Wynik wyszukiwania
Zapytanie: RYNEK EDUKACYJNY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000110095
Tytuł oryginału: Strategie marketingowe placówek oświatowych i ich modele.
Tytuł w wersji angielskiej: The patterns of the marketing strategies of the educational institutions
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka. Red. Jan Wnuk, Jakub Ryśnik. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Bielsko-Biała : Wydaw. Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2010, s. 225-239, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-83-928226-5-3
Słowa kluczowe polskie: marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; model strategii marketingowych ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: marketing of educational institutions ; educational market ; model marketing strategies ; market strategy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


2/4
Nr opisu: 0000114360
Tytuł oryginału: Rynkowy charakter szkolnictwa zawodowego a rola informacji o rynku pracy.
Autorzy: B. Batko, Barbara Trzaska.
Źródło: W: Edukacyjne zagrożenia i wyzwania młodego pokolenia. Red. Dominika Czajkowska-Ziobrowska, Andrzej Zduniak. Poznań : Wydaw. Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2009, s. 33-38
ISBN: 978-83-61304-06-7
Słowa kluczowe polskie: rynek edukacyjny ; rynek pracy ; informacja
Słowa kluczowe angielskie: educational market ; labor market ; information
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


3/4
Nr opisu: 0000110343
Tytuł oryginału: Cykl działań marketingowych szkoły.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Przejawy i formy nowoczesnego zarządzania i komunikacji społecznej. Pod red. Mariana Duczmala, Tadeusza Pokusy. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2008, s. 173-178, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 978-83-88980-64-0
Seria: (Monografie i Opracowania ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
Słowa kluczowe polskie: marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; szkoła
Słowa kluczowe angielskie: marketing of educational institutions ; educational market ; school
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


4/4
Nr opisu: 0000110403
Tytuł oryginału: Marketing as a method of improving the educational institution management.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Zarządzanie, doskonalenie, zmiany. Red. Leopold Jeziorski, Stanisław Borkowski. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. "Humanitas". Wyższa Szkoła Humanitas, 2008, s. 97-103, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-89275-39-4
Słowa kluczowe polskie: marketing ; otoczenie rynkowe ; rynek edukacyjny ; marketing oświatowy ; szkoła publiczna
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; market environment ; educational market ; educational marketing ; public school
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie