Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SYSTEM OBSŁUGI KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000049013
Tytuł oryginału: Wybrane komponenty systemu obsługi klienta na przykładzie rynku artykułów przemysłowych
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Źródło: -Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 5, s. 50-53, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: system obsługi klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze ; proces decyzyjny
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; metallurgical enterprise ; decision-making process
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000040449
Tytuł oryginału: Podstawowe wyznaczniki jakości systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie hutniczym
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Źródło: -Probl. Jakości 2008 R. 40 nr 9, s. 50-52, bibliogr. 2 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: jakość ; system obsługi klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze ; sprzedaż ; system zarządzania jakością
Słowa kluczowe angielskie: quality ; customer service ; metallurgical enterprise ; sale ; quality management system
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie