Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SATYSFAKCJA KLIENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 25



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/25
Nr opisu: 0000130385
Tytuł oryginału: Comparative analysis of the level of satisfaction with the services received at the business incubators (Hazleton, PA, USA and Gliwice, Poland)
Autorzy: Radosław Wolniak, M. E. Grebski, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Sustainability 2019 vol. 11 iss. 10, art. no. 2889 s. 1-22, bibliogr. 69 poz.
Impact Factor: 2.592
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2071-1050
DOI:
Słowa kluczowe polskie: inkubator przedsiębiorczo¶ci ; innowacyjno¶ć ; rozwój ekonomiczny ; jako¶ć ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: business incubator ; innovativeness ; economic development ; quality ; client's satisfaction
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/25
Nr opisu: 0000120416
Tytuł oryginału: Ocena potencjału wirtualnej platformy sprzedaży oprogramowania z perspektywy klienta.
Autorzy: Filip Liebert.
¬ródło: W: Dokonania naukowe młodych naukowców. Monografia naukowa. T. 2. Pod red. Jewiarz Marcin, Wróbel Marek. Kraków : Traicon, 2017, s. 340-357, bibliogr.
ISBN: 978-83-65180-16-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,9
Słowa kluczowe polskie: dystrybucja cyfrowa ; satysfakcja klienta ; platforma internetowa Steam ; branża gier komputerowych
Słowa kluczowe angielskie: digital distribution ; customer satisfaction ; virtual Steam platform ; video games industry
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/25
Nr opisu: 0000118649
Tytuł oryginału: Sposoby doskonalenia satysfakcji klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym
Tytuł w wersji angielskiej: Methods of increasing customer satisfaction in a production company
Autorzy: Katarzyna Midor.
¬ródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 8, s. 58-71, bibliogr. 10 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Sposoby i ¶rodki doskonalenia produktów i usług na wybranych przykładach. Red.: Skotnicka-Zasadzień Bożena
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; doskonalenie ; jako¶ć ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; badanie
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; improvement ; quality ; manufacturing company ; survey
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/25
Nr opisu: 0000100758
Tytuł oryginału: Budowanie strategii lojalno¶ciowej na przykładzie stacji benzynowych.
Tytuł w wersji angielskiej: Building loyalty strategy on the petrol stations
Autorzy: A. Bogacki, Maria Cie¶la, M. Juzek, K. Turoń.
¬ródło: W: WSL forum 2015. VI Międzynarodowa naukowa konferencja logistyczna, Poznań, 15.05.2015 = VI International Scientific Conference on Logistics. Streszczenia. [B.m.] : [b.w.], 2015, s. 7
Słowa kluczowe polskie: program lojalno¶ciowy ; satysfakcja klienta ; konkurencyjno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: loyalty program ; customer satisfaction ; competitiveness
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/25
Nr opisu: 0000103471
Tytuł oryginału: Pomiar poziomu obsługi klienta z wykorzystaniem Customer Satisfaction Index w przedsiębiorstwie transportowym
Tytuł w wersji angielskiej: Level measurement of customer service using the Customer Satisfaction Index in the transport company
Autorzy: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
¬ródło: -Logistyka 2015 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 339-345, bibliogr. 16 poz.
Uwagi: Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], cz. 1
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; CSI ; satysfakcja klienta ; usługi transportowe
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; logistic customer service ; CSI ; customer satisfaction ; transport services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:
Dostęp BCP¦:


6/25
Nr opisu: 0000097691
Tytuł oryginału: Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction in the service organization on the example of airport
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Zendla.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; jako¶ć usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


7/25
Nr opisu: 0000101014
Tytuł oryginału: Wprowadzenie Kaizen w urzędzie miasta
Tytuł w wersji angielskiej: Introduction to Kaizen in a town hall
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2015 R. 47 nr 7/8, s. 24-31, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 0137-8651
DOI:
Słowa kluczowe polskie: kaizen ; system zarz±dzania jako¶ci± ; pomiar efektywno¶ci ; doskonalenie organizacji ; satysfakcja klienta ; urz±d miejski ; jednostka samorz±dowa
Słowa kluczowe angielskie: kaizen ; quality management system ; efficiency measurement ; organizational determinant ; customer satisfaction ; city office ; local government unit
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


8/25
Nr opisu: 0000101343
Tytuł oryginału: Wyeliminowanie obszarów niezadowolenia klienta za pomoc± metod i narzędzi zarz±dzania jako¶ci± oraz wprowadzenie udoskonaleń w międzynarodowym porcie lotniczym
Tytuł w wersji angielskiej: Customer dissatisfaction eradication areas with methods and tools of quality management and the introduction of improvement in the international airport
Autorzy: S. Zendla, Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 397-411, bibliogr. 5 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metody jako¶ciowe ; narzędzia jako¶ci ; port lotniczy ; satysfakcja klienta ; udoskonalenie ; usługi lotnicze
Słowa kluczowe angielskie: quality methods ; quality tools ; airport ; customer satisfaction ; improvement ; air service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


9/25
Nr opisu: 0000088484
Tytuł oryginału: Bank komercyjny w opinii klientów indywidualnych
Tytuł w wersji angielskiej: Perception of commercial bank by individual customers
Autorzy: Michał Bartnicki.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 7-19, bibliogr. 10poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; bank komercyjny ; ocena przedsiębiorstwa ; ocena pracownika ; sektor bankowo¶ci ; klient indywidualny
Słowa kluczowe angielskie: client's satisfaction ; commercial bank ; enterprise assessment ; employee assessment ; banking sector ; individual customer
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


10/25
Nr opisu: 0000088466
Tytuł oryginału: Ocena poziomu zadowolenia klienta przedsiębiorstwa hutniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction based on the example of metallurgical company
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2013 R. 45 nr 11, s. 26-29, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo hutnicze ; zadowolenie klienta ; satysfakcja klienta ; przedsiębiorstwo produkcyjne
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical enterprise ; customer satisfaction ; client's satisfaction ; manufacturing enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


11/25
Nr opisu: 0000072531
Tytuł oryginału: Zastosowanie 8 zasad zarz±dzania jako¶ci± w przedsiębiorstwie przemysłu mechanicznego.
Autorzy: K. Drozd, Marta Dudek-Burlikowska.
¬ródło: W: VIII Seminarium Studenckiego Koła Naukowego Odlewników SFEROID '2012, Ustroń-Jaszowiec, 31 maja - 2 czerwca 2012. Red. Jan Szajnar, Andrzej Studnicki, Jacek Suchoń. Gliwice : Komisja Odlewnictwa PAN. Oddział Katowice, 2012, s. 21-26, bibliogr. 11 poz.
Seria: (Zeszyty Studenckich Prac Naukowych "Sferoid" ; z. 12)
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie jako¶ci± ; przedsiębiorstwo ; przemysł mechaniczny ; zasady zarz±dzania jako¶ci± ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; enterprise ; mechanical industry ; quality management principles ; client's satisfaction
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 136014


12/25
Nr opisu: 0000074064
Tytuł oryginału: Wpływ segmentacji klientów na postrzegan± jako¶ć usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Influence of customer segmentation on the perceived quality of services on the basis of an example of telecommunication companies' Call Centres
Autorzy: Michał Zasadzień.
¬ródło: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


13/25
Nr opisu: 0000071573
Tytuł oryginału: Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: The analysis of satisfaction of clients of helpline services of the selected telecommunication operators
Autorzy: Michał Zasadzień, Bartosz Szczę¶niak, K. Falarska.
¬ródło: W: Zarz±dzanie jako¶ci± - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarz±dzania Jako¶ci±. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-83-929209-4-6
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


14/25
Nr opisu: 0000079815
Tytuł oryginału: Preferencje komunikacyjne mieszkańców Aglomeracji Górno¶l±skiej wraz z ocen± satysfakcji z transportu zbiorowego.
Tytuł w wersji angielskiej: Travel preferences and estimation of satisfaction from public transport in the Silesia Agglomeration
Autorzy: Grzegorz Karoń.
¬ródło: W: Problemy rozwoju transportu regionalnego TRANS-REG. Kształtowanie zachowań komunikacyjnych społeczeństwa poprzez promocję transportu zbiorowego. Międzynarodowa konferencja, D±browa Górnicza, 14 maja 2010. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2010, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-8, bibliogr. 9 poz.
Organizator: Wyższa Szkoła Planowania Strategicznego w D±browie Górniczej
Słowa kluczowe polskie: Aglomeracja Górno¶l±ska ; transport zbiorowy ; transport miejski ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: Upper Silesian Agglomeration ; public transport ; urban transport ; client's satisfaction
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


15/25
Nr opisu: 0000071459
Tytuł oryginału: The methods of studying the satisfaction of production department with traffic maintenance department's work - the outline of research method
Tytuł w wersji polskiej: Metoda badania satysfakcji wydziałów produkcyjnych z pracy działu utrzymania ruchu - zarys metody badawczej
Autorzy: Katarzyna Midor, Bartosz Szczę¶niak, Michał Zasadzień.
¬ródło: -Zesz. Nauk. AM Szczecin 2010 nr 24, s. 53-58, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 1733-8670
Słowa kluczowe polskie: ocena pracy ; służba utrzymania ruchu ; wydział produkcji ; klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: work assessment ; maintenance staff ; production department ; inside client ; client's satisfaction
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


16/25
Nr opisu: 0000050091
Tytuł oryginału: Analysis of the clients' satisfaction in the accredited laboratory
Autorzy: Danuta** Szewieczek, Tatiana Karkoszka, A. Zaj±c.
¬ródło: -J. Achiev. Mater. Manuf. Eng. 2009 vol. 35 iss. 1, s. 95-102, bibliogr. 29 poz.
p-ISSN: 1734-8412
Słowa kluczowe polskie: akredytacja ; laboratorium akredytowane ; laboratorium wzorcuj±ce ; laboratorium badawcze ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: accreditation ; accredited laboratory ; calibration laboratory ; testing laboratory ; client's satisfaction
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Dostęp on-line:


17/25
Nr opisu: 0000049247
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do badania jako¶ci usług w administracji samorz±dowej.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009
Opis fizyczny: , 122 s., bibliogr. 67 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 208)
Słowa kluczowe polskie: administracja publiczna ; jako¶ć usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda ¦l±ska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Słowa kluczowe angielskie: public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda ¦l±ska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp BCP¦:


18/25
Nr opisu: 0000037791
Tytuł oryginału: Badanie satysfakcji klientów jako element systemu zarz±dzania jako¶ci± w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
Autorzy: Joanna Toczyńska, W. Kurka.
¬ródło: W: Czynniki kształtuj±ce elementy systemu zarz±dzania współczesn± organizacj±. Praca zbiorowa. Pod red. Andrzeja Karbownika. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2008, s. 237-250, bibliogr. 6 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 158)
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; zarz±dzanie jako¶ci± ; przedsiębiorstwo produkcyjne
Słowa kluczowe angielskie: client's satisfaction ; quality management ; manufacturing company
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


19/25
Nr opisu: 0000077852
Tytuł oryginału: Rachunek kosztów w procesie minimalizacji kosztu satysfakcji klienta
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. PBiałost., Ekon. Zarz. 2008 z. 12, s. 299-311, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 1232-8553
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; rachunek kosztów ; rachunkowo¶ć zarz±dcza
Słowa kluczowe angielskie: client's satisfaction ; cost account ; management accounting
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


20/25
Nr opisu: 0000038560
Tytuł oryginału: Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2008
Opis fizyczny: , 190 s., bibliogr.
Uwagi: Skrypt nr 2422
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; dostawca ; klient ; CSI
Słowa kluczowe angielskie: client's satisfaction ; supplier ; client ; CSI
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


21/25
Nr opisu: 0000032416
Tytuł oryginału: Rachunek kosztów w ocenie warto¶ci klienta.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Przedsiębiorczo¶ć i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s 366-374, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: rachunek kosztów ; warto¶ć przedsiębiorstwa ; warto¶ć klienta ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: cost account ; enterprise value ; customer value ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 120081


22/25
Nr opisu: 0000029890
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


23/25
Nr opisu: 0000032408
Tytuł oryginału: Zadowolenie i lojalno¶ć klienta jako miary pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Procesy restrukturyzacji i konkurencyjno¶ć w przemy¶le i usługach. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 519-528, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe polskie: przewaga konkurencyjna ; satysfakcja klienta ; lojalno¶ć klienta ; pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: competitive advantage ; customer satisfaction ; customer loyalty ; competitive enterprise position
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 120082


24/25
Nr opisu: 0000047794
Tytuł oryginału: Lojalno¶ć klienta jako Ľródło konkurencyjno¶ci współczesnego przedsiębiorstwa.
Tytuł w wersji angielskiej: Customer loyalty as a source of competitive advantage for contemporary enterprise
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 481-491, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 83-85587-17-9
Słowa kluczowe polskie: klient ; strategia przedsiębiorstwa ; satysfakcja klienta ; lojalno¶ć klienta ; konkurencyjno¶ć przedsiębiorstw
Słowa kluczowe angielskie: customer ; enterprise strategy ; customer satisfaction ; customer loyalty ; enterprises competitiveness
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119582


25/25
Nr opisu: 0000032476
Tytuł oryginału: Koncepcja metody pomiaru satysfakcji klienta wewnętrznego urzędu miasta.
Autorzy: Paweł** Szewczyk, Alicja* Gębczyńska.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług - 2003. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2003, s. 595-603, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta ; urz±d miejski ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: internal customer ; customer satisfaction ; city office ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119587


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie