Wynik wyszukiwania
Zapytanie: RELACJE Z KLIENTEM
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000129285
Tytuł oryginału: Crowdsourcing - nowa organizacja współpracy i zaangażowania klienta w proces kreowania warto¶ci
Tytuł w wersji angielskiej: Crowdsourcing - a new cooperation or customer's organization in the value creating process
Autorzy: Wiesława* Caputa, A. PaĽdzior.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 132, s. 119-129, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: crowdsourcing ; relacje z klientem ; strategia ; wirtualna społeczno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: crowdsourcing ; customer relationship ; strategy ; virtual community
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/7
Nr opisu: 0000100163
Tytuł czasopisma: Zeszyty Naukowe Politechniki ¦l±skiej. Organizacja i Zarz±dzanie. Z. 72: Wiedza - kompetencje - innowacje. Pod red. Aleksandry Kuzior.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2014
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: organizacja ; transfer wiedzy ; relacje z klientem ; innowacyjno¶ć organizacji ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi ; kształcenie kadr
Słowa kluczowe angielskie: organization ; knowledge transfer ; relationships with customer ; organizational innovativeness ; human resources management ; staff education
Typ publikacji: RCZ
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


3/7
Nr opisu: 0000080298
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P. Klient.
Autorzy: M. Huchrak, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 94-110
Słowa kluczowe polskie: potrzeby klienta ; pozyskiwanie klientów ; relacje z klientem
Słowa kluczowe angielskie: customer needs ; customer acquisition ; relationships with customer
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


4/7
Nr opisu: 0000080898
Tytuł oryginału: Marka i reputacja firmy jako zasoby kreuj±ce zaufanie klientów.
Tytuł w wersji angielskiej: Brand and corporate reputation as customer trust-building assets
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewno¶ć i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655
Słowa kluczowe polskie: marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/7
Nr opisu: 0000048650
Tytuł oryginału: Badania nad wykorzystaniem kapitału społecznego przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientem w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce
Autorzy: Izabela* Grzanka.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2008 nr 4, s. 87-99, bibliogr. 17 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: relacje z klientem ; CRM ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; kapitał społeczny przedsiębiorstwa ; wiedza ; zaufanie
Słowa kluczowe angielskie: realtionships with customer ; CRM ; Customer Relationship Management ; social capital of the company ; knowledge ; trust
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


6/7
Nr opisu: 0000041894
Tytuł oryginału: Formy współdziałania przedsiębiorstw usług logistycznych z usługobiorcami. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Edyta Przybylska.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2008
Opis fizyczny: , 205 k., [41] k. tabl., bibliogr. 133 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Organizacji i Zarz±dzania.
Promotor: dr hab. inż. Marian Czesław Turek
Słowa kluczowe polskie: usługi logistyczne ; przedsiębiorstwo logistyczne ; łańcuch logistyczny ; usługobiorca ; relacje z klientem
Słowa kluczowe angielskie: logistic services ; logistic enterprise ; logistic chain ; recipient ; relationships with customer
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4434
Dostęp BCP¦:


7/7
Nr opisu: 0000038861
Tytuł oryginału: Kapitał społeczny przedsiębiorstwa w kształtowaniu relacji z klientami w przedsiębiorstwach teleinformatycznych w Polsce. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Izabela* Grzanka.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2007
Opis fizyczny: , 358 k., bibliogr. 416 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Organizacji i Zarz±dzania.
Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch
Słowa kluczowe polskie: CRM ; kapitał społeczny ; marketing relacji ; teleinformatyczny zakład pracy ; relacje z klientem ; teleinformatyka ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; zarz±dzanie relacjami z klientami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; social capital ; relationship marketing ; telefactory ; relationships with customer ; teleinformatics ; enterprise management ; Customer Relationship Management
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4426
Dostęp BCP¦:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie