Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PERSONALIZACJA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000104949
Tytuł oryginału: Wytwórcze perpetuum mobile Czy produkcja napędza produkcję?
Autorzy: Agnieszka* Hyla.
¬ródło: -Prod. Manag. 2016 nr 1, s. 47-50, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 2450-6893
Słowa kluczowe polskie: technologia produkcji ; obróbka skrawaniem ; automatyzacja produkcji ; personalizacja ; drukowanie 3D
Słowa kluczowe angielskie: manufacturing technology ; machining ; production automation ; personalization ; 3D printing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/3
Nr opisu: 0000022164
Tytuł oryginału: Komunikacja w Internecie. Analiza wybranych narzędzi w kontek¶cie sposobów personalizacji klienta.
Tytuł w wersji angielskiej: Communication in Internet Analysis select of instruments in context of manner of clients personation
Autorzy: Joanna* Kałuża, Karolina* Tabin.
¬ródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilo¶ciowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstaw± tworzenia warto¶ci współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 39-47 bibliogr. 5 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarz±dzania i Marketingu. Politechnika ¦l±ska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1723 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 36)
Słowa kluczowe polskie: internet ; proces komunikacji ; e-klient ; personalizacja
Słowa kluczowe angielskie: internet ; communication process ; e-customer ; personalization
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


3/3
Nr opisu: 0000011074
Tytuł oryginału: Rola web miningu w procesie personalizacji dialogu z klientem
Tytuł w wersji angielskiej: Web mining in the process of personalization dialogue with client
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2004 z. 20, cz. 1, s. 277-283, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: web mining ; personalizacja ; dialog ; pozyskiwanie wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: web mining ; personalization ; dialogue ; knowledge acquisition
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie