Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REKLAMA
Liczba odnalezionych rekordów: 20



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/20
Nr opisu: 0000126123
Tytuł oryginału: Kontrowersje w reklamie - czy jeszcze warto¶ci nienaruszone?.
Tytuł w wersji angielskiej: Controversy in advertising - are there any invaluable values?
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci. Etyka - technika - społeczeństwo. IV Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 27-29 wrze¶nia 2018 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. IV International interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, 2018, s. 72
ISBN: 978-83-945539-6-8
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Katedra Etyki i Etyki Stosowanej. Wydział Filozoficzny. Uniwersytet Mateja Bela
Słowa kluczowe polskie: reklama ; kontrowersje
Słowa kluczowe angielskie: advertising ; controversy
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/20
Nr opisu: 0000120973
Tytuł oryginału: Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w ¶wietle zmian w otoczeniu organizacji.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-946145-7-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamo¶ć marki ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/20
Nr opisu: 0000120181
Tytuł oryginału: Nowoczesne koncepcje marketingowe i instrumenty promocji w XXI wieku.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Marketing XXI wieku. Red. Olga Smalej. Lublin : Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017, s. 69-77, bibliogr. 14 poz.
ISBN: 978-83-65046-07-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamo¶ć marki
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/20
Nr opisu: 0000112649
Tytuł oryginału: Controversial themes in advertisements - on manipulating the emotions of audiences and extending the boundaries of the social 'taboo'
Tytuł w wersji polskiej: Motywy kontrowersyjne w reklamie - manipulowanie emocjami odbiorcy i przesuwanie granic społecznego tabu
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Commun. Today 2016 vol. 7 no. 1, s. 18-31, bibliogr. 22 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,55
p-ISSN: 1338-130X
Słowa kluczowe polskie: reklama ; manipulacja ; tabu społeczne ; konsument ; reklama kontrowersyjna ; erotyzm w reklamie
Słowa kluczowe angielskie: advertising ; manipulation ; social taboo ; consumer ; controversial advertising ; eroticism in advertisement
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


5/20
Nr opisu: 0000108552
Tytuł oryginału: Internet of things in marketing: opportunities and security issues
Tytuł w wersji polskiej: Internet Rzeczy: możliwo¶ci wykorzystania oraz kwestie bezpieczeństwa
Autorzy: I. Abashidze, Marcin* D±browski.
¬ródło: -Manage. Syst. Prod. Eng. 2016 R. 6 nr 4, s. 217-221, bibliogr. 13 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2299-0461
DOI:
Słowa kluczowe polskie: marketing internetowy ; Internet Rzeczy ; reklama
Słowa kluczowe angielskie: internet marketing ; Internet of Things ; advertising
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


6/20
Nr opisu: 0000103895
Tytuł oryginału: Design and coding an integrated Facebook web application.
Autorzy: M. Piontek, Aleksandra Werner, Małgorzata Bach.
¬ródło: W: Internet in the information society 2015. 10th International conference proceedings, September 24-25th, D±browa Gónicza, Poland. Eds. Maciej Rostański, Piotr Pikiewicz, Paweł Buchwald. D±browa Górnicza : University of D±browa Górnicza, 2015, s. 199-208, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-83-64927-40-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: media społeczno¶ciowe ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; reklama ; marketing ; marketing mediów społeczno¶ciowych
Słowa kluczowe angielskie: social media ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; advertising ; marketing ; social media marketing
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/20
Nr opisu: 0000101936
Tytuł oryginału: Motywy erotyki, ¶mierci i przemocy w reklamach - o manipulowaniu emocjami odbiorcy i przesuwaniu granic społecznego "tabu"
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Nauk. Prz. Dziennikarski 2015 nr 2, s. 65-84, bibliogr. 27 poz.
p-ISSN: 2084-8064
Słowa kluczowe polskie: reklama ; manipulacja ; reklama szokuj±ca ; tabu kulturowe
Słowa kluczowe angielskie: advertisement ; manipulation ; shockvertising ; cultural taboos
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


8/20
Nr opisu: 0000103409
Tytuł oryginału: Park kulturowy a działania reklamowe w miastach.
Tytuł w wersji angielskiej: The cultural park and advertising activities in cities
Autorzy: Kinga* Palus, Joanna Zabawa-Krzypkowska.
¬ródło: W: II Forum Przestrzenie Miejskie. Ogólnopolska konferencja naukowa pt. "Infrastruktura mieszkaniowa, kulturalna i rekreacyjno-sportowa w polskich miastach", 16 wrze¶nia 2015, Warszawskie Centrum EXPO XXI. Zbiór referatów. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2015, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-8, bibliogr. 6 poz.
Organizator: ART. M, Warsaw Build 2015
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: dziedzictwo kulturowe ; krajobraz kulturowy ; park kulturowy ; reklama
Słowa kluczowe angielskie: cultural heritage ; cultural landscape ; cultural park ; advertising
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/20
Nr opisu: 0000100928
Tytuł oryginału: Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie. Red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński, Wojciech Furman, Jerzy Snopek, Krzysztof Groń.
Adres wydawniczy: Warszawa : Wydaw. Poltext, 2013
Opis fizyczny: , 312 s.
ISBN: 978-83-7561-209-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 14,2
Słowa kluczowe polskie: komunikacja wizualna ; reklama ; public relations ; prawo autorskie ; wizerunek ; prawo wizerunku
Słowa kluczowe angielskie: visual communication ; advertisement ; public relations ; copyright law ; image ; image law
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


10/20
Nr opisu: 0000088493
Tytuł oryginału: Koszty założenia oraz działalno¶ci sklepu internetowego
Tytuł w wersji angielskiej: Costs of creation and dealing of internet shop
Autorzy: Aleksandra Czupryna-Nowak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 33-42, bibliogr. 20 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: handel elektroniczny ; działalno¶ć gospodarcza ; koszty ; oprogramowanie komputerowe ; grafika komputerowa ; hosting ; domena internetowa ; reklama
Słowa kluczowe angielskie: e-commerce ; economic activity ; costs ; computer software ; computer graphics ; hosting ; internet domain ; advertisement
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


11/20
Nr opisu: 0000075348
Tytuł oryginału: Wszystkie chwyty dozwolone?. Moralno¶ć i etyka reklamy.
Tytuł w wersji angielskiej: Are all tricks allowed? Morality and ethics of advertising and public relations
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 99-115, bibliogr. 22 poz.
Słowa kluczowe polskie: reklama ; etyka ; psychologia ; prawo ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: advertisement ; ethics ; psychology ; law ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/20
Nr opisu: 0000058833
Tytuł oryginału: Wybór domeny internetowej z uwzględnieniem wariantów potocznego nazewnictwa
Autorzy: Dariusz Zdonek, Iwona Zdonek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 391-397, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: domena internetowa ; strona internetowa ; reklama
Słowa kluczowe angielskie: internet domain ; website ; advertisement
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


13/20
Nr opisu: 0000074141
Tytuł oryginału: Public relations czy reklama? O komunikacji XXI wieku
Tytuł w wersji angielskiej: Public relations or advertising ? Marketing communication of 21st century
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 79-87, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reklama ; public relations ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: advertisement ; public relations ; marketing communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


14/20
Nr opisu: 0000078039
Tytuł oryginału: Warianty potoczno¶ci nazwy jako kryterium wyboru domeny internetowej.
Autorzy: Dariusz Zdonek, Iwona Zdonek.
¬ródło: W: Systemy wspomagania organizacji. SWO 2008. Informatyka ekonomiczna jako dziedzina nauki i dydaktyki. Praca zbiorowa. Pod red. M. Pańkowskiej, T. Porębskiej-Mi±c, H. Sroki. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2008, s. 363-369, bibliogr. 6 poz.
Seria: (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: domena internetowa ; strona WWW ; reklama
Słowa kluczowe angielskie: internet domain ; website ; advertisement
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


15/20
Nr opisu: 0000025418
Tytuł oryginału: Hierarchia reakcji konsumenta jako podstawa konstrukcji stron WWW
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 3, s. 8-13
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: domena internetowa ; strona WWW ; reklama ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: internet domain ; website ; advertisement ; marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


16/20
Nr opisu: 0000028365
Tytuł oryginału: Wizualizacja i autoreklama projektu na przykładzie estakady w Nanterre we Francji
Autorzy: Marek Salamak.
¬ródło: -Inż. i Bud. 2007 R. 63 nr 4, s. 194-195, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 0021-0315
Słowa kluczowe polskie: reklama ; autoreklama ; wizualizacja ; promocja projektu ; estakada
Słowa kluczowe angielskie: advertisement ; self-advertisement ; visualization ; project promotion ; bridge
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.512


17/20
Nr opisu: 0000010984
Tytuł oryginału: Promocja przedsiębiorstw należ±cych do przemysłu hutniczego żelaza i stali - teoria i praktyka Elementy promocji mix na przykładzie Huty Katowice
Tytuł w wersji angielskiej: Promotion in enterprises of metallurgic industry - theory and practice Elements of promotion mix - case The Steel Works Katowice
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2005 R. 72 nr 1, s. 22-26, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: promotion-mix ; reklama ; sprzedaż osobista ; promocja ; public relations ; sponsoring
Słowa kluczowe angielskie: promotion-mix ; advertisement ; personal selling ; promotion ; public relations ; sponsoring
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


18/20
Nr opisu: 0000010179
Tytuł oryginału: Character merchandising jako nowa forma reklamy.
Tytuł w wersji angielskiej: Character merchandising as a new form of advertising
Autorzy: Wojciech Kowalski.
¬ródło: W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarz±dzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2004, s. 147-156, bibliogr. 5 poz.
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1626 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 24)
Słowa kluczowe polskie: character merchandising ; reklama ; przepisy prawne
Słowa kluczowe angielskie: character merchandising ; advertising ; legal regulations
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


19/20
Nr opisu: 0000078194
Tytuł oryginału: Metody eliminacji zjawiska znużenia stron± www.
Tytuł w wersji angielskiej: Methods of elimination of habituation to the website
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: W: Systemy wspomagania organizacji. SWO'2004. [Konferencja]. Praca zbiorowa. Pod red. T. Porębskiej-Mi±c, H. Sroki. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2004, s. 247-253, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: strona internetowa ; komunikacja marketingowa ; habituacja ; reklama
Słowa kluczowe angielskie: website ; marketing communication ; habituation ; advertisement
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


20/20
Nr opisu: 0000080685
Tytuł oryginału: Działania wspomagaj±ce na rynku o zerowym przepływie zwrotnym.
Autorzy: Jan* Ostoj.
¬ródło: W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 109-128
Słowa kluczowe polskie: rachunek przepływów zerowych ; cena ; podaż ; popyt ; reklama
Słowa kluczowe angielskie: zero cash flow ; price ; intake ; demand ; advertisement
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie