Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZAUFANIE SPOŁECZNE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000023975
Tytuł oryginału: Wizerunek pozarządowych organizacji non profit a zaufanie społeczne.
Tytuł w wersji angielskiej: Image of the non-profit organizations and the social trust
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 115-124, bibliogr. 10 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Politechnika Śląska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1724 Organizacja i Zarządzanie ; z. 37)
Słowa kluczowe polskie: organizacja non-profit ; zaufanie społeczne ; organizacja pozarządowa ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; social trust ; non-governmental organization ; public relations
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568


stosując format:
Nowe wyszukiwanie