Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WIZERUNEK FIRMY
Liczba odnalezionych rekordów: 22



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/22
Nr opisu: 0000126377
Tytuł oryginału: Relationship between corporate image and corporate reputation in Polish banking sector
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Oecon. Copernicana 2018 vol. 9 iss. 3, s. 493-509, bibliogr. 53 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2083-1277
e-ISSN: 2353-1827
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowo¶ci
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/22
Nr opisu: 0000119790
Tytuł oryginału: Corporate reputation and corporate image - empirical analysis on the example of Polish banking sector.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: 9th International Conference on Applied Economics Contemporary issues in economy, 22-23 June 2017, Toruń, Poland. Ed. by Adam P. Balcerzak, Ilona Pietryka. Institute of Economic Research, Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, Polish Economic Society. Branch in Toruń. Toruń : Institute of Economic Research, 2017, s. 297 + tekst na CD-ROM
ISBN: 978-83-65605-03-0978-83-65605-05-4
Uwagi: Pełny tekst na CD-ROM
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowo¶ci
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


3/22
Nr opisu: 0000120213
Tytuł oryginału: Is it easy to change corporate image - case study of the largest Polish bank PKO BP.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: International Conference on Advanced Marketing 2017. ICAM 2017 [online]. Department of Marketing Management. University of Kelaniya. Sri Lanka. [B.m.] : Digital Repository University of Kelaniya, 2017, (plik pdf) s. 54
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/17589 [dostęp 4 grudnia 2017]
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; identyfikacja przedsiębiorstwa ; kampania reklamowa ; komunikacja
Słowa kluczowe angielskie: corporate image ; corporate identity ; advertising campaign ; communication
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


4/22
Nr opisu: 0000104943
Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku firmy produkcyjnej na bazie jako¶ci ¶wiadczonych usług
Autorzy: Agnieszka* Hyla.
¬ródło: -Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 5, s. 40-42
p-ISSN: 1896-0677
Słowa kluczowe polskie: cechy produktu ; konsument ; proces decyzyjny ; zakup dóbr ; marka ; jako¶ć produktu ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: product attributes ; consumer ; decision process ; purchase of goods ; brand ; product quality ; company image
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


5/22
Nr opisu: 0000109248
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie reputacj± przedsiębiorstwa wobec sprzeczno¶ci oczekiwań interesariuszy
Tytuł w wersji angielskiej: Corporate reputation management to the contrary expectations of stakeholders
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Stud. Ekon. 2014 nr 202, s. 90-99, bibliogr. 14 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku - do¶wiadczenia i perspektywy zarz±dzania. Przedsiębiorstwo w sieci. Red. Paweł Kosiń
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: interesariusz ; wizerunek firmy ; przewaga konkurencyjna ; reputacja firmy
Słowa kluczowe angielskie: stakeholder ; company image ; competitive advantage ; company reputation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


6/22
Nr opisu: 0000088459
Tytuł oryginału: Brand identity and its role in an organization's image.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 81-83, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: tożsamo¶ć marki ; wizerunek firmy ; konsument
Słowa kluczowe angielskie: brand identity ; company image ; consumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/22
Nr opisu: 0000088486
Tytuł oryginału: Customer loyalty to the brand and company image.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2013. Zbornik vedeckych prac. Aut.: S. Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydatel'stvo EKONOM, 2013, s. 420-425, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-80-225-3636-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: tożsamo¶ć marki ; lojalno¶ć klienta ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: brand identity ; customer loyalty ; company image
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


8/22
Nr opisu: 0000089474
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze klient.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 95-107, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing relacji ; oferta handlowa ; branding emocjonalny ; wizerunek firmy ; e-branding
Słowa kluczowe angielskie: relationship marketing ; commercial offer ; emotional branding ; company image ; e-branding
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


9/22
Nr opisu: 0000089476
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze marka.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 117-132, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marka przedsiębiorstwa ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: corporate brand ; corporate identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


10/22
Nr opisu: 0000088240
Tytuł oryginału: ¬ródła i determinanty ryzyka reputacji firmy
Tytuł w wersji angielskiej: Sources and determinants of corporate reputation risk
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2013 R. 20 nr 10, s. 2-8
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; ryzyko reputacji ; zarz±dzanie ryzykiem ; wizerunek firmy ; studium przypadku
Słowa kluczowe angielskie: enterprise management ; reputational risk ; risk management ; company image ; case study
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


11/22
Nr opisu: 0000080290
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Marka.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 49-58
Słowa kluczowe polskie: marka ; wizerunek firmy ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


12/22
Nr opisu: 0000070102
Tytuł oryginału: Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych
Autorzy: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; jako¶ć usług ; usługi pogrzebowe
Słowa kluczowe angielskie: company image ; service quality ; funeral services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


13/22
Nr opisu: 0000083238
Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.A. w otoczeniu społecznym.
Autorzy: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Public relations we współczesnym ¶wiecie. Między służb± organizacji i społeczeństwu. Wybór i red. nauk. Jerzy Olędzki. Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Warszawa : Oficyna Wydaw. ASPRA-JR, 2011, s. 233-259, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe polskie: public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; company image
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


14/22
Nr opisu: 0000067317
Tytuł oryginału: Czy można skutecznie zarz±dzać reputacj± firmy?
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2011 R. 18 nr 7, s. 8-13
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie ; reputacja firmy ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: management ; company image
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


15/22
Nr opisu: 0000073712
Tytuł oryginału: Public relations i marketing w praktyce.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Start. Przedsiębiorczo¶ć akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 179-187, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: marketing ; public relations ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; public relations ; company image
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


16/22
Nr opisu: 0000074414
Tytuł oryginału: Public relations jako narzędzie budowania wizerunku firmy.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Gromadâns'ke suspil'stvo ta problemi stanovlennâ osobistosti. Zbirka naukovih prac' = A civil society and some aspects of becoming of human personality. Vip. 4. Krivij Rig : Vidavnicij Dim, 2009, s. 173-183, bibliogr. 23 poz.
Słowa kluczowe polskie: public relations ; wizerunek firmy ; tożsamo¶ć organizacyjna ; wizja przedsiębiorstwa ; misja przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; company image ; organizational identity ; corporate vision ; corporate mission
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


17/22
Nr opisu: 0000049432
Tytuł oryginału: A new paradigm of marketing - the aesthetic producer's brand
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Ann. Fac. Eng. Hunedoara - J. Eng. 2008 t. 6 fasc. 1, s. 13-16, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1584-2665
Słowa kluczowe polskie: zakład hutniczy ; wizerunek firmy ; tożsamo¶ć organizacyjna ; marka
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical plant ; company image ; organizational identity ; brand
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


18/22
Nr opisu: 0000051319
Tytuł oryginału: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w kreowaniu jego warto¶ci.
Tytuł w wersji angielskiej: Image and reputation in creation of the company value
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Zarz±dzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 603-614
Seria: (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarz±dzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; reputacja firmy ; kreowanie warto¶ci ; warto¶ć przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: company image ; corporate reputation ; value creating ; enterprise value
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


19/22
Nr opisu: 0000073599
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie reputacj± przedsiębiorstwa w aspekcie wzrostu jego warto¶ci.
Tytuł w wersji angielskiej: Managing corporate reputation in the context of firm value growth
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Relacje i warto¶ć w strategiach zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 474-484, bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; public relations ; wiarygodno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: company image ; public relations ; credibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


20/22
Nr opisu: 0000029637
Tytuł oryginału: Biznes odpowiedzialny społecznie
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Prz. Organ. 2007 nr 7/8, s. 17-20, bibliogr. 12 poz.
p-ISSN: 0137-7221
Słowa kluczowe polskie: odpowiedzialno¶ć społeczna ; wizerunek firmy ; studium przypadku
Słowa kluczowe angielskie: social responsibility ; company image ; case study
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.695


21/22
Nr opisu: 0000028750
Tytuł oryginału: Narzędzia budowania wizerunku pomocne w przekazywaniu filozofii organizacji jej otoczeniu.
Autorzy: Dominika* Leszczyńska.
¬ródło: W: Jak możliwa jest filozofia organizacji?. Red.: Jerzy Broda, Aldona Musiał, Jacek R±b. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2006, s. 182-200, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; filozofia organizacji
Słowa kluczowe angielskie: company image ; organization philosophy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


22/22
Nr opisu: 0000018367
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie tożsamo¶ci± przedsiębiorstwa hutniczego
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2006 R. 73 nr 3, s. 111-115, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: tożsamo¶ć ; przedsiębiorstwo hutnicze ; zarz±dzanie ; wizerunek firmy ; reputacja firmy ; tożsamo¶ć wizualna
Słowa kluczowe angielskie: identity ; metallurgical enterprise ; management ; company image ; corporate reputation ; visual identity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie