Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NAUCZANIE POPRZEZ ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000107430
Tytuł oryginału: Targeted post-course survey of project organised course as an example of students' engagement in learning process.
Autorzy: Lucyna Czarnowska, Zbigniew Żmudka.
Źródło: W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 275-283, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-989-20-6829-9
Seria: (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: aktywne uczenie się ; edukacja inżynierska ; nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów ; PBL ; ocena nauczyciela
Słowa kluczowe angielskie: active learning ; engineering education ; problem based learning ; PBL ; teacher assessment ; targeted post-course survey
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000103235
Tytuł oryginału: Collaborative and problem-based learning in architectural education: example of Silesia brownfields study.
Autorzy: Magdalena Żmudzińska-Nowak.
Źródło: W: 8th International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI2015, Seville, Spain, 16-18 November 2015. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. Valencia : IATED Academy, 2015, pamięć USB (PenDrive) s. 6248-6254, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-84-608-2657-6
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: adaptacja struktury postindustrialnej ; teren zdegradowany ; edukacja architektoniczna ; nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów
Słowa kluczowe angielskie: post-industrial structures adaptation ; brownfield ; architectural education ; problem based learning
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000092708
Tytuł oryginału: Project-based learning Experiences from the initial stage of implementation in a higher education institution
Autorzy: Seweryn Spałek.
Źródło: -Int. J. Innov. Learn. 2014 vol. 16 no. 1, s. 1-11
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1471-8197
e-ISSN: 1741-8089
DOI:
Słowa kluczowe polskie: nauczanie przez projekty ; nauczanie poprzez rozwiązywanie problemów ; PBL ; nowe metody nauczania ; zastosowanie wiedzy ; uniwersytet ; doświadczenie ; wdrożenie pilotażowe ; innowacja ; szkolnictwo wyższe
Słowa kluczowe angielskie: project based learning ; problem based learning ; PBL ; new teaching methods ; knowledge application ; university ; experience ; pilot implementation ; innovation ; higher education
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie