Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REKLAMA INTERNETOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000107941
Tytuł oryginału: Remarks on using Internet for the needs of education and training in the area of marketing municipal services.
Autorzy: Jan Kaźmierczak, I. Abashidze, J. Karwot.
Źródło: W: 16th International Multidisciplinary Scientific GeoConference. SGEM 2016, 30 June - 6 July, 2016, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Book 5, Ecology, economics, education and legislation. Vol. 3, Environmental economics, education and accreditation in geosciences. Sofia : STEF92 Technology, 2016, s. 977-984, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-619-7105-67-4
Seria: (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: reklama internetowa ; usługi komunalne ; edukacja ; szkolenie
Słowa kluczowe angielskie: internet advertising ; municipal services ; education ; training
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000062925
Tytuł oryginału: Internetowe portale ogłoszeniowe
Tytuł w wersji angielskiej: Internet advertising portals
Autorzy: Dawid Makieła.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2011 nr 32, s. 347-360, bibliogr. 4 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1426-9724
Słowa kluczowe polskie: portal internetowy ; reklama internetowa ; użytkownik internetu
Słowa kluczowe angielskie: internet portal ; internet advertisement ; internet user
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000040184
Tytuł oryginału: Internet jako narzędzie budowania świadomości zrównoważonego rozwoju
Autorzy: Aleksandra Kuzior.
Źródło: -Probl. Ekorozw. 2007 vol. 2 nr 2, 94-100, bibliogr. 24 poz.
p-ISSN: 1895-6912
Słowa kluczowe polskie: internet ; zrównoważony rozwój ; świadomość zrównoważonego rozwoju ; odpowiedzialność ; reklama internetowa
Słowa kluczowe angielskie: internet ; sustainable development ; awareness of sustainable development ; responsibility ; internet advertisement
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie