Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WARTOŚĆ DLA KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000120582
Tytuł oryginału: Kreatywność i postawa proinnowacyjna w budowaniu wartości dla klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Creativity and pro-innovation attitude at the creation of values for customer
Autorzy: Joanna* Tokar.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 105, s. 505-516, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: kreatywność ; innowacja ; postawa proinnowacyjna ; wartość dla klienta ; inteligentne specjalizacje
Słowa kluczowe angielskie: creativity ; innovation ; pro-innovation attitude ; customer value ; intelligent specializations
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000089279
Tytuł oryginału: Customer capital components and customer satisfaction on the beer market in Poland - research results
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2013 R. 1 c. 1, s. 1-6, bibliogr. 9 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: kapitał klienta ; wartość dla klienta ; marka ; relacje
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; value for customer ; brand ; relations
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000112416
Tytuł oryginału: Proinnowacyjne postawy przedsiębiorców sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w kreowaniu wartości dla klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Pro-innovative attitudes of MSME sector entrepreneurs in the creation of value for customers
Autorzy: Joanna* Tokar.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2013 t. 49 nr 4, s. 439-452
Uwagi: Tytuł zeszytu: Być, mieć czy władać? Red. Wojciech Czakon, Mariusz Wojewoda
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1426-9724
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; postawa proinnowacyjna ; klient ; wartość dla klienta ; kreatywność
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; innovation-oriented attitude ; customer ; value for the customer ; creativity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie