaniu postępowania konsumentów w dojrzałej gospodarce rynkowej
Tytuł w wersji angielskiej: The role of marketing in shaping consumer behaviour in a mature market economy
Autorzy: Małgorzata Hordyńska.
Źródło: -Handel Wewn. 2013 nr 3, s. 22-29, bibliogr. 9 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Istota i uwarunkowania kreowania wartości przez marketing, t. 1
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 0438-5403
Słowa kluczowe polskie: ochrona środowiska ; zarządzanie środowiskiem ; marketing ekologiczny ; zrównoważona konsumpcja ; etyka ekologiczna
Słowa kluczowe angielskie: environmental protection ; environment management ; ecomarketing ; sustainable consumption ; ecological ethics
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie