Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROMOCJA MARKETINGOWA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000078522
Tytuł oryginału: Pozycjonowanie marki na rynku globalnym - możliwo¶ci i ograniczenia
Tytuł w wersji angielskiej: Brand positioning on global market - possibilities and confines
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Ekon. Zarz. 2009 t. 1 nr 1, s. 44-59, bibliogr. 22 poz.
p-ISSN: 2080-9646
e-ISSN: 2300-0813
Słowa kluczowe polskie: pozycjonowanie marki ; rynek globalny ; promocja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: brand positioning ; global market ; marketing promotion
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


2/5
Nr opisu: 0000058498
Tytuł oryginału: Rozwój rynku, produktu, narzędzi promocji i dystrybucji.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarz±dzania. Red. H. Zadora. Warszawa : Wydaw. C. H. Beck, 2009, s. 247-269
Słowa kluczowe polskie: dystrybucja ; promocja marketingowa ; rozwój produktu ; polityka cenowa
Słowa kluczowe angielskie: distribution ; marketing promotion ; product development ; price policy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/5
Nr opisu: 0000078412
Tytuł oryginału: Wybór rynku, produktu, sposobu promocji i dystrybucji.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Finanse małego przedsiębiorstwa w teorii i praktyce zarz±dzania. Red. H. Zadora. Warszawa : Wydaw. C. H. Beck, 2009, s. 208-225
Słowa kluczowe polskie: rynek docelowy ; produkt ; dystrybucja ; promocja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: target market ; product ; distribution ; marketing promotion
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/5
Nr opisu: 0000074146
Tytuł oryginału: Koncepcja IMC w działalno¶ci zakładów opieki zdrowotnej w ¶wietle wyników badań empirycznych
Tytuł w wersji angielskiej: IMC conception in the performance of health care institutions in the light of the results of empirical investigations
Autorzy: Karolina* Tabin.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 44, s. 169-183, bibliogr. 3 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zakład opieki zdrowotnej ; komunikacja marketingowa ; IMC ; Zintegrowana Komunikacja Marketingowa ; promocja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: health care organization ; marketing communication ; IMC ; Integrated Marketing Communications ; marketing promotion
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


5/5
Nr opisu: 0000073485
Tytuł oryginału: Kierunki doskonalenia promocji w przedsiębiorstwach usługowych.
Tytuł w wersji angielskiej: Directions of promotion improvement in service enterprise's
Autorzy: Jolanta* Staszewska, M. Stolarczyk.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Nowe wyzwania. Praca zbiorowa. T. 2. Pod red. Jana Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2004, s.306-318, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo usługowe ; promocja marketingowa ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: service enterprise ; marketing promotion ; marketing communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie