Wynik wyszukiwania
Zapytanie: STRATEGIA MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000131301
Tytuł oryginału: Strategie rozwoju organizacji sportowych.
Tytuł w wersji angielskiej: Development strategies for sports organizations
Autorzy: Józef Piotr Ober, W. Sowa.
¬ródło: W: Skuteczno¶ć w zarz±dzaniu współczesnymi organizacjami - wybrane aspekty. Red. nauk. Monika Bednarczyk, Krzysztof Czyrka, Albin Skwarek. Gorzów Wielkopolski : Wydaw. Naukowe Akademii im. Jakuba z Paradyża, 2019, s. 133-144, bibliogr. 22 poz.
ISBN: 978-83-65466-61-7
Seria: (Studia i Prace Wydziału Ekonomicznego ; Akademia im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim nr 17)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie strategiczne ; strategia rozwoju ; strategia marketingowa ; organizacja sportowa
Słowa kluczowe angielskie: strategic management ; development strategy ; marketing strategy ; sports organization
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/9
Nr opisu: 0000089505
Tytuł oryginału: Development of market strategies of metallurgical enterprises after restructuring of steel industry
Tytuł w wersji polskiej: Rozwój strategii rynkowych przedsiębiorstw hutniczych po restrukturyzacji przemysłu hutniczego
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Metalurgija 2014 vol. 53 iss. 1, s. 131-134, bibliogr. 13 poz.
Impact Factor: 0.959
Punktacja MNiSW: 25.000
p-ISSN: 0543-5846
e-ISSN: 1334-2576
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo hutnicze ; strategia marketingowa ; proces restrukturyzacji ; stalownia
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical enterprise ; marketing strategy ; restructuring process ; steel plant
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/9
Nr opisu: 0000089478
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze strategie.
Autorzy: Joanna* Tokar.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 145-155, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: innowacyjno¶ć ; mikro, małe i ¶rednie przedsiębiorstwa ; strategia przedsiębiorstwa ; strategia marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; micro, small and medium enterprises ; enterprise strategy ; marketing strategy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


4/9
Nr opisu: 0000092547
Tytuł oryginału: Marketing self-diagnostic tool for SMEs - assumptions of the project
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: -J. Positive Manage. 2013 vol. 4 no. 1, s. 92-109, bibliogr. 28 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-103X
e-ISSN: 2392-1412
DOI:
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; marketing ; potrzeby marketingowe ; relacje biznesowe ; społeczno¶ć naukowa ; ¶wiadomo¶ć marki ; strategia marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; marketing ; marketing needs ; business relationships ; scientific community ; branding awareness ; marketing strategy
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-ND
Dostęp on-line:


5/9
Nr opisu: 0000109873
Tytuł oryginału: Marketing placówek o¶wiatowych - strategie, modele.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Strategie marketingowe na wybranych rynkach. Aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit. Praca zbiorowa. Pod red. Krystyny ¦liwińskiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009, s. 69-91
ISBN: 978-83-7246-588-7
Seria: (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: marketing ; segmentacja rynku ; szkoła publiczna ; strategia marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; market segmentation ; public school ; marketing strategy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


6/9
Nr opisu: 0000078156
Tytuł oryginału: Strategia marketingowa elementem zarz±dzania firm± w sektorze maszynowym.
Autorzy: Grażyna** Hat-Garncarz, J. Podgrabińska.
¬ródło: W: Napędy maszyn transportowych. VII Konferencja, Katowice, 23 paĽdziernika 2009. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2009, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-17, bibliogr. 9 poz.
Organizator: Politechnika ¦l±ska. Wydział Transportu. Katedra Logistyki i Transportu Przemysłowego, Fabryka Elementów Napędowych "FENA" Sp. z o.o. Katowice
Słowa kluczowe polskie: przemysł maszynowy ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; strategia marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: machine building industry ; enterprise management ; marketing strategy
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/9
Nr opisu: 0000050492
Tytuł oryginału: Koncepcja strategii marketingowej ukierunkowanej na poprawę jako¶ci obsługi klienta przemysłu węglowego. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Anna Bluszcz.
Miejsce i rok obrony: Gliwice, 2008
Opis fizyczny: , 205 k., [17] k. tabl., bibliogr. 221 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Górnictwa i Geologii.
Promotor: dr hab. inż. Henryk** Przybyła
Słowa kluczowe polskie: rynek węgla ; przedsiębiorstwo górnicze ; strategia marketingowa ; dystrybucja węgla ; obsługa klienta ; analiza porównawcza
Słowa kluczowe angielskie: coal market ; mining company ; marketing strategy ; coal distribution ; customer service ; comparative analysis
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4543
Dostęp BCP¦:


8/9
Nr opisu: 0000022142
Tytuł oryginału: Organizacja marketingu i sprzedaży przedsiębiorstw górnictwa węgla kamiennego.
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing and sale organization in a coal mining enterprise
Autorzy: Henryk DĽwigoł.
¬ródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilo¶ciowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstaw± tworzenia warto¶ci współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 19-27 bibliogr. 12 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarz±dzania i Marketingu. Politechnika ¦l±ska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1723 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 36)
Słowa kluczowe polskie: strategia marketingowa ; przedsiębiorstwo górnicze ; strategia przedsiębiorstwa ; rynek docelowy
Słowa kluczowe angielskie: marketing strategy ; mining enterprise ; enterprise strategy ; target market
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


9/9
Nr opisu: 0000011059
Tytuł oryginału: Wykorzystanie automatów komórkowych do symulacji zachowań konsumentów na rynku
Tytuł w wersji angielskiej: Application of cellural automata to simulate customer's behaviour on the market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2004 z. 20, cz. 1, s. 85-91, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: automat komórkowy ; konsument ; strategia marketingowa ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: cellular automata ; consumer ; marketing strategy ; market segmentation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie