Wynik wyszukiwania
Zapytanie: OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000126983
Tytuł oryginału: Doskonalenie systemu zarządzania reklamacjami producenta urządzeń fiskalnych
Tytuł w wersji angielskiej: Improving complaints management system manufacturer of fiscal devices
Autorzy: Elżbieta Milewska.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2018 z. 117, s. 321-334, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: obsługa zgłoszeń ; BPMN ; ERD ; UML
Słowa kluczowe angielskie: application handling ; BPMN ; ERD ; UML
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000121723
Tytuł oryginału: Organization improvement using it systems to support the handling of cash register service complaints.
Tytuł w wersji polskiej: Doskonalenie organizacji z wykorzystaniem systemów informatycznych wspomagających obsługę zgłoszeń serwisowo-reklamacyjnych kas rejestrujących
Autorzy: Elżbieta Milewska.
Źródło: W: Cross-border exchange of experience production engineering using principles of mathematics. Modern mathematical methods in engineering 3mi, 22.1. - 24.1. 2018, Horni Lomna. VSB - Technical University of Ostrava, Silesian University of Technology. Ostrava : VSB - Technical University of Ostrava, 2018, s. 173-179, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-80-248-4136-6
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: urządzenie fiskalne ; reklamacja ; obsługa zgłoszeń
Słowa kluczowe angielskie: fiscal device ; complaint ; application handling
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000119237
Tytuł oryginału: Management of complaints by a Polish manufacturer fiscal devices.
Autorzy: Elżbieta Milewska.
Źródło: W: 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts. SGEM 2017, 24-30 August 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Book 1, Modern science. Vol. 5, Business and management. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 599-606, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-619-7408-17-1
Seria: (SGEM International Multidisciplinary Scientific Conferences on Social Sciences and Arts ; 2367-5659)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
DOI:
Słowa kluczowe polskie: urządzenie fiskalne ; reklamacja ; obsługa zgłoszeń ; BPMN
Słowa kluczowe angielskie: fiscal device ; complaint ; application handling ; BPMN
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie