Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROMOCJA
Liczba odnalezionych rekordów: 20



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/20
Nr opisu: 0000116237
Tytuł oryginału: Jako¶ć witryn internetowych gospodarstw agroturystycznych Małopolski według wybranych miar syntetycznych
Tytuł w wersji angielskiej: Quality of websites of the lesser Poland agro-tourism farm according to selected synthetic measure
Autorzy: K. Król, Dariusz Zdonek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2017 z. 102, s. 169-177, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: witryna internetowa ; promocja ; agroturystyka ; marketing internetowy
Słowa kluczowe angielskie: website ; promotion ; agrotourism ; internet marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/20
Nr opisu: 0000120973
Tytuł oryginału: Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w ¶wietle zmian w otoczeniu organizacji.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-946145-7-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamo¶ć marki ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/20
Nr opisu: 0000120181
Tytuł oryginału: Nowoczesne koncepcje marketingowe i instrumenty promocji w XXI wieku.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Marketing XXI wieku. Red. Olga Smalej. Lublin : Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017, s. 69-77, bibliogr. 14 poz.
ISBN: 978-83-65046-07-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamo¶ć marki
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/20
Nr opisu: 0000124532
Tytuł oryginału: Promocja ¶l±skich obiektów turystycznych za po¶rednictwem aplikacji mobilnych.
Autorzy: Mateusz Naramski.
¬ródło: W: Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - obszary zastosowań i kierunki badań. Red. Gołuchowski, Zbigniew Spyra, Justyna Maci±g. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2015, s. 199-210, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-83-60789-62-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: promocja ; aplikacja mobilna ; technologia telekomunikacyjna ; informacja turystyczna
Słowa kluczowe angielskie: promotion ; mobile application ; telecommunications technology ; tourist information
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/20
Nr opisu: 0000124520
Tytuł oryginału: Istrumenty promocji produktu turystycznego i ich rola w promowaniu aktywno¶ci turystycznej
Tytuł w wersji angielskiej: Tourist product promotion instruments and their role in tourist activity promoting
Autorzy: Mateusz Naramski, Krzysztof* Herman, Adam Szromek.
¬ródło: -Rozpr. Nauk. Akad. Wychow. Fiz. Wroc. 2014 t. 45, s. 119-129, bibliogr. 29 poz.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 0239-4375
e-ISSN: 2544-1272
Słowa kluczowe polskie: promocja ; turystyka ; marketing mix
Słowa kluczowe angielskie: promotion ; tourism ; mix marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


6/20
Nr opisu: 0000095608
Tytuł oryginału: Zmiany w funkcjonowaniu uczelni Wywiad z rektorem Politechniki ¦l±skiej prof. Andrzejem Karbownikiem. Rozm. Paweł Do¶
Autorzy: Andrzej Karbownik, Paweł Do¶.
¬ródło: -Biul. Pol. ¦l. 2014 nr 12, s. 4-7
p-ISSN: 1689-8192
Słowa kluczowe polskie: Politechnika ¦l±ska ; inwestycja ; zmiana organizacyjna ; zarz±dzanie uczelni± ; promocja
Słowa kluczowe angielskie: Silesian University of Technology ; investment ; organizational change ; university management ; promotion
Typ publikacji: GD
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4492
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


7/20
Nr opisu: 0000089459
Tytuł oryginału: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2013
Opis fizyczny: , 201 s.
Liczba arkuszy wydawniczych: 9
Słowa kluczowe polskie: małe i ¶rednie przedsiębiorstwa ; matryca potrzeb marketingowych ; badanie marketnigowe ; innowacyjno¶ć ; promocja
Słowa kluczowe angielskie: small and medium enterprises ; matrix of marketing needs ; marketing research ; innovation ; promotion
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/20
Nr opisu: 0000075975
Tytuł oryginału: System wdrażania wyników foresightu.
Autorzy: J. Bondaruk, L. Trz±ski, K. Tausz, Krystyna Czaplicka-Kolarz, P. Zawartka, M. Kopernik, A. Hamerla.
¬ródło: W: Wizja przyszło¶ci metropolitalnych usług publicznych w Górno¶l±skim Obszarze Metropolitalnym. Praca zbiorowa. Pod red. J. Bondaruka. Katowice : Główny Instytut Górnictwa, 2011, s. 138-145
Słowa kluczowe polskie: foresight ; promocja ; wdrażanie foresightu
Słowa kluczowe angielskie: foresight ; promotion ; foresight implementation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


9/20
Nr opisu: 0000065683
Tytuł oryginału: Działalno¶ć marketingowa w procesie komercjalizacji technologii Studium dobrych praktyk promowania innowacji technologicznej przez organizacje akademickie oraz wynalazców
Autorzy: Ewa Stawiarska.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2010 nr 2, s. 123-139, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: marketing ; promocja ; innowacja ; uczelnia techniczna
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; promotion ; innovation ; technical university
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


10/20
Nr opisu: 0000070335
Tytuł oryginału: Elementy marketingu mix na rynku produktów przemysłowych
Tytuł w wersji angielskiej: Elements of marketing mix on industrial products market
Autorzy: Przemysław* Musiał.
¬ródło: -Logistyka 2010 nr 4, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-6, bibliogr. 16 poz.
Uwagi: dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny]
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: marketing mix ; wyrób przemysłowy ; dystrybucja ; promocja ; polityka cenowa
Słowa kluczowe angielskie: mix marketing ; industrial product ; distribution ; promotion ; price policy
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577
Dostęp on-line:


11/20
Nr opisu: 0000056982
Tytuł oryginału: Instrumenty tworzenia i rozwoju organizacyjnych sieci wiedzy w oparciu o wspólnoty działań.
Tytuł w wersji angielskiej: Knowledge networking: how to create and support communities of a practice in an organization
Autorzy: Jacek Bendkowski.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Kreatywno¶ć i innowacyjno¶ć w unowocze¶nianiu przemysłu i usług. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2009, s. 429-439, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe polskie: wspólnota działań ; zarz±dzanie wiedz± ; promocja ; zarz±dzanie organizacj±
Słowa kluczowe angielskie: community of practice ; knowledge management ; promotion ; organization management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


12/20
Nr opisu: 0000048273
Tytuł oryginału: Klastry meblowe jako ważne ogniwa dystrybucji towarów eksportowanych
Autorzy: Ewa Stawiarska.
¬ródło: -Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 3, s. 15-20
p-ISSN: 1231-2037
Słowa kluczowe polskie: klaster meblowy ; dystrybucja ; polityka eksportowa ; promocja
Słowa kluczowe angielskie: furniture cluster ; distribution ; export policy ; promotion
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.488


13/20
Nr opisu: 0000084903
Tytuł oryginału: Kopalnia Ignacy - produkt turystyczny, promocja marki.
Autorzy: Wojciech** Preidl, A. Szwachuła.
¬ródło: W: Ochrona ¶rodowiska na terenach górniczych podziemnych, odkrywkowych i otworowych zakładów górniczych w subregionie zachodnim województwa ¶l±skiego. XVI Konferencja naukowo-techniczna, Jastrzębie Zdrój, 16 paĽdziernika 2009. Naczelna Organizacja Techniczna, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Górnictwa. Rybnik : Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Górnictwa. Oddział Rybnik, 2009, s. 270-280
Słowa kluczowe polskie: Zabytkowa Kopalnia Ignacy ; turystyka przemysłowa ; marka ; promocja
Słowa kluczowe angielskie: Ignacy Historic Mine ; industrial tourism ; brand ; promotion
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


14/20
Nr opisu: 0000059275
Tytuł oryginału: Na jakich słowach kluczowych warto się koncentrować, czyli podstawy promocji w Internecie.
Autorzy: Karol* Król.
¬ródło: W: Techniczne i teoretyczne aspekty współczesnych sieci komputerowych. Praca zbiorowa. Pod red. Andrzeja Kwietnia, Piotra Gaja, Arkadiusza Jestratjewa. Warszawa : Wydaw. Komunikacji i Ł±czno¶ci, 2009, s. 135-144, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe polskie: internet ; strona internetowa ; promocja ; słowo kluczowe
Słowa kluczowe angielskie: internet ; website ; promotion ; keyword
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 125487


15/20
Nr opisu: 0000073703
Tytuł oryginału: Plan marketingowy.
Autorzy: Jan Brzóska.
¬ródło: W: Start. Przedsiębiorczo¶ć akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 125-131, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe polskie: rynek ; klient ; konkurencyjno¶ć ; dostawca ; cena ; promocja ; dystrybucja ; plan sprzedaży
Słowa kluczowe angielskie: market ; client ; competitiveness ; supplier ; price ; promotion ; distribution ; sales planning
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


16/20
Nr opisu: 0000036661
Tytuł oryginału: Komunikacja marketingowa w dystrybucji usług turystycznych - efekty promocji organizatora podróży i jego agenta
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Logistyka 2008 nr 1, s. 91-94
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; marketing ; promocja ; logistyka
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; marketing ; promotion ; logistics
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577


17/20
Nr opisu: 0000110402
Tytuł oryginału: Specyfika narzędzi marketingu o¶wiatowego.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Współczesne koncepcje zarz±dzania. Red. Joanna Gonicka. ŁódĽ : Wydaw. Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej, 2008, s. 49-58, bibliogr.
ISBN: 978-83-7405-298-6
Słowa kluczowe polskie: marketing o¶wiatowy ; edukacja ; dystrybucja ; promocja
Słowa kluczowe angielskie: educational marketing ; education ; distribution ; promotion
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


18/20
Nr opisu: 0000018635
Tytuł oryginału: Rola promocji na rynku turystycznym
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2006 R. 57 nr 4, s. 71-76, bibliogr. 3 poz.
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo turystyczne ; public relations ; promocja ; turystyka
Słowa kluczowe angielskie: tourist enterprise ; public relations ; promotion ; tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.411


19/20
Nr opisu: 0000020577
Tytuł oryginału: Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa - wyniki badań
Tytuł w wersji angielskiej: Usage of internet in marketing communication of the companies : findings of the researches
Autorzy: Sławomir Olko, J. Kapłon, B. Kordecki.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 29, s. 169-180, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: internet ; komunikacja marketingowa ; promocja
Słowa kluczowe angielskie: internet ; marketing communication ; promotion
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


20/20
Nr opisu: 0000010984
Tytuł oryginału: Promocja przedsiębiorstw należ±cych do przemysłu hutniczego żelaza i stali - teoria i praktyka Elementy promocji mix na przykładzie Huty Katowice
Tytuł w wersji angielskiej: Promotion in enterprises of metallurgic industry - theory and practice Elements of promotion mix - case The Steel Works Katowice
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2005 R. 72 nr 1, s. 22-26, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: promotion-mix ; reklama ; sprzedaż osobista ; promocja ; public relations ; sponsoring
Słowa kluczowe angielskie: promotion-mix ; advertisement ; personal selling ; promotion ; public relations ; sponsoring
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie