Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REKLAMA SPOŁECZNA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000130321
Tytuł oryginału: Social advertising as a mirror image of social issues.
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Marketing Identity: Digital Mirrors. Conference Proceedings from the Annual International Scientific Conference Marketing Identity 2018: Digital Mirrors, 6th - 7th November 2018, Smolenice, Slovak Republic. Pt. 1. Eds.: Ludmila Cabyova, Rudolf Rybansky, Zuzana Bezakova. Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2018, 360-369, bibliogr. 24
ISBN: 978-80-8105-984-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: wzorce zachowań ; komunikacja ; przekonuj±ca reklama ; reklama społeczna ; kampania społeczna ; problem społeczny
Słowa kluczowe angielskie: behavioral patterns ; communication ; persuasive advertising ; social advertising ; social campaign ; social problem
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000120564
Tytuł oryginału: Problemy społeczne współczesnej Ukrainy w ¶wietle wybranych reklam społecznych
Tytuł w wersji angielskiej: Contemporary Ukrainian social issues in the mirror of chosen social campaigns
Autorzy: Aleksandra Synowiec.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2017 z. 105, s. 485-494, bibliogr. 20 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reklama społeczna ; problemy społeczne ; Ukraina
Słowa kluczowe angielskie: social ad ; public service announcement ; social issues ; Ukraine
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000111528
Tytuł oryginału: Determinants of the effectiveness of social advertising impact
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2015 R. 3 c. 2, s. 1-9, bibliogr. 12 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: reklama społeczna ; social marketing ; CSR
Słowa kluczowe angielskie: social advertising ; social marketing ; CSR
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie