Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WPŁYW SPOŁECZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000097196
Tytuł oryginału: Corporate Social Responsibility a ¶rodowiskowe i społeczne skutki likwidacji kopalń
Tytuł w wersji angielskiej: Corporate Social Responsibility vis-a-vis the environmental and social impact of coal mines closures
Autorzy: Izabela Jonek-Kowalska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań Wydz. Zamiejsc. Chorzów 2014 nr 16, s. 27-45, bibliogr. 52 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Problemy zarz±dzania. Konteksty - innowacje - praktyka. Red. A. Samborski
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1642-9605
Słowa kluczowe polskie: społeczna odpowiedzialno¶ć przedsiębiorstw ; CSR ; przemysł wydobywczy ; likwidacja kopalni ; wpływ społeczny
Słowa kluczowe angielskie: corporate social responsibility ; CSR ; mining industry ; mine liquidation ; social impact
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:
Dostęp BCP¦:


2/6
Nr opisu: 0000087915
Tytuł oryginału: Problematyka wpływu społecznego i motywacji jednostek do stosowania odnawialnych Ľródeł energii.
Tytuł w wersji angielskiej: The issue of social influence and motivation of individuals to use renewable energy sources
Autorzy: Anita* Pollak, Agata* Hilarowicz.
¬ródło: W: Odnawialne Ľródła energii - badania oddziaływań społecznych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Hilarowicz, Jaochima Kozioła. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2013, s. 84-101, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 477)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,45
Słowa kluczowe polskie: odnawialne Ľródła energii ; wpływ społeczny ; budownictwo
Słowa kluczowe angielskie: renewable energy sources ; social influence ; building engineering
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


3/6
Nr opisu: 0000075458
Tytuł oryginału: Etyczne aspekty wpływu społecznego.
Tytuł w wersji angielskiej: Ethical aspects of the social influence
Autorzy: Grażyna Osika.
¬ródło: W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 393-407, bibliogr. 25 poz.
Słowa kluczowe polskie: etyka biznesu ; etyka zawodowa ; wpływ społeczny ; zasoby ludzkie ; organizacja
Słowa kluczowe angielskie: business ethics ; professional ethics ; social influence ; human resources ; organization
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/6
Nr opisu: 0000075409
Tytuł oryginału: Wpływ społeczny czy manipulacja? Rozważania wokół moralno¶ci współczesnych liderów.
Tytuł w wersji angielskiej: Social influence or manipulation? Considerations around the morality of modern leaders
Autorzy: Izabela* Bieniek, S. Steinerowska.
¬ródło: W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 139-151, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe polskie: etyka biznesu ; etyka zawodowa ; menedżer ; media ; wpływ społeczny ; manipulacja
Słowa kluczowe angielskie: business ethics ; professional ethics ; manager ; media ; social influence ; manipulation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/6
Nr opisu: 0000030061
Tytuł oryginału: Model wpływu zachowań otoczenia na decyzje konsumenckie
Tytuł w wersji angielskiej: Model of influence of the neighbourhood behaviour on the consumers' (!)
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2007 z. 40, s. 153-160, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zachowanie konsumenta ; wpływ społeczny ; otoczenie ; symulacja ; automat komórkowy
Słowa kluczowe angielskie: consumer behaviour ; social influence ; environment ; simulation ; cellular automata
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


6/6
Nr opisu: 0000073474
Tytuł oryginału: Przesłanki relacji z partnerem handlowym.
Tytuł w wersji angielskiej: Aspects of relationship with trading partner
Autorzy: Izabela* Grzanka.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Nowe wyzwania. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Jana Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2004, s. 122-130, bibliogr. 18 poz.
Słowa kluczowe polskie: partner handlowy ; lojalno¶ć klienta ; wpływ społeczny
Słowa kluczowe angielskie: trading partner ; customer loyalty ; social impact
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie