Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MYSTERY SHOPPING
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000108675
Tytuł oryginału: Sprawność operacyjna procesu zarządzania komunikacją internetową z klientem w polskich przedsiębiorstwach uzdrowiskowych z uwzględnieniem potrzeb osób pełnosprawnych i niepełnosprawnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Operational efficiency the management process of Internet communications with a customer in the Polish spa enterprises including the needs of the able-bodied and disabled people
Autorzy: A. Otremba, Adam Szromek.
Źródło: W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 49-60, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-60789-63-6
Seria: (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: mystery shopping ; ankieta zamaskowana ; sprawność komunikacji ; turystyka uzdrowiskowa ; niepełnosprawność
Słowa kluczowe angielskie: mystery shopping ; survey masked ; efficiency of communication ; tourism spa ; disability
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000102403
Tytuł oryginału: Application of the mystery shopping method in quality assessment of tourist attractions based on a survey of museums in Krakow.
Autorzy: Z. Kruczek, Adam Szromek, P. Cuka.
Źródło: W: Innovation vision 2020: from regional development sustainability to global economic growth. Proceedings of the 25th International Business Information Management Association Conference, Amsterdam, Netherlands, May 7-8, 2015. Ed. Khalid S. Soliman. [B.m.] : International Business Information Management Association, 2015, s. 218-230, bibliogr. 42 poz.
ISBN: 978-0-9860419-4-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science; Scopus
Słowa kluczowe polskie: atrakcja turystyczna ; muzeum ; mystery shopping
Słowa kluczowe angielskie: tourist attraction ; museum ; mystery shopping
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000097429
Tytuł oryginału: The possibility of using the Mystery Shopping method to evaluate the corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 2, s. 46-52, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; pomiar reputacji ; mystery shopping
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation measurement ; mystery shopping
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie