Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WIZERUNEK
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/12
Nr opisu: 0000124953
Tytuł oryginału: Nowoczesne metody kreowania wizerunku organizacji.
Autorzy: Józef Piotr Ober, A. Szlosar.
Źródło: W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 19. Vinnica : TOV TVORI, 2018, s. 99-107, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-617-7706-74-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: wizerunek ; kreowanie wizerunku ; public relations ; rynek
Słowa kluczowe angielskie: image ; image creation ; public relations ; market
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/12
Nr opisu: 0000108677
Tytuł oryginału: Ocena wizerunku medialnego zakładów lecznictwa uzdrowiskowego na przykładzie uzdrowisk zrzeszonych w Unii Uzdrowisk Polskich - wyniki badań.
Tytuł w wersji angielskiej: Media image of spa companys from health resorts affiliated in the Polish Spas Union
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof* Herman, Adam Szromek.
Źródło: W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 27-48, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-60789-63-6
Seria: (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,95
Słowa kluczowe polskie: wizerunek ; uzdrowisko ; media internetowe ; Unia Uzdrowisk Polskich ; uzdrowisko
Słowa kluczowe angielskie: image ; spa ; internet media ; Polish Spa Union ; health resort
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/12
Nr opisu: 0000108678
Tytuł oryginału: Wykorzystanie mediów internetowych w promocji marki zakładów lecznictwa uzdrowiskowego.
Tytuł w wersji angielskiej: The issue of spa image in internet media
Autorzy: Krzysztof* Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
Źródło: W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 11-25, bibliogr. 35 poz.
ISBN: 978-83-60789-63-6
Seria: (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,65
Słowa kluczowe polskie: marka ; wizerunek ; ZLU ; media internetowe
Słowa kluczowe angielskie: brand ; image ; spa ; internet media
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/12
Nr opisu: 0000095024
Tytuł oryginału: Możliwości wykorzystania wartości kulturowych i tożsamości przestrzennej na przykładzie wybranych realizacji prokrajobrazowych we Francji
Tytuł w wersji angielskiej: Opportunities for using the cultural values and spatial identity - examples of selected pro-landscape projects in France
Autorzy: Szymon Opania.
Źródło: -Zesz. Nauk. PPozn., Archit. Urban. 2014 z. 31, s. 37-45, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 1507-6407
Słowa kluczowe polskie: krajobraz ; wartości kulturowe ; tożsamość przestrzenna ; wizerunek
Słowa kluczowe angielskie: landscape ; cultural values ; spatial identity ; image
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/12
Nr opisu: 0000095023
Tytuł oryginału: Przykłady koncepcji kształtowania krajobrazu w planowaniu przestrzennym.
Tytuł w wersji angielskiej: Examples of landscaping concepts in spatial planning
Autorzy: Szymon Opania.
Źródło: W: Krajobraz jako nośnik idei. Ujęcie analityczne. Praca zbiorowa. Red.: K. Kołodziejczyk, D. Chylińska, A. Zaręba. Uniwersytet Wrocławski. Zakład Geografii Regionalnej i Turystyki. Instytut Geografii i Rozwoju Regionalnego. Wrocław : Instytut Geografii i Rozwoju Regionalnego Uniwersytetu Wrocławskiego, 2014, s. 37-51, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-83-62673-38-4
Seria: (Studia Krajobrazowe ; t. 4B)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: koncepcja ; planowanie przestrzenne ; krajobraz ; wizerunek ; tożsamość
Słowa kluczowe angielskie: conception ; spatial planning ; landscape ; image ; identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


6/12
Nr opisu: 0000100928
Tytuł oryginału: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie. Red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń.
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydaw. Poltext, 2013
Opis fizyczny: , 312 s.
ISBN: 978-83-7561-209-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 14,2
Słowa kluczowe polskie: komunikacja wizualna ; reklama ; public relations ; prawo autorskie ; wizerunek ; prawo wizerunku
Słowa kluczowe angielskie: visual communication ; advertisement ; public relations ; copyright law ; image ; image law
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


7/12
Nr opisu: 0000098705
Tytuł oryginału: Konwergencja mediów a naruszenie dóbr osobistych.
Tytuł w wersji angielskiej: Media convergence and the violation of personal rights
Autorzy: Agnieszka* Grzesiok-Horosz.
Źródło: W: Problemy konwergencji mediów. T. 1. Red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2013, s. 233-243, bibliogr. 44 poz.
ISBN: 978-83-61991-35-9
Seria: (Media and Public Relations ; )
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: konwergencja ; dobra osobiste ; wizerunek ; prywatność ; cześć
Słowa kluczowe angielskie: convergence ; personal rights ; image ; privacy ; respect
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


8/12
Nr opisu: 0000089274
Tytuł oryginału: Matrix marketing needs - the tool for the small and medium sized enterprises.
Autorzy: Piotr Weryński.
Źródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 63-65, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
Słowa kluczowe polskie: innowacyjna marka ; wizerunek ; e-komunikacja ; matryca potrzeb marketingowych
Słowa kluczowe angielskie: innovative brand ; image ; e-communication ; matrix of marketing needs
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


9/12
Nr opisu: 0000099750
Tytuł oryginału: Profesìjnij ìmìdž sučasnogo fahìvcâ.
Tytuł w wersji angielskiej: Professional image of modern early career specialist
Autorzy: Alla Lobanova, O. S. Slavina.
Źródło: W: Sučsnì profesìjnì modelì uspįšnogo fahìvcâ. Materìalu mìžnarodnoï students'koï konferencjìï, 16 grudniâ 2013 r.. Krivyj Rig : Vidavičij Centr DVNZ "KNU", 2013, s. 51-57
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,25
Słowa kluczowe polskie: wizerunek ; rzeczywistość symboliczna ; motywacja ; zdolność adaptacji ; autorefleksja ; autoprezentacja
Słowa kluczowe angielskie: image ; symbolic reality ; motivation ; adaptability ; self-reflection ; self-presentation
Typ publikacji: RK
Język publikacji: UKR
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


10/12
Nr opisu: 0000110237
Tytuł oryginału: Proces budowy wizerunku organizacji niedochodowej i czynniki go warunkujące.
Tytuł w wersji angielskiej: The process of creating a non-profit organisation's image and determining factors
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Public management 2012. Społeczne aspekty funkcjonowania organizacji publicznych. Praca zbiorowa. Pod red. Witolda Kieżuna, Jarosława Wołejszo, Stanisława Sirko. Akademia Obrony Narodowej. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2012, 408-424, bibliogr. 26 poz.
ISBN: 978-83-7523-181-6978-83-7523-182-3
Słowa kluczowe polskie: organizacja non-profit ; sektor publiczny ; wizerunek ; procesy ; procedury marketingu ; komunikacja
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; public sector image ; processes ; marketing procedures ; communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


11/12
Nr opisu: 0000028301
Tytuł oryginału: Budowa i kreowanie image'u marki szkoły wyższej jako elementu systemu zarządzania jakością
Tytuł w wersji angielskiej: The process of kreating(!) image of high school as elements system of quality
Autorzy: Joanna Toczyńska.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 367-376, bibliogr. 10 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: system edukacji ; jakość kształcenia ; szkoła wyższa ; marka ; wizerunek ; Politechnika Śląska ; zarządzanie jakością
Słowa kluczowe angielskie: education system ; quality of education ; university ; brand ; image ; Silesian University of Technology ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


12/12
Nr opisu: 0000011783
Tytuł oryginału: Kształtowanie wizerunku gminy - elementy systemu tożsamości wizualnej
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Źródło: -Prz. Organ. 2003 nr 10, s. 35-37, bibliogr. 24 poz.
p-ISSN: 0137-7221
Słowa kluczowe polskie: promocja regionu ; gmina ; wizerunek ; marketing ; tożsamość wizualna
Słowa kluczowe angielskie: region promotion ; community ; image ; marketing ; visual identity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.695


stosując format:
Nowe wyszukiwanie