Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZARZĄDZANIE MARKĄ
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000101765
Tytuł oryginału: Branding emocjonalny w zarządzaniu wartością marki
Tytuł w wersji angielskiej: Value brand management by client relationship building
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 85, s. 129-139, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marka ; klient ; zarządzanie marką ; branding emocjonalny
Słowa kluczowe angielskie: brand ; customer ; brand management ; emotional branding
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000101852
Tytuł oryginału: Branding emocjonalny w zarządzaniu wartością marki.
Tytuł w wersji angielskiej: Value brand management by client relationship building
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
Źródło: W: Rozwój społeczny wobec wartości etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 września 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 55
ISBN: 978-83-61975-14-4
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Uwagi: Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.
Słowa kluczowe polskie: marka ; klient ; zarządzanie marką ; branding emocjonalny
Słowa kluczowe angielskie: brand ; customer ; brand management ; emotional branding
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


3/4
Nr opisu: 0000080304
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw śląskich przedsiębiorstw sektora MMŚP. Marka.
Autorzy: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska.
Źródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MMŚP. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 117-136
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie marką ; promotion-mix ; kreowanie wizerunku
Słowa kluczowe angielskie: brand management ; promotion-mix ; image creation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


4/4
Nr opisu: 0000007651
Tytuł oryginału: Zarządzanie marką jako element kapitału intelektualnego przedsiębiorstw.
Autorzy: Anna Michna.
Źródło: W: Wpływ zasobów niematerialnych na wartość firmy. Value 2003. Materiały z konferencji naukowej, Kazimierz Dolny, 28-30 XI 2003. T. 1. Pod red. E. Skrzypek. Uniwersytet Marii Curie-Skołodowskiej w Lublinie. Wydział Ekonomiczny. Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Lublin : Zakład Ekonomiki Jakości i Zarządzania Wiedzą. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2003, s. 397-406, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 83-914730-3-1
Słowa kluczowe polskie: marka przedsiębiorstwa ; zarządzanie marką ; kapitał intelektualny
Słowa kluczowe angielskie: corporate brand ; brand management ; intellectual capital
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 110137


stosując format:
Nowe wyszukiwanie