Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NARZĘDZIA MARKETINGOWE
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000133662
Tytuł oryginału: Marketing tools for improving enterprise performance in the context of social and economic security of the state: innovative approaches to assessment
Autorzy: A. Kwilinski, K. Pająk, O. Halachenko, S. Vasylchak, Y. Pushak, Paulina Kuzior.
Źródło: -Mark. Menedz. Innov. 2019 no. 4, s. 172-181, bibliogr. 45 poz.
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 2218-4511
e-ISSN: 2227-6718
DOI:
Słowa kluczowe polskie: bezpieczeństwo ekonomiczne ; wydajność ; pomnik ; podejście innowacyjne ; narzędzia marketingowe ; ocena ; zakład sanatoryjny ; zabezpieczenie socjalne
Słowa kluczowe angielskie: economic security ; efficiency ; measurement ; innovative approach ; marketing tools ; assessment ; sanatorium establishment ; social security
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/5
Nr opisu: 0000073682
Tytuł oryginału: Funkcjonowanie witryn internetowych jako narzędzia marketingowego w przedsiębiorstwach przemysłowych.
Autorzy: Radosław Wolniak.
Źródło: W: Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, 2012, s. 884-892, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: marketing ; narzędzia marketingowe ; efektywność ; wyszukiwarka internetowa ; strona internetowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; marketing tools ; efficiency ; search engine ; website
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


3/5
Nr opisu: 0000073657
Tytuł oryginału: Marketing bezpośredni w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży meblarskiej - ocena jakości stosowanych narzędzi
Tytuł w wersji angielskiej: Direct marketing in furniture sector production plant - the evaluation of quality of applied tools
Autorzy: Radosław Wolniak, K. Malicka.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2010 nr 1, s. 139-151, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1895-3794
Słowa kluczowe polskie: marketing bezpośredni ; jakość marketingu ; narzędzia marketingowe
Słowa kluczowe angielskie: direct marketing ; marketing quality ; marketing tools
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


4/5
Nr opisu: 0000071499
Tytuł oryginału: Marketing bezpośredni w przedsiębiorstwie produkcyjnym branży meblarskiej - ocena jakości stosowanych narzędzi
Tytuł w wersji angielskiej: Direct marketing in furniture sector production plant The evaluation of quality of applied tools
Autorzy: Radosław Wolniak, K. Malicka.
Źródło: -Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2010 nr 1, s. 139-151, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1895-3794
Słowa kluczowe polskie: marketing bezpośredni ; jakość marketingu ; narzędzia marketingowe ; branża meblarska
Słowa kluczowe angielskie: direct marketing ; marketing quality ; marketing tools ; furniture branch
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


5/5
Nr opisu: 0000022145
Tytuł oryginału: Taksonomiczna mapa wiedzy jako narzędzie marketingowe pogłębiania relacji.
Tytuł w wersji angielskiej: Taxonomic knowledge map as a marketing tool of developing relations
Autorzy: Artur* Mazurkiewicz.
Źródło: W: Wiedza - Informacja - Marketing. WIM 2004. Zastosowanie metod ilościowych i systemów informatycznych w podejmowaniu decyzji w przedsiębiorstwach rozproszonych. Kapitał społeczny podstawą tworzenia wartości współczesnego przedsiębiorstwa. Krajowa konferencja naukowa, Szczyrk, 24-26 listopada 2004. Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2006, s. 65-83 bibliogr. 24 poz.
Organizator: [Katedra Informatyki i Ekonometrii, Katedra Podstaw Zarządzania i Marketingu. Politechnika Śląska]
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika Śląska nr 1723 Organizacja i Zarządzanie ; z. 36)
Słowa kluczowe polskie: metoda taksonomiczna ; narzędzia marketingowe ; marketing relacji ; mapa wiedzy ; proces informacyjny
Słowa kluczowe angielskie: taxonomic method ; marketing tools ; relationship marketing ; knowledge map ; information process
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


stosując format:
Nowe wyszukiwanie