Wynik wyszukiwania
Zapytanie: USŁUGI TURYSTYCZNE
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000112338
Tytuł oryginału: Ocena jako¶ci usług hotelarskich
Tytuł w wersji angielskiej: Quality evaluation based on hotel services
Autorzy: Dorota Gawrońska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 259-277, bibliogr. 8 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; jako¶ć usług ; niepewno¶ć ; liczby rozmyte
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; quality of services ; uncertainty ; fuzzy numbers
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/6
Nr opisu: 0000101270
Tytuł oryginału: Potrzeby turystyczne szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich znaczenie w kreowaniu produktów turystycznych
Tytuł w wersji angielskiej: Touristic needs of primary and secondary schools and their role in creation of tourism products
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 73-87, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: turystyka szkolna ; potrzeby turystyczne ; usługi turystyczne
Słowa kluczowe angielskie: school tourism ; touristic needs ; travel services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/6
Nr opisu: 0000097901
Tytuł oryginału: Walory turystyczne wybranych regionów Svalbardu na przykładzie Hornsundu, Isfjorden i Ziemi Północno-Wschodniej.
Autorzy: Łukasz Gawor, P. Dolnicki.
¬ródło: W: Problematyka 27. Międzynarodowej Konferencji Naukowej nt. "Wpływ innowacyjno¶ci na rozwój przedsiębiorstw i gospodarki w układach przestrzennych", Kraków, Poland, 5-6 grudnia 2011 = Main theme of 27th International Scientific Conference on "The effect of innovation on the develoment of enterprises and economy in spatial systems". Pod red. Z. Zioło, T. Rachwała. Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Instytut Geografii. Zakład Przedsiębiorczo¶ci i Gospodarki Przestrzennej, Polskie Towarzystwo Geograficzne. Komisja Geografii Przemysłu. Kraków : Zakład Przedsiębiorczo¶ci i Gospodarki Przestrzennej Instytutu Geografii Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej, 2011, s. 32
ISBN: 978-83-7271-701-6
Słowa kluczowe polskie: geoturystyka ; atrakcyjno¶ć turystyczna ; ¶rodowisko przyrodnicze ; działalno¶ć innowacyjna ; usługi turystyczne ; Arktyka ; Svalbard ; Hornsund ; Ziemia Północno-Wschodnia ; Spitsbergen
Słowa kluczowe angielskie: geotourism ; tourist attractiveness ; natural environment ; innovative venture ; travel services ; Arctics ; Svalbard ; Hornsund ; Nordaustlandet ; Spitsbergen
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/6
Nr opisu: 0000036661
Tytuł oryginału: Komunikacja marketingowa w dystrybucji usług turystycznych - efekty promocji organizatora podróży i jego agenta
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Logistyka 2008 nr 1, s. 91-94
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; marketing ; promocja ; logistyka
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; marketing ; promotion ; logistics
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577


5/6
Nr opisu: 0000030632
Tytuł oryginału: Doskonalenie skuteczno¶ci promocji usług przez przedsiębiorstwa turystyczne
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 8, s. 15-22
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; consumer behavior
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


6/6
Nr opisu: 0000029890
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie