Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NAUCZANIE PRZEZ PROJEKTY
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/10
Nr opisu: 0000123588
Tytuł oryginału: Architektury nie można nauczyć się w szkole, czyli hands-on experience w edukacji architektornicznej i urbanistycznej
Autorzy: Agata Twardoch.
¬ródło: -Autoportret 2018 nr 1, s. 102-108
p-ISSN: 1730-3613
Słowa kluczowe polskie: edukacja architektoniczna ; nauczanie przez projekty ; warsztaty projektowe
Słowa kluczowe angielskie: architectural education ; project based learning ; design workshop
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/10
Nr opisu: 0000127618
Tytuł oryginału: How to initiate interdisciplinarity in project- oriented teaching?.
Autorzy: Marzena Podgórska, Iwona Zdonek.
¬ródło: W: 11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2018, Seville, Spain, 12th - 14th November, 2018. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, s. 2985-2989, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-84-09-05948-5
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
DOI:
Słowa kluczowe polskie: interdyscyplinarno¶ć ; nauczanie przez projekty ; projekt edukacyjny
Słowa kluczowe angielskie: interdisciplinarity ; project based learning ; educational project
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/10
Nr opisu: 0000123194
Tytuł oryginału: Teaching energy conversion systems through cases and projects.
Autorzy: Jacek Kalina.
¬ródło: W: 10th Annual Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2017, Seville, Spain, 16-18 November, 2017. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2017, s. 3357-3367, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-84-697-6957-7
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: metody nauczania ; edukacja inżynierska ; nauczanie przez projekty
Słowa kluczowe angielskie: teaching methods ; engineering education ; case teaching ; project based learning
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/10
Nr opisu: 0000115585
Tytuł oryginału: Work in progress: combining active learning methods in engineering education.
Autorzy: Magdalena Bogacka, Krzysztof Pikoń.
¬ródło: W: Proceedings of 2017 IEEE Global Engineering Education Conference. (EDUCON), 25-28 April 2017, Athens, Greece. Piscataway : IEEE, 2014, s. 1863-1867, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-1-5090-5467-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science; Scopus
Słowa kluczowe polskie: debata oxfordzka ; nauczanie przez projekty
Słowa kluczowe angielskie: Oxford debate ; project based learning ; challenge driven education ; case teaching
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/10
Nr opisu: 0000110448
Tytuł oryginału: Beyond the university: socially engaged student's workshops on public space and housing.
Autorzy: Agata Twardoch, Michał Stangel.
¬ródło: W: 8. Architektura v perspektive 2016. 8th Architecture in Perspective 2016. Sbornik prispevku z mezinarodni konference. Eds.: Martina Perinkova, Martin Nedved. Vysoka skola banska Technicka univerzita Ostrava. Fakulta stavebni, katedra architektury. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2016, s. 23-25, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-80-248-3940-0
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: warsztaty ; PBL ; nauczanie przez projekty ; edukacja architektoniczna ; nauczanie w architekturze ; dydaktyka
Słowa kluczowe angielskie: workshop ; PBL ; project based learning ; architectural education ; teaching in architecture ; teaching
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 146700


6/10
Nr opisu: 0000110593
Tytuł oryginału: Students and the city. Real-live urban analisys and evaluation in urban design education.
Autorzy: Michał Stangel, Agata Twardoch.
¬ródło: W: 8. Architektura v perspektive 2016. 8th Architecture in Perspective 2016. Sbornik prispevku z mezinarodni konference. Eds.: Martina Perinkova, Martin Nedved. Vysoka skola banska Technicka univerzita Ostrava. Fakulta stavebni, katedra architektury. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2016, s. 58-60, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-80-248-3940-0
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: projektowanie urbanistyczne ; placemaking ; nauczanie przez projekty ; Design Thinking ; nauczanie architektury ; nauczanie urbanistyki
Słowa kluczowe angielskie: urban design ; placemaking ; project based learning ; Design Thinking ; teaching architecture ; teaching urbanism
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 146700


7/10
Nr opisu: 0000100153
Tytuł oryginału: Project Based Learning - do¶wiadczenia w kształceniu inżynierów w Danmarks Tekniske Universitet.
Tytuł w wersji angielskiej: Project Based Learning - experience in teaching at the Technical University of Danemark
Autorzy: Edyta Krzystała.
¬ródło: W: II Konferencja naukowa w ramach projektu Inżynier bez granic. Inżynier bez granic - nowoczesne formy kształcenia bazuj±ce na współpracy ponadnarodowej, Gliwice, 29 maja 2015 r. [B.m.] : [b.w.], 2015, s. 14-17, bibliogr. 5 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,42
Słowa kluczowe polskie: kształcenie inżynierów ; PBL ; nauczanie przez projekty ; Dania ; uczelnia techniczna
Słowa kluczowe angielskie: engineering education ; PBL ; project based learning ; Denmark ; technical university
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


8/10
Nr opisu: 0000092708
Tytuł oryginału: Project-based learning Experiences from the initial stage of implementation in a higher education institution
Autorzy: Seweryn Spałek.
¬ródło: -Int. J. Innov. Learn. 2014 vol. 16 no. 1, s. 1-11
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1471-8197
e-ISSN: 1741-8089
DOI:
Słowa kluczowe polskie: nauczanie przez projekty ; nauczanie poprzez rozwi±zywanie problemów ; PBL ; nowe metody nauczania ; zastosowanie wiedzy ; uniwersytet ; do¶wiadczenie ; wdrożenie pilotażowe ; innowacja ; szkolnictwo wyższe
Słowa kluczowe angielskie: project based learning ; problem based learning ; PBL ; new teaching methods ; knowledge application ; university ; experience ; pilot implementation ; innovation ; higher education
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/10
Nr opisu: 0000091471
Tytuł oryginału: Project Based Learning w projektowaniu i badaniach naukowych z zakresu urbanistyki.
Tytuł w wersji angielskiej: Project Based Learning in design and scientific research in the field of urban design
Autorzy: Michał Stangel.
¬ródło: W: Zawód architekt. Edukacja architektoniczna. Monografia. Praca zbiorowa. Pod red. Tomasza Taczewskiego. Gliwice : Katedra Projektowania Architektonicznego Wydziału Architektury Politechniki ¦l±skiej, 2012, s. 163-171, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe polskie: nauczanie przez projekty ; urbanistyka ; kształcenie architektów ; metody nauczania
Słowa kluczowe angielskie: project based learning ; urbanism ; education of architects ; teaching methods
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


10/10
Nr opisu: 0000074373
Tytuł oryginału: Nauczanie przez projekty jako metoda kształcenia menedżerów XXI wieku zgodnie z zapotrzebowaniem przedsiębiorstw
Tytuł w wersji angielskiej: Project-based learning as a method of education for managers of the 21st century according to the companies' needs
Autorzy: Seweryn Spałek.
¬ródło: -Zarz. i Eduk. 2011 nr 79, s. 5-11, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 1428-474X
Słowa kluczowe polskie: kształcenie menedżerów ; nauczanie przez projekty
Słowa kluczowe angielskie: education of managers ; project based learning
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie