Wynik wyszukiwania
Zapytanie: OCHRONA KONSUMENTA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000089759
Tytuł oryginału: Globalne konteksty poszanowania praw i wolności człowieka. Idee i rzeczywistość. Praca zbiorowa. 5. Pod red. Aleksandry Kuzior.
Adres wydawniczy: Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej, 2013
Opis fizyczny: , 264 s.
ISBN: 978-83-61975-53-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 12
Słowa kluczowe polskie: prawa człowieka ; zrównoważony rozwój ; odpowiedzialność społeczna ; ochrona praw człowieka ; ochrona konsumenta ; wolność człowieka ; godność człowieka ; bioetyka ; edukacja
Słowa kluczowe angielskie: human rights ; sustainable development ; social responsibility ; human rights protection ; consumer protection ; human freedom ; human dignity ; bioethics ; education
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000072666
Tytuł oryginału: Social responsibility of the manufacturer in a scope of product safety
Tytuł w wersji angielskiej: Społeczna odpowiedzialność producenta w zakresie bezpieczeństwa produktów
Autorzy: Patrycja Hąbek.
Źródło: -Zesz. Nauk. AM Szczecin 2011 nr 27, z. 1, s. 52-58, bibliogr. 32 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1733-8670
Słowa kluczowe polskie: CSR ; interesariusz ; ochrona konsumenta ; RAPEX ; HERMES
Słowa kluczowe angielskie: CSR ; stakeholder ; consumer protection ; RAPEX ; HERMES
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000122871
Tytuł oryginału: Niezamówiona informacja handlowa (spam) w internetowej komunikacji indywidualnej. Zagadnienia prawne.
Autorzy: Szymon Rubisz.
Źródło: W: Media elektroniczne w procesie komunikacji rynkowej. Pod red. Mariana Duczmala, Bogusława Nierenberga. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2005, s. 239-252, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 83-88980-32-7
Seria: (Monografie i Opracowania ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
Słowa kluczowe polskie: spam ; ochrona konsumenta ; marketing ; ochrona dóbr osobistych
Słowa kluczowe angielskie: spam ; consumer protection ; marketing ; protection of personal rights
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie