Wynik wyszukiwania
Zapytanie: EKON ZARZ
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000107388
Tytuł oryginału: Change management in lean enterprise
Tytuł w wersji polskiej: Zarządzanie zmianą w przedsiębiorstwie lean
Autorzy: Joanna Furman, Marzena Kuczyńska-Chałada.
Źródło: -Ekon. Zarz. 2016 vol. 8 nr 2, s. 24-31, bibliogr. 20 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9646
e-ISSN: 2300-0813
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie zmianami ; lean manufacturing ; Autonomiczne Utrzymanie Ruchu ; zaangażowanie pracownika
Słowa kluczowe angielskie: changes management ; lean manufacturing ; Autonomous Maintenance ; employee involvement
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000097586
Tytuł oryginału: Doskonalenie zawodowe osób niepełnosprawnych w aspekcie zapotrzebowania na wykwalifikowaną kadrę w małych i średnich przedsiębiorstwach
Tytuł w wersji angielskiej: People with disabilities professional development in the context of qualified personnel need in small and medium enterprises
Autorzy: Anna Michna, K. Burzyńska.
Źródło: -Ekon. Zarz. 2014 vol. 6 nr 2, s. 157-168, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2080-9646
e-ISSN: 2300-0813
DOI:
Słowa kluczowe polskie: małe i średnie przedsiębiorstwa ; doskonalenie zawodowe ; niepełnosprawność ; zatrudnienie osób niepełnosprawnych
Słowa kluczowe angielskie: small and medium enterprises ; further training ; disability ; people with disabilities employment
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000078522
Tytuł oryginału: Pozycjonowanie marki na rynku globalnym - możliwości i ograniczenia
Tytuł w wersji angielskiej: Brand positioning on global market - possibilities and confines
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Ekon. Zarz. 2009 t. 1 nr 1, s. 44-59, bibliogr. 22 poz.
p-ISSN: 2080-9646
e-ISSN: 2300-0813
Słowa kluczowe polskie: pozycjonowanie marki ; rynek globalny ; promocja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: brand positioning ; global market ; marketing promotion
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie