Wynik wyszukiwania
Zapytanie: POKOLENIE Y
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000119154
Tytuł oryginału: Pokolenie Y wyzwaniem dla pracodawców i szkolnictwa wyższego.
Tytuł w wersji angielskiej: Generation Y challenge for employers and higher education
Autorzy: Joanna* Tokar.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci. Etyka - technika - społeczeństwo. III Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 28-30 wrze¶nia 2017 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Third international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, 2017, s. 118
ISBN: 978-83-945539-3-7
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Słowa kluczowe polskie: pokolenie Y ; motywacja
Słowa kluczowe angielskie: generation Y ; motivation
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/9
Nr opisu: 0000120626
Tytuł oryginału: Pokolenie Y wyzwaniem dla pracodawców i szkolnictwa wyższego
Tytuł w wersji angielskiej: Generation Y challenge for employers and higher education
Autorzy: Joanna* Tokar.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2017 z. 112, s. 379-391, bibliogr. 23 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: pokolenie Y ; motywacja
Słowa kluczowe angielskie: generation Y ; motivation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/9
Nr opisu: 0000110476
Tytuł oryginału: Motywacje i potrzeby pracowników pokolenia Y w gospodarce opartej na wiedzy
Tytuł w wersji angielskiej: Motivations and needs of generation Y employees in knowledge-based economy
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 92, s. 31-47, bibliogr. 31 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: pokolenie Y ; edukacja ; rozwój pracownika ; gospodarka oparta na wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: generation Y ; education ; employee development ; knowledge based economy
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/9
Nr opisu: 0000120735
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie ci±gło¶ci± wiedzy w modelu 70-20-10
Tytuł w wersji angielskiej: Continuity of management knowledge in the model 70-20-10
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Pr. Nauk. Akad. im. Jana Długosza Częst., Pragmata tes Oikonomias 2016 z. 10, s. 11-21, bibliogr. 40 poz.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 2300-2999
DOI:
Słowa kluczowe polskie: luka wiedzy ; model 70-20-10 ; pokolenie X ; pokolenie Y
Słowa kluczowe angielskie: knowledge gap ; 70-20-10 model ; generation X ; generation Y
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


5/9
Nr opisu: 0000114368
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie różnorodno¶ci± pokoleniow±
Tytuł w wersji angielskiej: Diversity management of generation
Autorzy: Beata Hysa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 97, s. 385-398, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie różnorodno¶ci± pokoleniow± ; intermentoring ; pokolenie Baby Boomers ; pokolenie Y ; pokolenie Z
Słowa kluczowe angielskie: diversity management of generation ; intermentoring ; generation Baby Boomers ; generation Y ; generation Z
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY


6/9
Nr opisu: 0000101188
Tytuł oryginału: Marketing communication with generation Y - advertising, games and social networking.
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Marketing identity: explosion of innovations. Conference Proceedings from International Scientific Conference "Marketing Identity 2014: Explosion of Innovations", Smolenice, Slovak Republic, 4th-5th November 2014. Eds.: Jozef Matus, Dana Petranova. Trnava : [Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius], 2014, s. 298-309, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 978-80-8105-666-6
Seria: (Marketing Identity ; 1339-5726)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: advergaming ; pokolenie Y ; reklama w grach komputerowych ; gra towarzyska ; innowacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: advergaming ; generation Y ; in-game advertising ; social game ; marketing innovation
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


7/9
Nr opisu: 0000101890
Tytuł oryginału: Organizacje w czasie transformacji - przykład izraelskiego kibucu.
Tytuł w wersji angielskiej: Organizations during transformation - example of the Israeli kibbutz
Autorzy: Karolina R±b.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 wrze¶nia 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 97
ISBN: 978-83-61975-14-4
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Uwagi: Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.
Słowa kluczowe polskie: kibuc ; wspólnota ; komuna ; reforma ; zarz±dzanie ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi ; pokolenie Y ; millenialsi ; pokolenie 50 plus ; organizacja ucz±ca się
Słowa kluczowe angielskie: kibbutz ; commune ; community ; reform ; management ; human resources management ; generation Y ; millenials ; generation 50 plus ; learning organization
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/9
Nr opisu: 0000101624
Tytuł oryginału: Organizations during transformation - example of the Israeli kibbutz
Tytuł w wersji polskiej: Organizacje w czasie transformacji - przykład izraelskiego kibucu
Autorzy: Karolina R±b.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 84, s. 177-185, bibliogr. 46 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: kibuc ; wspólnota ; komuna ; reforma ; zarz±dzanie ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi ; pokolenie Y ; millenialsi ; pokolenie 50 plus ; organizacja ucz±ca się
Słowa kluczowe angielskie: kibbutz ; community ; commune ; reform ; management ; human resources management ; generation Y ; millenials ; generation 50 plus ; learning organization
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


9/9
Nr opisu: 0000098782
Tytuł oryginału: Pokolenie sieci i kreowanie wizerunku uczelni wyższych w internecie.
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Komunikowanie się ludzi młodych we współczesnym ¶wiecie. Red. Katarzyna Walotek-¦ciańska, Michał Szyszka. Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2013, s. 151-162, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-63705-68-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: kreowanie wizerunku ; marketing internetowy ; uczelnia wyższa ; pokolenie Y ; media społeczno¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: image creation ; internet marketing ; university ; generation Y ; social media
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie