Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REPUTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/13
Nr opisu: 0000127769
Tytuł oryginału: Aktywno¶ć pracowników w mediach społeczno¶ciowych a ryzyko reputacyjne przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Activity of emploees in social media and reputational risk of enterprise
Autorzy: Danuta Szwajca, Monika* Prandzioch.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 124, s. 77-90, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: media społeczno¶ciowe ; reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacyjne ; zasoby ludzkie
Słowa kluczowe angielskie: social media ; corporate reputation ; reputational risk ; human resources
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/13
Nr opisu: 0000126737
Tytuł oryginału: Ocena reputacji przedsiębiorstw jako organizacji społecznie odpowiedzialnych na przykładzie spółek budowlanych notowanych na GPW w Warszawie
Tytuł w wersji angielskiej: Assessing reputation of an enterprises as a socially responsible organizations on the example of construction companies listed on the Warsaw Stock Exchange
Autorzy: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
¬ródło: -Przeds. Zarz. 2018 t. 19 z. 3, cz. 2, s. 163-177, bibliogr.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Zastosowanie metod ilo¶ciowych do oceny zjawisk ekonomicznych i społecznych. Red. Maria Magdalena Grzelak, Jadwiga Gawry¶
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 1733-2486
e-ISSN: 2543-8190
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; CSR ; pomiar CSR ; interesariusze przedsiębiorstwa ; wielowymiarowa analiza porównawcza
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; CSR ; CSR measurement ; enterprise's stakeholders ; multidimensional comparative analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/13
Nr opisu: 0000125753
Tytuł oryginału: Reputation risk insurance as a new product on the insurance market
Tytuł w wersji polskiej: Ubezpieczenie ryzyka reputacji jako nowy produkt na rynku ubezpieczeniowym
Autorzy: Danuta Szwajca, S. Chovanova Supekova.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2018 t. 78 nr 2, s. 55-68, bibliogr.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Management and Finance i a "Flat World". Ed. by Wiesława Caputa
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1426-9724
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; ubezpieczenie ryzyka reputacji ; nowy produkt ubezpieczeniowy
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; reputation risk insurance ; new insurance product
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/13
Nr opisu: 0000129187
Tytuł oryginału: Ubezpieczenie ryzyka reputacji jako innowacja produktowa - perspektywy rozwoju
Tytuł w wersji angielskiej: Reputation risk insurance as a product innovation - development perspectives
Autorzy: Danuta Szwajca, Alina Rydzewska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 130, s. 639-652, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; ubezpieczenie ryzyka reputacji
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; reputation risk insurance
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/13
Nr opisu: 0000128934
Tytuł oryginału: Wielowymiarowy charakter reputacji przedsiębiorstwa - implikacje dla zarz±dzania
Tytuł w wersji angielskiej: Multidimensional character of the corporate reputation - implications for management
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Stud. Ekon. 2018 nr 351, s. 152-163, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; zarz±dzanie reputacj± ; wymiary reputacji
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; reputation dimensions
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


6/13
Nr opisu: 0000123064
Tytuł oryginału: Kreowanie innowacji społecznych w kontek¶cie budowania reputacji przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Creation of social innovations in the context of building the corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2017 z. 114, s. 477-490, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: innowacja społeczna ; reputacja przedsiębiorstwa ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: social innovation ; corporate reputation ; stakeholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


7/13
Nr opisu: 0000118484
Tytuł oryginału: Ryzyko reputacji w łańcuchu dostaw
Tytuł w wersji angielskiej: Reputation risk in the supply chain
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2017 z. 103, s. 231-242, bibliogr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; łańcuch dostaw
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; supply chain
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


8/13
Nr opisu: 0000121855
Tytuł oryginału: Zaangażowanie w rozwój lokalny jako narzędzie budowania reputacji przedsiębiorstwa
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Barometr Region. 2017 t. 15 nr 4, s. 101-106, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 1644-9398
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; rozwój regionalny ; społeczno¶ć lokalna
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; regional development ; local community
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


9/13
Nr opisu: 0000111529
Tytuł oryginału: Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42
ISBN: 978-955-4903-54-8
Organizator: The International Institute of Knowledge Management
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; zarz±dzanie reputacj± ; komunikacja marketingowa ; media społeczno¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


10/13
Nr opisu: 0000111533
Tytuł oryginału: Ethical and legal sources of corporate reputation risk.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2016. Zbornik vedeckych prac. Stefan Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydavatel'stvo Ekonom, 2016, s. 996-1005, bibliogr. 25 poz.
ISBN: 978-80-225-4245-6
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; zarz±dzanie kryzysowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; crisis management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


11/13
Nr opisu: 0000111479
Tytuł oryginału: Reputacja jako miara pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa - studium teoretyczno-empiryczne.
Tytuł w wersji angielskiej: Reputation as a measure of company's competitive position - theoretical and empirical study
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Zarz±dzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Uwarunkowania, trendy, perspektywy. Red. Włodzimierz Sroka. Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2016, s. 127-139, bibliogr.
ISBN: 978-83-7285-797-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,55
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; pozycja konkurencyjna ; miara pozycji konkurencyjnej
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; competitive position ; measure of competitive position
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/13
Nr opisu: 0000111384
Tytuł oryginału: Strategie zarz±dzania relacjami z interesariuszami w kontek¶cie ograniczania ryzyka pogorszenia lub utraty reputacji przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Stakeholders relations management strategies in the context of limiting the risk of deterioration or loss of company reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Pr. Nauk. Uniw. Ekon. Wroc. 2016 nr 420, s. 324-336, bibliogr.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Strategie. Procesy i praktyki
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 1899-3192
e-ISSN: 2392-0041
DOI:
Słowa kluczowe polskie: relacje z interesariuszami ; strategia zarz±dzania ; reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko utraty reputacji
Słowa kluczowe angielskie: relations with stakeholders ; management strategy ; enterprise reputation ; risk of losing reputatation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:


13/13
Nr opisu: 0000111392
Tytuł oryginału: Kultura organizacyjna jako fundament w budowaniu reputacji przedsiębiorstwa.
Tytuł w wersji angielskiej: Organizational culture as a foundation in building of corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca, M. G±siorek.
¬ródło: W: Człowiek i relacyjno¶ć. Ujęcie socjologiczno-filozoficzne. Pod red. Katarzyny Ciuły-Urbanek, Mariusza Jabłońskiego, Bogdana Koperskiego, Bogusława Piotrowskiego. Krosno : Wydaw. Novum, 2015, s. 190-203, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-65033-00-0
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: kultura organizacyjna ; reputacja przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: organizational culture ; corporate reputation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie