Wynik wyszukiwania
Zapytanie: REGION INOWACYJNY
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000023971
Tytuł oryginału: Regionalne strategie innowacji w procesie kreowania innowacyjnych regionów.
Tytuł w wersji angielskiej: Regional innovation strategies in process of creation innovative regions
Autorzy: Henryk* Hibszer.
Źródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 73-84, bibliogr. 7 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Politechnika Śląska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1724 Organizacja i Zarządzanie ; z. 37)
Słowa kluczowe polskie: region inowacyjny ; polityka innowacyjna ; Regionalna Strategia Innowacyjna
Słowa kluczowe angielskie: innovative region ; innovation policy ; Regional Innovation Strategy
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568


2/2
Nr opisu: 0000023974
Tytuł oryginału: Tożsamość społeczna regionu innowacyjnego w kontekście kształtowania jego pozycji konkurencyjnej.
Tytuł w wersji angielskiej: Social identity of innovative region in the context of ITS competitive position shaping process
Autorzy: Piotr Kordel.
Źródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 105-113, bibliogr. 12 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Politechnika Śląska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1724 Organizacja i Zarządzanie ; z. 37)
Słowa kluczowe polskie: tożsamość społeczna ; region inowacyjny ; kapitał społeczny ; konkurencyjność regionu
Słowa kluczowe angielskie: social identity ; innovative region ; social capital ; region competitiveness
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568


stosując format:
Nowe wyszukiwanie