Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SZKOŁA SPECJALNA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000129099
Tytuł oryginału: Readership processes of intellectually disabled pupils in the assessment of teachers of special schools - selected areas
Autorzy: Barbara Grzyb, Katarzyna Braszczok.
Źródło: -J. Hum. Dignity Wellbeing 2018 no. 2, s. 87-100, bibliogr. 23 poz.
Uwagi: Tytuł numeru: Creativity, innovativeness and creativity in human education
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2451-3520
Słowa kluczowe polskie: umiejętność czytania ; czytanie ; szkoła specjalna ; student ; niepełnosprawność intelektualna
Słowa kluczowe angielskie: reading competences ; reading ; special school ; student ; intellectual disability
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000067550
Tytuł oryginału: Arkusz kalkulacyjny w doskonaleniu procesu układania planu zajęć w szkole specjalnej.
Autorzy: Bartosz Szczęśniak.
Źródło: W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2010, s. 525-537, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-83-923797-9-9
Słowa kluczowe polskie: plan zajęć ; arkusz kalkulacyjny ; szkoła specjalna
Słowa kluczowe angielskie: timetabling ; spreadsheet ; special school
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.02 132020
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000096987
Tytuł oryginału: Praca z osobami z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym w opinii słuchaczy Kolegium Nauczycielskiego oraz nauczycieli - analiza wyników badań własnych.
Autorzy: Anna Suchon.
Źródło: W: Kompetencje pedagoga w kontekście teorii i praktyki edukacji specjalnej. Pod red. Piotra Majewicza i Adama Mikruta. Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2008, s. 107-113, bibliogr. 1 poz.
ISBN: 978-83-7308-998-3
Seria: (Prace Naukowo-Dydaktyczne Kolegium Nauczycielskiego w Gliwicach ; Integracja - Nauczyciel - Wychowanie ; t. 3)
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawność umysłowa ; szkoła specjalna ; nauczyciel
Słowa kluczowe angielskie: mental disability ; special school ; teacher
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie