Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REKLAMACJA
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/11
Nr opisu: 0000129115
Tytuł oryginału: Complaint management system in building material factory
Autorzy: Maria Cie¶la.
¬ródło: -Manage. Prod. Eng. Rev. 2019 vol. 10 nr 1, s. 50-57, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 12.000
p-ISSN: 2080-8208
e-ISSN: 2082-1344
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; zarz±dzanie reklamacj± ; obsługa klienta ; strategia logistyczna
Słowa kluczowe angielskie: complaint ; complaint management ; customer service ; logistics strategy
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/11
Nr opisu: 0000121723
Tytuł oryginału: Organization improvement using it systems to support the handling of cash register service complaints.
Tytuł w wersji polskiej: Doskonalenie organizacji z wykorzystaniem systemów informatycznych wspomagaj±cych obsługę zgłoszeń serwisowo-reklamacyjnych kas rejestruj±cych
Autorzy: Elżbieta Milewska.
¬ródło: W: Cross-border exchange of experience production engineering using principles of mathematics. Modern mathematical methods in engineering 3mi, 22.1. - 24.1. 2018, Horni Lomna. VSB - Technical University of Ostrava, Silesian University of Technology. Ostrava : VSB - Technical University of Ostrava, 2018, s. 173-179, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-80-248-4136-6
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: urz±dzenie fiskalne ; reklamacja ; obsługa zgłoszeń
Słowa kluczowe angielskie: fiscal device ; complaint ; application handling
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/11
Nr opisu: 0000126017
Tytuł oryginału: Systemowe ujęcie doskonalenia procesu i produktu z wykorzystaniem metod i narzędzi zarz±dzania jako¶ci±
Tytuł w wersji angielskiej: Systemic approach to the improvement of processes and products using quality management methods and tools
Autorzy: P. Barosz, Marta Dudek-Burlikowska, Marek Roszak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 118, s. 13-28, bibliogr. 28 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: doskonalenie ; FMEA ; audyt ; reklamacja ; procesy
Słowa kluczowe angielskie: improvement ; FMEA ; audit ; complaint ; processes
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/11
Nr opisu: 0000120405
Tytuł oryginału: Komponenty procesu reklamacyjnego na przykładzie przedsiębiorstw hutniczych
Tytuł w wersji angielskiej: Components of complaint process on the example of steel companies
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2017 R. 49 nr 12, s. 24-31, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 0137-8651
e-ISSN: 2449-9862
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; wyroby hutnicze ; przedsiębiorstwo hutnicze
Słowa kluczowe angielskie: complaint ; steel product ; steel company
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


5/11
Nr opisu: 0000119237
Tytuł oryginału: Management of complaints by a Polish manufacturer fiscal devices.
Autorzy: Elżbieta Milewska.
¬ródło: W: 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2017, 24-30 August 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Book 1, Modern science. Vol. 5, Business and management. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 599-606, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-619-7408-17-1
Seria: (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
DOI:
Słowa kluczowe polskie: urz±dzenie fiskalne ; reklamacja ; obsługa zgłoszeń ; BPMN
Słowa kluczowe angielskie: fiscal device ; complaint ; application handling ; BPMN
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/11
Nr opisu: 0000108608
Tytuł oryginału: Ogólne założenia do budowy systemu zarz±dzania reklamacjami
Tytuł w wersji angielskiej: Assumptions for construction complaint management system including reverse logistics
Autorzy: Beata Szczerba, Barbara* Białecka.
¬ródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2016 z. 4, s. 100-108, bibliogr. 10 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Metody i narzędzia inżynierii produkcji dla rozwoju inteligentnych specjalizacji. Red.: Gembalska-Kwiecień A.
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; system ; zarz±dzanie
Słowa kluczowe angielskie: complaint ; system ; management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


7/11
Nr opisu: 0000111247
Tytuł oryginału: Raportowanie 8D w obsłudze reklamacji na przykładzie wyborów hutniczych
Tytuł w wersji angielskiej: Report 8D in complaint handling - an example: steel product
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2016 nr 2, s. 47-63, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: wyroby hutnicze ; reklamacja ; raportowanie 8D
Słowa kluczowe angielskie: steel product ; complaint ; 8D reporting
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


8/11
Nr opisu: 0000109731
Tytuł oryginału: Zmiany w procesie obsługi reklamacji w hutach
Tytuł w wersji polskiej: Changes in the process of complaint handling in steel companies
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2016 R. 83 nr 10, s. 452-455, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1230-3534
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; obsługa klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze
Słowa kluczowe angielskie: reclamation ; customer service ; steel enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


9/11
Nr opisu: 0000089507
Tytuł oryginału: An analysis of the causes of complaints about steel sheets in metallurgical product quality management systems
Tytuł w wersji polskiej: Analiza sytuacji reklamacji blach w hutniczych systemach zarz±dzania jako¶ci±
Autorzy: Bożena Gajdzik, Jacek Sitko.
¬ródło: -Metalurgija 2014 vol. 53 iss. 1, s. 135-138, bibliogr. 9 poz.
Impact Factor: 0.959
Punktacja MNiSW: 25.000
p-ISSN: 0543-5846
e-ISSN: 1334-2576
Słowa kluczowe polskie: produkt hutniczy ; blacha stalowa ; system zarz±dzania jako¶ci± ; reklamacja
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical product ; steel sheet ; quality management system ; complaint
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:
Dostęp BCP¦:


10/11
Nr opisu: 0000086726
Tytuł oryginału: Proces reklamacji jako narzędzie wspomagaj±ce proces produkcji
Tytuł w wersji angielskiej: Complain process as supporting tool for production process
Autorzy: Agata* Juszczak, Barbara* Białecka.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 33-49, bibliogr. 8 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; zarz±dzanie reklamacj± ; doskonalenie produkcji
Słowa kluczowe angielskie: complaint ; manufacturing enterprise ; complaint management ; production improvement
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


11/11
Nr opisu: 0000087131
Tytuł oryginału: Skuteczne i efektywne zarz±dzanie reklamacjami na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Effective and efficient management of reclamations based on a chosen enterprise
Autorzy: B. Olszewska, Paweł** Szewczyk.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 275-289, bibliogr. 6 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; zarz±dzanie reklamacj± ; doskonalenie produkcji
Słowa kluczowe angielskie: complaint ; manufacturing enterprise ; complaint management ; production improvement
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie