Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZARZĄDZANIE RELACJAMI
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000130623
Tytuł oryginału: Relational behaviours and organisational capabilities in public safety networks
Autorzy: Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek.
Źródło: -Manage. Decis. 2019 in press, s. 1-17, bibliogr.
Uwagi: Article in press
Impact Factor: 1.963
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 0025-1747
DOI:
Słowa kluczowe polskie: możliwości ; zarządzanie publiczne ; bezpieczeństwo publiczne ; zarządzanie relacjami ; zarządzanie kryzysowe ; sieć współpracy ; sieci publiczne ; relacje
Słowa kluczowe angielskie: capabilities ; public management ; public safety ; relationship management ; emergency management ; collaborative network ; public networks ; relations ; partial least squares path modelling
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


2/7
Nr opisu: 0000088639
Tytuł oryginału: Paradoksy w zarządzaniu relacjami organizacyjnymi w sieci na przykładzie przedsiębiorstw przemysłów kreatywnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Paradoxes in organizational relations management - example of creative industries enterprises
Autorzy: Sławomir Olko.
Źródło: W: Paradygmat sieciowy. Wyzwania dla teorii i praktyki zarządzania. Praca zbiorowa. Pod red. Andrzeja Karbownika. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2013, s. 336-345, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-83-7880-166-5
Seria: (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 505)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: przemysł kreatywny ; zarządzanie relacjami ; klaster ; innowacyjność ; zarządzanie wiedzą
Słowa kluczowe angielskie: creative industry ; relationship management ; cluster ; innovativeness ; knowledge management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


3/7
Nr opisu: 0000075895
Tytuł oryginału: Marketing partnerski biblioteki - tworzenie relacji z otoczeniem.
Autorzy: Ewa Stawiarska, Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: W: Gdzie jesteś czytelniku?. Rola biblioteki w strategii i działalności uczelni wyższej. XXV Forum Sekcji Bibliotek Szkół Wyższych Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich. Pod red. Krzysztofa Zioło. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2012, s. 175-193, bibliogr. 18 poz.
Seria: (Biuletyn Biblioteki Głównej Politechniki Śląskiej ; nr 2 1899-6515)
Słowa kluczowe polskie: marketing partnerski ; biblioteka szkoły wyższej ; public relations ; zarządzanie relacjami
Słowa kluczowe angielskie: partnership marketing ; academic library ; public relations ; relationship management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 135022


4/7
Nr opisu: 0000070627
Tytuł oryginału: Proces dystrybucji selektywnej w przedsiębiorstwie górniczym jako element strategicznego podejścia do zarządzania relacjami z klientem
Tytuł w wersji angielskiej: The selective distribution process in a mining company as an element of a strategic approach to management
Autorzy: Anna Bluszcz, Anna** Kijewska.
Źródło: -Wiad. Gór. 2012 R. 63 nr 3, s. 145-151, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 0043-5120
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo górnicze ; klient ; zarządzanie relacjami ; dystrybucja selektywna
Słowa kluczowe angielskie: mining company ; client ; relationship management ; selective distribution
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.923


5/7
Nr opisu: 0000059112
Tytuł oryginału: Wykorzystanie koncepcji CRM w zarządzaniu uczelnią wyższą.
Autorzy: Elżbieta Gajda.
Źródło: W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2009, s. 305-313, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-83-923797-7-5
Słowa kluczowe polskie: CRM ; klient ; szkolnictwo wyższe ; zarządzanie relacjami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; customer ; higher education ; relationship management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


6/7
Nr opisu: 0000041503
Tytuł oryginału: Marketing relacji w procesie kształtowania efektywności działalności przedsiębiorstw różnych branż
Autorzy: Ewa Stawiarska.
Źródło: -Organ. i Zarz. 2008 nr 3, s. 45-66, bibliogr. 24 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: marketing relacji ; zarządzanie relacjami ; efektywność przedsiębiorstwa ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: relationship marketing ; relationship management ; efficiency of enterprise ; marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


7/7
Nr opisu: 0000020574
Tytuł oryginału: Zarządzanie relacjami pomiędzyorganizacyjnymi w gospodarce opartej na wiedzy
Tytuł w wersji angielskiej: Management of inter-organizational relations in knowledge based economy
Autorzy: Piotr Kordel.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2006 z. 29, s. 107-115, bibliogr. 20 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie relacjami ; gospodarka oparta na wiedzy ; relacje międzyorganizacyjne ; kapitał społeczny
Słowa kluczowe angielskie: relationship management ; knowledge based economy ; interorganizational relations ; social capital
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


stosując format:
Nowe wyszukiwanie