Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ZACHOWANIA KONSUMENTÓW
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/11
Nr opisu: 0000110012
Tytuł oryginału: The impact of structure network parameters on consumers behavior: a cellular automata model.
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: W: Information systems architecture and technology. Proceedings of 37th International Conference on Information Systems Architecture and Technology - ISAT 2016. Pt. 3. Eds. Jerzy ¦wi±tek, Zofia Wilimowska, Leszek Borzemski, Adam Grzech. Cham : Springer International Publishing, 2017, s. 237-247, bibliogr. 37 poz.
ISBN: 978-3-319-46588-3978-3-319-46589-0
Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 523 2194-5357)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Bazy indeksuj±ce publikację: Springer; Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: word of mouth ; zachowania konsumentów ; struktura sieciowa ; automat komórkowy ; model agentowy
Słowa kluczowe angielskie: word of mouth ; consumer behavior ; network structure ; cellular automata ; agent-based model
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/11
Nr opisu: 0000110573
Tytuł oryginału: From consumer decision to market share - unanimity of majority?
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń, K. Sznajd-Weron.
¬ródło: -JASSS J. Artif. Soc. Soc. Simul. 2016 vol. 19 iss. 4, art. no. 10 s. 1-13, bibliogr.
Impact Factor: 0.992
Punktacja MNiSW: 30.000
p-ISSN: 1460-7425
DOI:
Słowa kluczowe polskie: model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automata ; consumer behavior
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/11
Nr opisu: 0000096726
Tytuł oryginału: Podej¶cie agentowe w modelowaniu dyfuzji innowacji
Tytuł w wersji angielskiej: The agents approach in the modeling diffusion of innovation
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 547-555, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dyfuzja innowacji ; marketing szeptany ; zachowania konsumentów ; model agentowy ; automat komórkowy
Słowa kluczowe angielskie: diffusion of innovation ; word of mouth marketing ; consumer behaviour ; agent-based model ; cellular automaton
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/11
Nr opisu: 0000091728
Tytuł oryginału: Podej¶cie agentowe w modelowaniu zachowań konsumentów na rynku oligopolistycznym
Tytuł w wersji angielskiej: The agents approach in the consumer behavior modeling in an oligopolistic market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 68, s. 199-207, bibliogr. 41 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automaton ; consumer behaviour
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


5/11
Nr opisu: 0000088519
Tytuł oryginału: Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym
Tytuł w wersji angielskiej: Impact of word of mouth marketing on consumer behavior in an oligopolistic market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 157-167, bibliogr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing szeptany ; sieć społeczna ; grupa nieformalna ; preferencje konsumenta ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; oligopol
Słowa kluczowe angielskie: word of mouth marketing ; social network ; informal group ; consumer preferences ; cellular automata ; consumer behaviour ; oligopoly
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


6/11
Nr opisu: 0000066837
Tytuł oryginału: Prosument jako lider opinii publicznej
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2010 z. 54, s. 399-406, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: prosument ; komunikowanie marketingowe ; zachowania konsumentów ; marketing zakupów
Słowa kluczowe angielskie: prosumer ; marketing communication ; consumer behaviour ; buyer marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


7/11
Nr opisu: 0000058815
Tytuł oryginału: Model zachowań konsumentów, w którym cena jest najważniejszym kryterium wyboru
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń, M. Kmita.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 165-173, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zachowania konsumentów ; automat komórkowy
Słowa kluczowe angielskie: consumer behaviour ; cellular automaton
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


8/11
Nr opisu: 0000030632
Tytuł oryginału: Doskonalenie skuteczno¶ci promocji usług przez przedsiębiorstwa turystyczne
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 8, s. 15-22
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; consumer behavior
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


9/11
Nr opisu: 0000030998
Tytuł oryginału: Symulacja zachowań konsumentów oparta na automatach komórkowych.
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: W: Badania operacyjne i systemowe 2006. Wiedza systemowa dla rozwoju regionów i przedsiębiorstw w Polsce. Red.: J. Stachowicz, A. Straszak, S. Walukiewicz. Polskie Towarzystwo Badań Operacyjnych i Systemowych, Instytut Badań Systemowych PAN, Uniwersytet Szczeciński. Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarz±dzania. Warszawa : Akademicka Oficyna Wydaw. EXIT, 2006, s. 221-226, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe polskie: automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; badania ankietowe
Słowa kluczowe angielskie: cellular automata ; consumer behavior ; survey
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 117653


10/11
Nr opisu: 0000029692
Tytuł oryginału: Weryfikacja modelu zachowań konsumentów opartego na modelu Axelroda
Tytuł w wersji angielskiej: Verification of consumers' behaviour model based on Axelord's model
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 38, s. 127-133, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: konsument ; model Axelroda ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: consumer ; Axelrod model ; consumer behaviour
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


11/11
Nr opisu: 0000078497
Tytuł oryginału: Zachowania konsumenta na rynku nieruchomo¶ci mieszkaniowych.
Autorzy: Ewa* Stachura.
¬ródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 48-59
Słowa kluczowe polskie: nieruchomo¶ć ; rynek nieruchomo¶ci ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: real estate ; real estate market ; consumer behaviour
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie