Wynik wyszukiwania
Zapytanie: GEN PROF EDUC
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000129088
Tytuł oryginału: Założenia dotyczące utworzenia laboratorium "Automatyzacja i robotyzacja procesów produkcyjnych" na potrzeby edukacji studentów na kierunku Zarządzanie i Inżynieria Produkcji
Tytuł w wersji angielskiej: Assumptions for the foundation of the laboratory of "Automation and robotics of production processes" for the needs of education of students in the field of Management and Production Engineering
Autorzy: Iwona Żabińska, J. Grzesiek.
Źródło: -Gen. Prof. Educ. 2018 nr 4, s. 58-64, bibliogr. 15 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2084-1469
DOI:
Słowa kluczowe polskie: automatyka i robotyka ; proces produkcji ; jakość edukacji
Słowa kluczowe angielskie: automation and robotics ; production process ; education quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/7
Nr opisu: 0000129087
Tytuł oryginału: Zastosowanie aplikacji 3D Static Strength Prediction Program w edukacji w zakresie ergonomii
Tytuł w wersji angielskiej: Application of 3D Static Strength Prediction Program in education in the field of ergonomics
Autorzy: Iwona Żabińska, Artur Kuboszek, J. Grzesiek.
Źródło: -Gen. Prof. Educ. 2018 nr 3, s. 57-64, bibliogr. 5 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2084-1469
DOI:
Słowa kluczowe polskie: ergonomia ; jakość edukacji ; 3DSSPP
Słowa kluczowe angielskie: ergonomics ; education quality ; 3DSSPP
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/7
Nr opisu: 0000108712
Tytuł oryginału: How to help disabled graduates to enter the labour market - challenges and barriers for educational system Research in Silesia region in Poland
Autorzy: Iwona Żabińska, Agata* Pradela.
Źródło: -Gen. Prof. Educ. 2016 nr 3, s. 66-72, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2084-1469
Słowa kluczowe polskie: uczeń niepełnosprawny ; system edukacji ; system doradztwa zawodowego ; rynek pracy
Słowa kluczowe angielskie: disabled pupil ; education system ; vocational advisory system ; labor market
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/7
Nr opisu: 0000104136
Tytuł oryginału: "Technology assessment" jako przykład nowego wyzwania w kształceniu inżynierów: analiza potrzeb i propozycje rozwiązań
Tytuł w wersji angielskiej: "Technology assessment" as an example of new challenges in engineering education: analysis of needs and proposals of solutions
Autorzy: Jan Kaźmierczak.
Źródło: -Gen. Prof. Educ. 2015 nr 2, s. 18-27, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2084-1469
Słowa kluczowe polskie: kształcenie inżynierów ; Technology Assessment ; innowacja społeczna ; inżynieria danych ; blended learning
Słowa kluczowe angielskie: engineering education ; Technology Assessment ; social innovation ; data engineering ; blended learning
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/7
Nr opisu: 0000104138
Tytuł oryginału: Zastosowanie algorytmów szeregowania zadań do automatycznego generowania planu zajęć dydaktycznych
Tytuł w wersji polskiej: Use of scheduling algorithms for automatic generation of a teaching plan
Autorzy: Elżbieta Milewska.
Źródło: -Gen. Prof. Educ. 2015 nr 2, s. 40-45, bibliogr. 6 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2084-1469
Słowa kluczowe polskie: model matematyczny ; algorytm szeregowania ; planowanie zajęć dydaktycznych ; uniwersytet
Słowa kluczowe angielskie: mathematical model ; scheduling algorithm ; plan of teaching ; university
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


6/7
Nr opisu: 0000106452
Tytuł oryginału: Educational needs of laparoscopic surgeons
Tytuł w wersji polskiej: Potrzeby edukacyjne w zakresie chirurgii laparoskopowej
Autorzy: Joanna Bartnicka, Agnieszka Ziętkiewicz, G. Kowalski.
Źródło: -Gen. Prof. Educ. 2014 nr 2, s. 3-14, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2084-1469
Słowa kluczowe polskie: organizacja kształcenia ; chirurgia ; laparoskopia ; kształcenie zawodowe ; umiejętności praktyczne ; metody nauczania ; szkolenie IT
Słowa kluczowe angielskie: organization of education ; surgery ; laparoscopy ; vocational training ; practical skills ; teaching methods ; IT training
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


7/7
Nr opisu: 0000084780
Tytuł oryginału: Blended learning i jego zastosowanie w zakresie poprawy jakości szkoleń
Tytuł w wersji angielskiej: Blended learning and its application in improving the quality of training
Autorzy: Radosław Wolniak, Witold Biały.
Źródło: -Gen. Prof. Educ. 2013 nr 3, s. 32-43, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2084-1469
Słowa kluczowe polskie: blended learning ; nauka ; e-learning ; jakość szkoleń ; nauczanie ; nauka synchroniczna ; nauka asynchroniczna ; szkolenie tradycyjne
Słowa kluczowe angielskie: blended learning ; learning ; e-learning ; quality of training ; teaching ; synchronous learning ; asynchronous learning ; traditional training
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie