Wynik wyszukiwania
Zapytanie: TOŻSAMOŚĆ MARKI
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000120973
Tytuł oryginału: Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w świetle zmian w otoczeniu organizacji.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
Źródło: W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-946145-7-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/5
Nr opisu: 0000120181
Tytuł oryginału: Nowoczesne koncepcje marketingowe i instrumenty promocji w XXI wieku.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
Źródło: W: Marketing XXI wieku. Red. Olga Smalej. Lublin : Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017, s. 69-77, bibliogr. 14 poz.
ISBN: 978-83-65046-07-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamość marki
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/5
Nr opisu: 0000088459
Tytuł oryginału: Brand identity and its role in an organization's image.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
Źródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 81-83, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: tożsamość marki ; wizerunek firmy ; konsument
Słowa kluczowe angielskie: brand identity ; company image ; consumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/5
Nr opisu: 0000088486
Tytuł oryginału: Customer loyalty to the brand and company image.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
Źródło: W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2013. Zbornik vedeckych prac. Aut.: S. Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydatel'stvo EKONOM, 2013, s. 420-425, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-80-225-3636-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: tożsamość marki ; lojalność klienta ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: brand identity ; customer loyalty ; company image
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


5/5
Nr opisu: 0000036864
Tytuł oryginału: Strategia marki producenta na przykładzie przedsiębiorstwa hutniczego
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Źródło: -Hutnik 2008 R. 75 nr 3, s. 125-128, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: marka ; strategia marki ; tożsamość marki ; przedsiębiorstwo hutnicze
Słowa kluczowe angielskie: brand ; brand strategy ; brand identity ; metallurgical enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.499
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie