Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZARZĄDZANIE REKLAMACJĄ
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/8
Nr opisu: 0000129115
Tytuł oryginału: Complaint management system in building material factory
Autorzy: Maria Cieśla.
Źródło: -Manage. Prod. Eng. Rev. 2019 vol. 10 nr 1, s. 50-57, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2080-8208
e-ISSN: 2082-1344
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; zarządzanie reklamacją ; obsługa klienta ; strategia logistyczna
Słowa kluczowe angielskie: complaint ; complaint management ; customer service ; logistics strategy
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/8
Nr opisu: 0000118694
Tytuł oryginału: Analiza logistyki zwrotnej reklamowanych produktów na przykładzie przedsiębiorstwa z branży motoryzacyjnej
Tytuł w wersji angielskiej: Analysis of reverse logistics of complaint products in an automotive company
Autorzy: Beata Szczerba, B. Białecka.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 7, s. 243-254, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Jakość, bezpieczeństwo, środowisko. Red.: Artur Kuboszek, Elżbieta Milewska
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: logistyka zwrotna ; zarządzanie reklamacją ; przemysł motoryzacyjny
Słowa kluczowe angielskie: reverse logistics ; complaint management ; automotive industry
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/8
Nr opisu: 0000118658
Tytuł oryginału: Ocena i doskonalenie przepływu informacji w zarządzaniu reklamacjami na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego
Tytuł w wersji angielskiej: Assessment and improvement of the information flow in complaints management on example of a manufacturing company
Autorzy: Beata Szczerba, B. Białecka.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 8, s. 90-100, bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Sposoby i środki doskonalenia produktów i usług na wybranych przykładach. Red.: Skotnicka-Zasadzień Bożena
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: informacja ; dane ; zarządzanie reklamacją
Słowa kluczowe angielskie: information ; data ; complaint management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/8
Nr opisu: 0000108516
Tytuł oryginału: Bariery skutecznego zarządzania reklamacjami - studium przypadku
Tytuł w wersji angielskiej: Barriers to effective management of complaints - case study
Autorzy: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 2, s. 305-319, bibliogr. 8 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Inżynieria systemów technicznych. Red. E. Milewska
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie reklamacją ; system ; bariera ; skuteczność
Słowa kluczowe angielskie: complaint management ; system ; barrier ; effectiveness
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/8
Nr opisu: 0000102260
Tytuł oryginału: Analysis of complaint problem solving process to support smart development in an automotive company
Tytuł w wersji polskiej: Analiza procesu rozwiązywania problemów reklamacyjnych wspomagająca inteligentny rozwój w przedsiębiorstwie z branży motoryzacyjnej
Autorzy: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
Źródło: -Manage. Syst. Prod. Eng. 2015 R. 5 nr 4, s. 237-238, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2299-0461
DOI:
Słowa kluczowe polskie: rozwiązywanie problemów ; zarządzanie reklamacją
Słowa kluczowe angielskie: problem solving ; complaint management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


6/8
Nr opisu: 0000101516
Tytuł oryginału: Analysis of production process and complaints in an automotive company
Tytuł w wersji polskiej: Analiza procesu produkcyjnego oraz występujących reklamacji w przedsiębiorstwie z branży motoryzacyjnej
Autorzy: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
Źródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2015 z. 1 (10), s. 109-116, bibliogr. 10 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Review of problems and solutions. Red. Jan Kaźmierczak
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: wyciskanie ; zarządzanie reklamacją ; doskonalenie procesu ; branża motoryzacyjna
Słowa kluczowe angielskie: extrusion ; complaint management ; process improvement ; automotive branch
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


7/8
Nr opisu: 0000086726
Tytuł oryginału: Proces reklamacji jako narzędzie wspomagające proces produkcji
Tytuł w wersji angielskiej: Complain process as supporting tool for production process
Autorzy: Agata* Juszczak, Barbara* Białecka.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 33-49, bibliogr. 8 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; zarządzanie reklamacją ; doskonalenie produkcji
Słowa kluczowe angielskie: complaint ; manufacturing enterprise ; complaint management ; production improvement
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


8/8
Nr opisu: 0000087131
Tytuł oryginału: Skuteczne i efektywne zarządzanie reklamacjami na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Effective and efficient management of reclamations based on a chosen enterprise
Autorzy: B. Olszewska, Paweł** Szewczyk.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 275-289, bibliogr. 6 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; zarządzanie reklamacją ; doskonalenie produkcji
Słowa kluczowe angielskie: complaint ; manufacturing enterprise ; complaint management ; production improvement
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie