Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REPUTACJA FIRMY
Liczba odnalezionych rekordów: 25



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/25
Nr opisu: 0000125626
Tytuł oryginału: Dilemmas of reputation risk management: theoretical study
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Corp. Reputation Rev. 2018 vol. 21 iss. 4, s. 165-178, bibliogr. 76 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
p-ISSN: 1363-3589
e-ISSN: 1479-1889
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; ryzyko reputacji ; interesariusze ; zarz±dzanie ryzykiem
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; stakeholders ; risk management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/25
Nr opisu: 0000126377
Tytuł oryginału: Relationship between corporate image and corporate reputation in Polish banking sector
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Oecon. Copernicana 2018 vol. 9 iss. 3, s. 493-509, bibliogr. 53 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2083-1277
e-ISSN: 2353-1827
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowo¶ci
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/25
Nr opisu: 0000126749
Tytuł oryginału: Reputation risk insurance as a challenge for insurance companies.
Autorzy: Danuta Szwajca, W. Caputa.
¬ródło: W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2018. Zbornik vedeckych prac. Stefan Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydavatel'stvo Ekonom, 2018, s. 1037-1047, bibliogr.
ISBN: 978-80-225-4536-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; ryzyko utraty reputacji ; ubezpieczenie ryzyka reputacji
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; reputation risk insurance
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


4/25
Nr opisu: 0000119790
Tytuł oryginału: Corporate reputation and corporate image - empirical analysis on the example of Polish banking sector.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: 9th International Conference on Applied Economics Contemporary issues in economy, 22-23 June 2017, Toruń, Poland. Ed. by Adam P. Balcerzak, Ilona Pietryka. Institute of Economic Research, Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, Polish Economic Society. Branch in Toruń. Toruń : Institute of Economic Research, 2017, s. 297 + tekst na CD-ROM
ISBN: 978-83-65605-03-0978-83-65605-05-4
Uwagi: Pełny tekst na CD-ROM
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowo¶ci
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


5/25
Nr opisu: 0000116116
Tytuł oryginału: The role of social media in corporate reputation management - the results of the Polish enterprises
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Found. Manag. 2017 vol. 9, s. 161-174, bibliogr. 32 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2080-7279
e-ISSN: 2300-5661
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; zarz±dzanie reputacj± ; komunikacja korporacyjna ; media społeczno¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; corporate communication ; social media
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


6/25
Nr opisu: 0000100082
Tytuł oryginału: Współpraca z interesariuszami w zakresie CSR w kontek¶cie budowania reputacji przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Cooperation with stakeholders in the field of CSR in the context of building corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 323-335, bibliogr. 15 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: CSR ; interesariusz ; reputacja firmy ; zarz±dzanie
Słowa kluczowe angielskie: CSR ; stakeholder ; corporate reputation ; enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


7/25
Nr opisu: 0000106196
Tytuł oryginału: Znaczenie dialogu z interesariuszami w kreowaniu reputacji przedsiębiorstwa jako inteligentnej organizacji
Tytuł w wersji angielskiej: The importance of dialogue with stakeholders in creating corporate reputation as intelligent organization
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 127-137, bibliogr. 15 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: organizacja inteligentna ; interesariusz ; reputacja firmy
Słowa kluczowe angielskie: intelligent organization ; stakeholder ; corporate reputation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


8/25
Nr opisu: 0000096732
Tytuł oryginału: Budowanie reputacji przedsiębiorstwa poprzez innowacyjno¶ć
Tytuł w wersji angielskiej: Building the corporate reputation through innovation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 617-629, bibliogr. 18 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo ; reputacja firmy ; innowacyjno¶ć ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: enterprise ; corporate reputation ; innovativeness ; stakeholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


9/25
Nr opisu: 0000092797
Tytuł oryginału: Identyfikacja kosztów pogorszenia reputacji przedsiębiorstwa z perspektywy interesariuszy
Tytuł w wersji angielskiej: Identification of company's reputation deteriorationcosts from perspective of stakeholders
Autorzy: Danuta Szwajca, Alina Rydzewska, Tomasz Nawrocki.
¬ródło: -Prz. Organ. 2014 nr 4, s. 10-15, bibliogr. 23 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 0137-7221
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; interesariusz ; sytuacja kryzysowa
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; stakeholder ; crisis situation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.695


10/25
Nr opisu: 0000092566
Tytuł oryginału: Identyfikacja stylów zarz±dzania w aspekcie kreowaniaa reputacji przedsiębiorstwa jako pracodawcy
Tytuł w wersji angielskiej: Identification of management styles in the context of creation corporate reputation as an employer
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2014 nr 2, s. 99-112, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: styl zarz±dzaania ; reputacja firmy ; interesariusz ; marka przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: management style ; company reputation ; stakeholder ; corporate brand
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


11/25
Nr opisu: 0000098593
Tytuł oryginału: Manager as a creator of corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca, M. G±siorek.
¬ródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 1, s. 1-10, bibliogr. 18 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; zarz±dzanie ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; management ; stakeholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


12/25
Nr opisu: 0000097418
Tytuł oryginału: Reputation crisis response strategies on the example of selected polish companies
Autorzy: Danuta Szwajca, Alina Gorczyńska, Tomasz Nawrocki.
¬ródło: -Ad Alta 2014 vol. 4 iss. 1, s. 54-57, bibliogr. 26 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
p-ISSN: 1804-7890
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; reputacja kryzysowa ; strategia reagowania kryzysowego
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; crisis reputation ; crisis response strategy
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-SA
Dostęp on-line:


13/25
Nr opisu: 0000098466
Tytuł oryginału: Rola społecznej odpowiedzialno¶ci przedsiębiorstwa w budowaniu jego reputacji
Tytuł w wersji angielskiej: Role of social corporate responsibility in building of company's reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Pr. Nauk. Akad. im. Jana Długosza Częst., Pragmata tes Oikonomias 2014 z. 8, s. 341-351, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 2300-2999
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; społeczna odpowiedzialno¶ć biznesu ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate social responsibility ; stakeholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


14/25
Nr opisu: 0000098595
Tytuł oryginału: Ryzyko reputacji jako wyzwanie dla menedżerów w erze globalizacji
Tytuł w wersji angielskiej: Reputation risk as a challenge for managers in globalization era
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Organ. i Kier. 2014 nr 4, s. 141-156, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 0137-5466
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; ryzyko reputacji ; interesariusz ; zarz±dzanie ryzykiem
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputational risk ; stakeholder ; risk management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


15/25
Nr opisu: 0000097421
Tytuł oryginału: Sources of reputation crisis and possibilities of its management
Autorzy: Danuta Szwajca, Alina Gorczyńska, Tomasz Nawrocki.
¬ródło: -Ad Alta 2014 vol. 4 iss. 1, s. 74-77, bibliogr. 32 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1804-7890
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; interesariusz ; ryzyko reputacji ; zarz±dzanie kryzysowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; stakeholder ; reputational risk ; crisis management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-SA
Dostęp on-line:


16/25
Nr opisu: 0000097429
Tytuł oryginału: The possibility of using the Mystery Shopping method to evaluate the corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 2, s. 46-52, bibliogr. 11 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; pomiar reputacji ; mystery shopping
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation measurement ; mystery shopping
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


17/25
Nr opisu: 0000109248
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie reputacj± przedsiębiorstwa wobec sprzeczno¶ci oczekiwań interesariuszy
Tytuł w wersji angielskiej: Corporate reputation management to the contrary expectations of stakeholders
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Stud. Ekon. 2014 nr 202, s. 90-99, bibliogr. 14 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku - do¶wiadczenia i perspektywy zarz±dzania. Przedsiębiorstwo w sieci. Red. Paweł Kosiń
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: interesariusz ; wizerunek firmy ; przewaga konkurencyjna ; reputacja firmy
Słowa kluczowe angielskie: stakeholder ; company image ; competitive advantage ; company reputation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


18/25
Nr opisu: 0000092441
Tytuł oryginału: Communication of company with the environment in process building reputation
Autorzy: Alina Gorczyńska, Danuta Szwajca.
¬ródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2013 R. 1 c. 2, s. 1-7, bibliogr.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; komunikacja ; interesariusze ; nowe formy mediów ; klasyfikacja JEL
Słowa kluczowe angielskie: company reputation ; communication ; stakeholders ; media new forms ; JEL classification
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


19/25
Nr opisu: 0000081029
Tytuł oryginału: Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis
Tytuł w wersji angielskiej: Odbudowa reputacji marki w następstwie kryzysu w organizacji
Autorzy: Aneta Aleksander, Agata Stachowicz-Stanusch.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2012 nr 3, s. 149-165, bibliogr. 35 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; marka przedsiębiorstwa ; odbudowa reputacji ; kryzys
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate brand ; reputation rebuilding ; crisis
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


20/25
Nr opisu: 0000067317
Tytuł oryginału: Czy można skutecznie zarz±dzać reputacj± firmy?
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2011 R. 18 nr 7, s. 8-13
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie ; reputacja firmy ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: management ; company image
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


21/25
Nr opisu: 0000080898
Tytuł oryginału: Marka i reputacja firmy jako zasoby kreuj±ce zaufanie klientów.
Tytuł w wersji angielskiej: Brand and corporate reputation as customer trust-building assets
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewno¶ć i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655
Słowa kluczowe polskie: marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


22/25
Nr opisu: 0000078565
Tytuł oryginału: Market resources as a competitive advantage source of the contemporary enterprise.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 243-249, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: przewaga konkurencyjna ; zasoby rynkowe ; marka ; lojalno¶ć klienta ; reputacja firmy
Słowa kluczowe angielskie: competitive advantage ; market resources ; brand ; customer loyalty ; corporate reputation
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


23/25
Nr opisu: 0000051319
Tytuł oryginału: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w kreowaniu jego warto¶ci.
Tytuł w wersji angielskiej: Image and reputation in creation of the company value
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Zarz±dzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 603-614
Seria: (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarz±dzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; reputacja firmy ; kreowanie warto¶ci ; warto¶ć przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: company image ; corporate reputation ; value creating ; enterprise value
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


24/25
Nr opisu: 0000073599
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie reputacj± przedsiębiorstwa w aspekcie wzrostu jego warto¶ci.
Tytuł w wersji angielskiej: Managing corporate reputation in the context of firm value growth
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Relacje i warto¶ć w strategiach zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 474-484, bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; public relations ; wiarygodno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: company image ; public relations ; credibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


25/25
Nr opisu: 0000018367
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie tożsamo¶ci± przedsiębiorstwa hutniczego
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2006 R. 73 nr 3, s. 111-115, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: tożsamo¶ć ; przedsiębiorstwo hutnicze ; zarz±dzanie ; wizerunek firmy ; reputacja firmy ; tożsamo¶ć wizualna
Słowa kluczowe angielskie: identity ; metallurgical enterprise ; management ; company image ; corporate reputation ; visual identity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie