Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZARZˇDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/10
Nr opisu: 0000106432
Tytuł oryginału: Modelowanie relacji z dostawc± na bazie do¶wiadczeń CRM - badania ankietowe
Tytuł w wersji angielskiej: Modelling of relationship with supplier based on experience of CRM - survey research
Autorzy: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska, K. Warzecha.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 89, s. 379-395, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: CRM ; SRM ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; zarz±dzanie relacjami z dostawcami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; SRM ; Customer Relationship Management ; management of supplier relationships
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


2/10
Nr opisu: 0000093353
Tytuł oryginału: Innowacyjne podej¶cie do budowania relacji z klientem w opinii przedstawicieli ¶l±skich MM¦P
Tytuł w wersji angielskiej: Innovative approach to building customer relations in the opinion of MSME representatives
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 31-50, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; CRM ; matryca potrzeb marketingowych ; marketing innowacji ; sektor MM¦P
Słowa kluczowe angielskie: customer ; Customer Relationship Management ; CRM ; Matrix Marketing Needs ; marketing of innovation ; MSME sector
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/10
Nr opisu: 0000090732
Tytuł oryginału: Proces dystrybucji selektywnej w przedsiębiorstwie górnicznym jako element strategicznego podej¶cia do zarz±dzania relacjami z klientem.
Autorzy: Anna Bluszcz, Anna** Kijewska.
¬ródło: W: Zarz±dzanie strategiczne, strategie w zarz±dzaniu, Gliwice, 15.06.2011. [Dokument elektroniczny]. Politechnika ¦l±ska. Wydział Górnictwa i Geologii. [B.m.] : [b.w.], 2011, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-15, bibliogr. 21 poz.
Słowa kluczowe polskie: dystrybucja selektywna ; przedsiębiorstwo górnicze ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; zarz±dzanie procesowe
Słowa kluczowe angielskie: selective distribution ; mining company ; Customer Relationship Management ; process management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/10
Nr opisu: 0000048650
Tytuł oryginału: Badania nad wykorzystaniem kapitału społecznego przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientem w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce
Autorzy: Izabela* Grzanka.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2008 nr 4, s. 87-99, bibliogr. 17 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: relacje z klientem ; CRM ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; kapitał społeczny przedsiębiorstwa ; wiedza ; zaufanie
Słowa kluczowe angielskie: realtionships with customer ; CRM ; Customer Relationship Management ; social capital of the company ; knowledge ; trust
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


5/10
Nr opisu: 0000074140
Tytuł oryginału: Kapitał społeczny w zarz±dzaniu relacjami z klientami
Tytuł w wersji angielskiej: Social capital in customer relationship management
Autorzy: Izabela* Grzanka.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 51-60, bibliogr. 17 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo ; klient ; kapitał społeczny ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; CRM
Słowa kluczowe angielskie: enterprise ; client ; social capital ; Customer Relationship Management ; CRM
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


6/10
Nr opisu: 0000038861
Tytuł oryginału: Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Izabela* Grzanka.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2007
Opis fizyczny: , 358 k., bibliogr. 416 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Organizacji i Zarz±dzania.
Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch
Słowa kluczowe polskie: CRM ; kapitał społeczny ; marketing relacji ; teleinformatyczny zakład pracy ; relacje z klientem ; teleinformatyka ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; zarz±dzanie relacjami z klientami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; social capital ; relationship marketing ; telefactory ; relationships with customer ; teleinformatics ; enterprise management ; Customer Relationship Management
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4426
Dostęp BCP¦:


7/10
Nr opisu: 0000032418
Tytuł oryginału: Wdrożenie systemu CRM jako etap zarz±dzania projektem informatycznym.
Autorzy: Włodzimierz* Kramarz.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Przedsiębiorczo¶ć i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 398-410, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie relacjami z klientami ; CRM ; wdrożenie systemu ; efektywno¶ć przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: Customer Relationship Management ; CRM ; implementation of system ; efficiency of enterprise
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 120081


8/10
Nr opisu: 0000074934
Tytuł oryginału: Przekraczać oczekiwania
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: -MSP Gazeta Małych ¦rednich Przeds. 2005 nr 4, s. 32
p-ISSN: 1643-8639
Słowa kluczowe polskie: klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarz±dzanie relacjami z klientami
Słowa kluczowe angielskie: client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/10
Nr opisu: 0000074933
Tytuł oryginału: Tam gdzie klienci
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: -MSP Gazeta Małych ¦rednich Przeds. 2005 nr 2, s. 32
p-ISSN: 1643-8639
Słowa kluczowe polskie: klient ; CRM ; przedsiębiorstwo ; zarz±dzanie relacjami z klientami
Słowa kluczowe angielskie: client ; CRM ; enterprise ; Customer Relationship Management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


10/10
Nr opisu: 0000017710
Tytuł oryginału: CRM - filozofia działania a technologia informatyczna.
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: W: Komputerowo zintegrowane zarz±dzanie. [VI Konferencja Komputerowo Zintegrowane Zarz±dzanie. IV Warsztaty z Nauk o Zarz±dzaniu dla Doktorantów i Przyszłych Doktorantów, Zakopane, 13-15 stycznia 2003]. Zbiór prac. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Warszawa : Wydaw. Naukowo-Techniczne, 2003, s. 473-480, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe polskie: CRM ; zarz±dzanie relacjami z klientami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; Customer Relationship Management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 114366


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie