Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZADOWOLENIE KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 20



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/20
Nr opisu: 0000126274
Tytuł oryginału: Comparative analysis of the level of satisfaction with the services received at the business incubators in USA and Poland - pre-incubation and incubation stage
Autorzy: Radosław Wolniak, M. E. Grebski.
¬ródło: -Prod. Eng. Arch. 2018 vol. 20, s. 38-42, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2353-5156
e-ISSN: 2353-7779
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; centrum inkubatora ; innowacyjno¶ć ; etap inkubacji ; na etapie inkubacji
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; incubator centre ; innovativeness ; incubation stage ; per-incubation stage
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/20
Nr opisu: 0000121853
Tytuł oryginału: The mediating role of firm innovativeness in the relationship between knowledge sharing and customer satisfaction in SMEs
Autorzy: Anna Michna.
¬ródło: -Eng. Econ. 2018 vol. 29 iss. 1, s. 93-103, bibliogr.
Impact Factor: 0.709
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1392-2785
e-ISSN: 2029-5839
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; dzielenie się wiedz± ; innowacyjno¶ć ; M¦P ; Polska
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; knowledge sharing ; innovativeness ; SME ; Poland
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/20
Nr opisu: 0000126275
Tytuł oryginału: The use of QFD method advantages and limitation
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Prod. Eng. Arch. 2018 vol. 18, s. 14-17, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2353-5156
e-ISSN: 2353-7779
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; QFD ; Rozwinięcie Funkcji Jako¶ci ; doskonalenie jako¶ci ; metody jako¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; QFD ; Quality Function Deployment ; quality improvement ; quality methods
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/20
Nr opisu: 0000122080
Tytuł oryginału: Funkcjonowanie e-administracji w kontek¶cie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Tytuł w wersji angielskiej: The functioning of e-government in the context of the needs of people with disabilities
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Koncepcje i instrumenty zarz±dzania w administracji publicznej. Red. Anna Gołębiowska, Piotr Benedykt Zientarski. Warszawa : Kancelaria Senatu, 2017, s. 319-340, bibliogr.
ISBN: 978-83-65711-19-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; klient niepełnosprawny ; rodzaje niepełnosprawno¶ci ; stopień niepełnosprawno¶ci ; SERPREV ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; customer ; disability ; degree of disability ; SERPREV ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/20
Nr opisu: 0000114944
Tytuł oryginału: Koncepcja wykorzystania analizy Kano w metodzie QFD.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Innowacje w zarz±dzaniu i inżynierii produkcji. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarz±dzania Produkcj±, 2017, s. 400-409, bibliogr. 24 poz.
ISBN: 978-83-941281-1-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: metoda QFD ; analiza Kano ; projektowanie jako¶ci ; zadowolenie klienta ; atrybut produktu
Słowa kluczowe angielskie: QFD method ; Kano analysis ; quality design ; customer satisfaction ; product attribute
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


6/20
Nr opisu: 0000105625
Tytuł oryginału: How to improve WEEE management? Novel approach in mobile collection with application of artificial intelligence
Tytuł w wersji polskiej: Jak ulepszyć zarz±dzanie zbiórk± elektro¶mieci Nowe podej¶cie do zbiórki mobilnej z zastosowaniem sztucznej inteligencji
Autorzy: Aleksander Król, Piotr Nowakowski, Bogna Mrówczyńska.
¬ródło: -Waste Manage. 2016 vol. 50, s. 222-233, bibliogr. 56 poz.
Impact Factor: 4.030
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0956-053X
e-ISSN: 1879-2456
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zbiórka ZSEE ; logika rozmyta ; algorytm genetyczny ; zadowolenie klienta ; optymalizacja trasy
Słowa kluczowe angielskie: WEEE collection ; fuzzy logic ; genetic algorithm ; customer satisfaction ; route optimisation
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


7/20
Nr opisu: 0000108798
Tytuł oryginału: Wpływ preferowanej formy komunikacji na zadowolenie klienta niepełnosprawnego z e-administracji
Tytuł w wersji angielskiej: The impact of prefered form of comunication on the customer's with disability satisfaction in the case of e-administration
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 93, s. 493-504, bibliogr. 43 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; e-administracja ; forma komunikacji
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; e-administration ; form of communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


8/20
Nr opisu: 0000096650
Tytuł oryginału: Client in the center metallurgical enterprise organization.
Autorzy: Bożena Gajdzik, Marzena Kuczyńska-Chałada.
¬ródło: W: Technologies and properties of modern utility materials XXII. Selected, peer reviewed papers from the XXII Conference on Technologies and Properties of Modern Utility Materials (TPMUM 2014), May 16, 2014, Katowice, Poland. Ed. by Jacek Mendala, Paweł Gradoń. Stafa-Zurich : Trans Tech Publications, 2015, s. 185-188
ISBN: 978-3-03835-345-4
Seria: (Solid State Phenomena ; vol. 226 1662-9779)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,36
DOI:
Słowa kluczowe polskie: strategia klientocentryczna ; doskonalenie procesu ; zadowolenie klienta ; zaangażowanie pracownika
Słowa kluczowe angielskie: client centricity strategy ; process improvement ; customer satisfaction ; employee engagement
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/20
Nr opisu: 0000097691
Tytuł oryginału: Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction in the service organization on the example of airport
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Zendla.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; jako¶ć usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


10/20
Nr opisu: 0000100087
Tytuł oryginału: Zadowolenie klienta niepełnosprawnego ze ¶wiadczonych usług na przykładzie Urzędu Miejskiego w Rybniku
Tytuł w wersji angielskiej: Satisfaction of customer with disability from services rendered on the example of the Municipal Office of the city Rybnik
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 357-366, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; Rybnik
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; town of Rybnik
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


11/20
Nr opisu: 0000088466
Tytuł oryginału: Ocena poziomu zadowolenia klienta przedsiębiorstwa hutniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction based on the example of metallurgical company
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2013 R. 45 nr 11, s. 26-29, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo hutnicze ; zadowolenie klienta ; satysfakcja klienta ; przedsiębiorstwo produkcyjne
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical enterprise ; customer satisfaction ; client's satisfaction ; manufacturing enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


12/20
Nr opisu: 0000072409
Tytuł oryginału: Augmented reality system for aiding engineering design process of machinery systems
Autorzy: Marcin Januszka, Wojciech Moczulski.
¬ródło: -J. Syst. Sci. Syst. Eng. 2011 vol. 20 iss. 3, s. 294-309, bibliogr. 26 poz.
p-ISSN: 1004-3756
e-ISSN: 1861-9576
DOI:
Słowa kluczowe polskie: rozszerzona rzeczywisto¶ć ; interfejs człowiek-komputer ; CAD ; zadowolenie klienta ; komputerowo wspomagane podejmowanie decyzji
Słowa kluczowe angielskie: augmented reality ; human-computer interface ; CAD ; customer satisfaction ; computer aided decision making
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


13/20
Nr opisu: 0000078552
Tytuł oryginału: Customer asset management - the core and basic strategies.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Theory of management 3. The selected problems for the development support of management knowledge base. Ed. S. Hittmar. Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina, Institute of Management by University of Zilina. Zilina : EDIS - Publishing House of the University of Zilina, 2011, s. 180-184, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: aktywa klienta ; zadowolenie klienta ; zarz±dzanie aktywami klientów
Słowa kluczowe angielskie: customer asset ; customer satisfaction ; customer asset management
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


14/20
Nr opisu: 0000067983
Tytuł oryginału: Identyfikacja i ocena potrzeb studentów w zakresie technicznych i organizacyjnych składników procesu nauczania na przykładzie Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej
Tytuł w wersji angielskiej: Identification and assessment of students' needs within the scope of technical and organisational elements of the process of education on the basis of the example of the Faculty of Organisation and Management at the Silesian Technical University
Autorzy: Bartosz Szczę¶niak, Michał Zasadzień, Katarzyna Midor.
¬ródło: -Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedz± 2011 T. 45, s. 284-294, bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 1732-324X
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć kształcenia ; proces kształcenia ; zadowolenie klienta ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: quality of education ; process of educating ; satisfying of the customer ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


15/20
Nr opisu: 0000073655
Tytuł oryginału: Analiza zadowolenia klienta ze ¶wiadczonych usług na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Nowe wyzwania dla zarz±dzania w ¶wietle współczesnych zagrożeń gospodarczych i cywilizacyjnych. Praca zbiorowa. Pod red. D. Kisperskiej-Moroń, A. ¦wierczka. Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarz±dzania Ochron± Pracy, 2010, s. 97-105, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe polskie: usługi publiczne ; jako¶ć usług ; Servqual ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: public services ; service quality ; Servqual ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 133652


16/20
Nr opisu: 0000058126
Tytuł oryginału: Badanie poziomu obsługi klientów w systemie logistycznym miasta
Autorzy: Mariusz* Kruczek, Krzysztof Pałucha, Zbigniew Żebrucki.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2010 z. 53, s. 251-265, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; zadowolenie klienta ; jako¶ć życia ; badanie ankietowe ; Gliwice
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; customer satisfaction ; quality of life ; survey ; Gliwice
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


17/20
Nr opisu: 0000058241
Tytuł oryginału: EVA in the process of evaluating customer capital
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Forum. Stat. Slovacum 2009 nr 4, s. 8-13, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 1336-7420
Słowa kluczowe polskie: kapitał kliencki ; warto¶ć firmy ; zadowolenie klienta ; miara kapitału klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; value of the business ; customer satisfaction ; measuring customer capital
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


18/20
Nr opisu: 0000030204
Tytuł oryginału: Pomiar skuteczno¶ci systemu zarz±dzania jako¶ci±
Autorzy: Mariusz Ligarski.
¬ródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2007 R. 58 nr 5, s. 79-84, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: system zarz±dzania jako¶ci± ; ISO 9000 ; audyt wewnętrzny ; monitorowanie procesów ; samoocena ; zadowolenie klienta ; Strategiczna Karta Wyników
Słowa kluczowe angielskie: quality management system ; ISO 9000 ; internal audit ; process monitoring ; self-assessment ; client's satisfaction ; Balanced Scorecard
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.411


19/20
Nr opisu: 0000078286
Tytuł oryginału: Metody prognozowania wykorzystywane w przedsiębiorstwie górniczym.
Tytuł w wersji angielskiej: Forecasting methods used in mining enterprises
Autorzy: Dariusz* Kaleta, Anna Manowska.
¬ródło: W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. VI Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 23-25 marca 2006 r. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2006, s. 403-408, bibliogr. 5 poz.
Seria: (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 116 Seria: Konferencje ; nr 47 0324-9670)
Słowa kluczowe polskie: prognoza ; prognozowanie ; sztuczna sieć neuronowa ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: forecast ; forecasting ; artificial neural network ; customer satisfaction
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


20/20
Nr opisu: 0000032476
Tytuł oryginału: Koncepcja metody pomiaru satysfakcji klienta wewnętrznego urzędu miasta.
Autorzy: Paweł** Szewczyk, Alicja* Gębczyńska.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług - 2003. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2003, s. 595-603, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta ; urz±d miejski ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: internal customer ; customer satisfaction ; city office ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119587


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie