Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TOŻSAMOŚĆ ORGANIZACYJNA
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/13
Nr opisu: 0000089341
Tytuł oryginału: Bezpieczeństwo w tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstw jako element systemu wartości.
Tytuł w wersji angielskiej: Safety in the company's organizational identity as the part of values system
Autorzy: Katarzyna Tobór-Osadnik, Małgorzata Wyganowska.
Źródło: W: Szanse i bariery rozwoju przemysłu górniczego. Monografia. Red. Anna Bluszcz. Katowice : Wydaw. Naukowe "Śląsk", 2013, s. 164-176, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-7164-766-6
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: tożsamość organizacyjna ; bhp ; bezpieczeństwo pracy w górnictwie ; przedsiębiorstwo górnicze
Słowa kluczowe angielskie: organizational identity ; occupational health and safety ; occupational safety in mining ; mining enterprise
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


2/13
Nr opisu: 0000088618
Tytuł oryginału: Zaufanie w koncepcji współpracy.
Tytuł w wersji angielskiej: Trust in the concept of cooperation
Autorzy: Marek Krannich.
Źródło: W: Paradygmat sieciowy. Wyzwania dla teorii i praktyki zarządzania. Praca zbiorowa. Pod red. Andrzeja Karbownika. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2013, s. 217-227, bibliogr. 17 poz.
ISBN: 978-83-7880-166-5
Seria: (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 505)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: zaufanie organizacyjne ; współpraca przedsiębiorstw ; tożsamość organizacyjna
Słowa kluczowe angielskie: organizational trust ; companies cooperation ; organizational identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


3/13
Nr opisu: 0000077887
Tytuł oryginału: Proces kształtowania tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa w następstwie sytuacji kryzysowych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Aneta Aleksander.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2012
Opis fizyczny: , 235 k., bibliogr. 249 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika Śląska. Wydział Organizacji i Zarządzania.
Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch
Słowa kluczowe polskie: marketing ; zarządzanie przedsiębiorstwem ; tożsamość organizacyjna ; zarządzanie zasobami ludzkimi ; zarządzanie sytuacją kryzysową
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; enterprise management ; organizational identity ; human resources management ; crisis management
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.Ab. R-4910 + DVD


4/13
Nr opisu: 0000090734
Tytuł oryginału: Misja firmy drogowskazem kreowania tożsamości organizacyjnej.
Autorzy: Katarzyna Tobór-Osadnik, Małgorzata Wyganowska.
Źródło: W: Zarządzanie strategiczne, strategie w zarządzaniu, Gliwice, 15.06.2011. [Dokument elektroniczny]. Politechnika Śląska. Wydział Górnictwa i Geologii. [B.m.] : [b.w.], 2011, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-16, bibliogr. 17 poz.
Słowa kluczowe polskie: misja przedsiębiorstwa ; przedsiębiorstwo górnicze ; tożsamość organizacyjna
Słowa kluczowe angielskie: corporate mission ; mining enterprise ; organizational identity
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/13
Nr opisu: 0000084371
Tytuł oryginału: Tożsamość organizacji sieciowych.
Tytuł w wersji angielskiej: The identity of network organizations
Autorzy: Aneta Aleksander, Marta Macełko.
Źródło: W: Socjologiczne, pedagogiczne i psychologiczne problemy organizacji i zarządzania [online]. Red. S. Banaszak, K. Doktór. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania, 2011, (plik pdf) s. 789-799, bibliogr. 21 poz.
Uwagi: Dostępny w internecie: http://wskiz.edu/files/uczelnia/ebook_socjologiczne_pedagogiczne_2011.pdf [dostęp 25 maja 2013]
Słowa kluczowe polskie: organizacja sieciowa ; tożsamość organizacyjna ; zarządzanie organizacją
Słowa kluczowe angielskie: network organization ; organizational identity ; organization management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Dostęp on-line:


6/13
Nr opisu: 0000067172
Tytuł oryginału: Bezpieczeństwo jako wartość w tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa.
Autorzy: Katarzyna Tobór-Osadnik.
Źródło: W: Zachowania przedsiębiorcze w sytuacjach kryzysowych. Praca. Pod red. Katarzyny Tobór-Osadnik. Ruda Śląska : Advert, 2010, s. 45-51, bibliogr. 21 poz.
Słowa kluczowe polskie: tożsamość organizacyjna ; bezpieczeństwo ; organizacja
Słowa kluczowe angielskie: organizational identity ; safety ; organization
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


7/13
Nr opisu: 0000058678
Tytuł oryginału: Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009
Słowa kluczowe polskie: szkolnictwo wyższe ; kultura organizacyjna ; tożsamość organizacyjna ; hierarchia wartości ; kodeks etyczny ; przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe angielskie: higher education ; organizational culture ; organizational identity ; hierarchy of values ; code of ethics ; enterprise
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


8/13
Nr opisu: 0000074414
Tytuł oryginału: Public relations jako narzędzie budowania wizerunku firmy.
Autorzy: Dorota Dolińska.
Źródło: W: Gromadâns'ke suspil'stvo ta problemi stanovlennâ osobistosti. Zbirka naukovih prac' = A civil society and some aspects of becoming of human personality. Vip. 4. Krivij Rig : Vidavnicij Dim, 2009, s. 173-183, bibliogr. 23 poz.
Słowa kluczowe polskie: public relations ; wizerunek firmy ; tożsamość organizacyjna ; wizja przedsiębiorstwa ; misja przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; company image ; organizational identity ; corporate vision ; corporate mission
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


9/13
Nr opisu: 0000058683
Tytuł oryginału: Tożsamość uniwersytetu.
Autorzy: Aneta Aleksander.
Źródło: W: Główne wartości uczelni wyższych w kontekście różnych kultur narodowych. Koncepcja badań i wyniki badań sondażowych. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Stachowicz-Stanusch. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2009, s. 99-107, bibliogr. 10 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 248)
Słowa kluczowe polskie: uczelnia wyższa ; tożsamość organizacyjna ; przemiana rynku ; współczesny uniwersytet
Słowa kluczowe angielskie: university ; organizational identity ; market transformation ; modern university
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


10/13
Nr opisu: 0000055406
Tytuł oryginału: Zarządzanie procesem tworzenia i rozwoju wspólnot działań
Autorzy: Jacek Bendkowski.
Źródło: -Organ. i Zarz. 2009 nr 1, s. 97-112, bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: wspólnota działań ; tożsamość organizacyjna ; partycypacja ; motywacja
Słowa kluczowe angielskie: community of practice ; organizational identity ; participation ; motivation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


11/13
Nr opisu: 0000055893
Tytuł oryginału: Zarządzanie tożsamością a przedsiębiorstwo wirtualne.
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, Anna* Sworowska.
Źródło: W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2009, s. 441-449, bibliogr. 24 poz.
ISBN: 978-83-923797-7-5
Słowa kluczowe polskie: tożsamość organizacyjna ; przedsiębiorstwo wirtualne
Słowa kluczowe angielskie: organizational identity ; virtual enterprise
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.O2 132018
Dostęp on-line:


12/13
Nr opisu: 0000049432
Tytuł oryginału: A new paradigm of marketing - the aesthetic producer's brand
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Źródło: -Ann. Fac. Eng. Hunedoara - J. Eng. 2008 t. 6 fasc. 1, s. 13-16, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1584-2665
Słowa kluczowe polskie: zakład hutniczy ; wizerunek firmy ; tożsamość organizacyjna ; marka
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical plant ; company image ; organizational identity ; brand
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


13/13
Nr opisu: 0000048652
Tytuł oryginału: Pojęcie identyfikacji pracownika z organizacją w świetle badań literaturowych oraz w praktyce działalności przedsiębiorstw
Autorzy: Aneta Aleksander.
Źródło: -Organ. i Zarz. 2008 nr 4, s. 143-157, bibliogr. 16 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: identyfikacja pracownika z organizacją ; tożsamość organizacyjna ; relacje między pracownikami ; identyfikacja przedsiębiorstwa ; satysfakcja z pracy
Słowa kluczowe angielskie: identification of employee with an organization ; organizational identity ; relationships between employees ; corporate identity ; job satisfaction
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie