Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PÓŁAKTYWNA KONTROLA SPRZĘŻENIA ZWROTNEGO
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000128031
Tytuł oryginału: Experimental attenuation and evaluation of whole body vibration for an off-road vehicle with magnetorheological dampers
Autorzy: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk, Jarosław Rzepecki.
Źródło: -J. Low Freq. Noise Vib. Act. Control 2019 vol. 38 iss. 2, s. 852-870, bibliogr. 33 poz.
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 1461-3484
e-ISSN: 2048-4046
DOI:
Słowa kluczowe polskie: komfort jazdy ; obsługa pojazdu ; wibracje przekazywane na całe ciało człowieka ; pojazd terenowy ; wibracje pojazdu wywołane przez drogi ; mortyzator magnetoreologiczny ; półaktywna kontrola sprzężenia zwrotnego
Słowa kluczowe angielskie: ride comfort ; vehicle handling ; whole body vibration ; off-road vehicle ; road-induced vehicle vibration ; magnetorheological damper ; semi-active feedback control
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/2
Nr opisu: 0000126065
Tytuł oryginału: Experimental analysis of vibration control algorithms applied for an off-road vehicle with magnetorheological dampers
Autorzy: Piotr Krauze, Jerzy Kasprzyk, Andrzej Kozyra, Jarosław Rzepecki.
Źródło: -J. Low Freq. Noise Vib. Act. Control 2018 vol. 37 iss. 3, s. 619-639, bibliogr. 37 poz.
Punktacja MNiSW: 15.000
p-ISSN: 0263-0923
DOI:
Słowa kluczowe polskie: pojazd terenowy ; wibracje wywołane przez drogi ; amortyzator magnetoreologiczny ; model samochodu ; półaktywna kontrola sprzężenia zwrotnego ; komfort jazdy ; trzymanie się drogi
Słowa kluczowe angielskie: off-road vehicle ; road-induced vibration ; magnetorheological damper ; full-car model ; semi-active feedback control ; ride comfort ; road holding
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie