Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TOŻSAMOŚĆ SPOŁECZNA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000098021
Tytuł oryginału: Tożsamość społeczna w procesie kształtowania nowego krajobrazu miast poprzemysłowych
Tytuł w wersji angielskiej: Social identity in process of creation the new post-industrial urban landscape
Autorzy: Alina Pancewicz.
Źródło: -Zesz. Nauk. PPozn., Archit. Urban. 2013 z. 29, s. 157-166, bibliogr. 12 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Tożsamość miasta w dobie globalizacja
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 1507-6407
Słowa kluczowe polskie: tożsamość społeczna ; krajobraz ; dziedzictwo poprzemysłowe
Słowa kluczowe angielskie: social identity ; landscape ; post-industrial heritage
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P. 4600


2/3
Nr opisu: 0000023974
Tytuł oryginału: Tożsamość społeczna regionu innowacyjnego w kontekście kształtowania jego pozycji konkurencyjnej.
Tytuł w wersji angielskiej: Social identity of innovative region in the context of ITS competitive position shaping process
Autorzy: Piotr Kordel.
Źródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 105-113, bibliogr. 12 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Politechnika Śląska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1724 Organizacja i Zarządzanie ; z. 37)
Słowa kluczowe polskie: tożsamość społeczna ; region inowacyjny ; kapitał społeczny ; konkurencyjność regionu
Słowa kluczowe angielskie: social identity ; innovative region ; social capital ; region competitiveness
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568


3/3
Nr opisu: 0000015616
Tytuł oryginału: Tożsamość społeczna aliansów strategicznych polskich przedsiębiorstw: wyniki badań empirycznych
Tytuł w wersji angielskiej: Social identity of strategic alliances of Poland enterprises: outcomes of empirical investigations
Autorzy: Jan** Stachowicz, Piotr Kordel.
Źródło: -Organ. i Kier. 2004 nr 3, s. 21-32, bibliogr. 34 poz.
p-ISSN: 0137-5466
Słowa kluczowe polskie: alians strategiczny ; tożsamość społeczna ; kapitał społeczny przedsiębiorstwa ; strategia przedsiębiorstwa ; badania empiryczne
Słowa kluczowe angielskie: strategic alliance ; social identity ; social capital of the company ; enterprise strategy ; empirical studies
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.3920


stosując format:
Nowe wyszukiwanie