Wynik wyszukiwania
Zapytanie: METODY NAUCZANIA
Liczba odnalezionych rekordów: 15



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/15
Nr opisu: 0000127625
Tytuł oryginału: Case teaching support system - new software tool to foster active learning methods.
Autorzy: Krzysztof Pikoń, Jacek Kalina.
¬ródło: W: 11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2018, Seville, Spain, 12th - 14th November, 2018. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, s. 3235-3241, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-84-09-05948-5
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: metody nauczania ; edukacja inżynierska ; case teaching ; innowacyjne narzędzia programowe
Słowa kluczowe angielskie: teaching methods ; engineering education ; case teaching ; innovative software tools
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/15
Nr opisu: 0000127630
Tytuł oryginału: Student questionnaires as effective stimulators of pedagogical evolution.
Autorzy: Jacek Kalina.
¬ródło: W: 11th Annual International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2018, Seville, Spain, 12th - 14th November, 2018. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2018, s. 3285-3294, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 978-84-09-05948-5
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: metody nauczania ; edukacja inżynierska ; ankiety dla studentów ; ewolucja pedagogiczna
Słowa kluczowe angielskie: teaching methods ; engineering education ; student surveys ; pedagogical evolution
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/15
Nr opisu: 0000123194
Tytuł oryginału: Teaching energy conversion systems through cases and projects.
Autorzy: Jacek Kalina.
¬ródło: W: 10th Annual Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2017, Seville, Spain, 16-18 November, 2017. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B.m.] : IATED Academy, 2017, s. 3357-3367, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-84-697-6957-7
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: metody nauczania ; edukacja inżynierska ; nauczanie przez projekty
Słowa kluczowe angielskie: teaching methods ; engineering education ; case teaching ; project based learning
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/15
Nr opisu: 0000107424
Tytuł oryginału: Air pollutants and adverse health effects as the subject of the seminars using the new pedagogical approach - case teaching implementation example.
Autorzy: Józef Pastuszka, Krzysztof Pikoń, Monika Czop.
¬ródło: W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 691-695, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-989-20-6829-9
Seria: (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: aktywne uczenie się ; studium przypadku ; metody nauczania ; kurs inżynierski
Słowa kluczowe angielskie: active learning ; case study ; teaching methods ; engineering cours
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


5/15
Nr opisu: 0000107422
Tytuł oryginału: Learning by doing approach implementation in project management courses.
Autorzy: Krzysztof Pikoń, Magdalena Bogacka.
¬ródło: W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 612-619, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-989-20-6829-9
Seria: (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: nauka przez praktykę ; zarz±dzanie projektem ; metody nauczania
Słowa kluczowe angielskie: learning by doing ; project management ; teaching methods
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


6/15
Nr opisu: 0000107421
Tytuł oryginału: Pedagogical evolution based on implementation of case teaching method in masters engineering courses.
Autorzy: Krzysztof Pikoń, Magdalena Bogacka.
¬ródło: W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 236-243, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-989-20-6829-9
Seria: (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: aktywne uczenie się ; studium przypadku ; metody nauczania ; kurs inżynierski
Słowa kluczowe angielskie: active learning ; case study ; teaching methods ; engineering cours
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


7/15
Nr opisu: 0000100102
Tytuł oryginału: Kształcenie architektów na Górnym ¦l±sku na tle ewolucji koncepcji edukacji architektonicznej.
Tytuł w wersji angielskiej: Educating of the architects in Upper Silesia in relation to the evolution of the architectural learning concept
Autorzy: Joanna Serdyńska.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2015
Opis fizyczny: , 216 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-7880-231-0
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 560)
Liczba arkuszy wydawniczych: 10
Słowa kluczowe polskie: kształcenie architektów ; metody nauczania ; kształcenie akademickie ; wyższe studia techniczne ; Wydział Architektury ; Politechnika ¦l±ska
Słowa kluczowe angielskie: education of architects ; teaching methods ; academic education ; higher technical studies ; Faculty of Architecture ; Silesian University of Technology
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/15
Nr opisu: 0000104951
Tytuł oryginału: Słowo wstępne.
Tytuł w wersji angielskiej: Foreword
Autorzy: Maria Bielak-Zasadzka, Joanna Tymkiewicz, Dorota Winnicka-Jasłowska.
¬ródło: W: Stosowanie metod badawczych w pracach magisterskich na Wydziale Architektury. Praca zbiorowa. Pod red. Marii Bielak-Zasadzkiej. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2015, s. 9-12
ISBN: 978-83-7880-302-7
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 567)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
Słowa kluczowe polskie: projektowanie architektoniczne ; narzędzia badawcze ; kształcenie architektów ; metody nauczania ; projekt koncepcyjny
Słowa kluczowe angielskie: architectural designing ; research tools ; education of architects ; teaching methods ; architectural concept
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


9/15
Nr opisu: 0000106452
Tytuł oryginału: Educational needs of laparoscopic surgeons
Tytuł w wersji polskiej: Potrzeby edukacyjne w zakresie chirurgii laparoskopowej
Autorzy: Joanna Bartnicka, Agnieszka Ziętkiewicz, G. Kowalski.
¬ródło: -Gen. Prof. Educ. 2014 nr 2, s. 3-14, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2084-1469
Słowa kluczowe polskie: organizacja kształcenia ; chirurgia ; laparoskopia ; kształcenie zawodowe ; umiejętno¶ci praktyczne ; metody nauczania ; szkolenie IT
Słowa kluczowe angielskie: organization of education ; surgery ; laparoscopy ; vocational training ; practical skills ; teaching methods ; IT training
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


10/15
Nr opisu: 0000089154
Tytuł oryginału: To design by recognizing: a new approach.
Autorzy: Natalia B±ba-Ciosek, Andrzej Ciosek.
¬ródło: W: Knowing (by) designing. Proceedings of the conference "Knowing (by) Designing", Brussels, 22-23 May 2013. Eds: J. Verbeke and B. Pak. LUCA, Sint-Lucas School of Architecture Brussels, KU Leuven. Faculty of Architecture. Brussels : LUCA, Sint-Lucas School of Architecture, 2013, s. 493-499, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-90-81323-86-4
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: proces projektowy ; pracownia architektoniczna ; poznanie ; metody nauczania
Słowa kluczowe angielskie: design process ; architectural studio ; recognition ; teaching methods
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


11/15
Nr opisu: 0000091471
Tytuł oryginału: Project Based Learning w projektowaniu i badaniach naukowych z zakresu urbanistyki.
Tytuł w wersji angielskiej: Project Based Learning in design and scientific research in the field of urban design
Autorzy: Michał Stangel.
¬ródło: W: Zawód architekt. Edukacja architektoniczna. Monografia. Praca zbiorowa. Pod red. Tomasza Taczewskiego. Gliwice : Katedra Projektowania Architektonicznego Wydziału Architektury Politechniki ¦l±skiej, 2012, s. 163-171, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe polskie: nauczanie przez projekty ; urbanistyka ; kształcenie architektów ; metody nauczania
Słowa kluczowe angielskie: project based learning ; urbanism ; education of architects ; teaching methods
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


12/15
Nr opisu: 0000091534
Tytuł oryginału: Wprowadzenie.
Autorzy: Tomasz** Taczewski.
¬ródło: W: Zawód architekt. Edukacja architektoniczna. Monografia. Praca zbiorowa. Pod red. Tomasza Taczewskiego. Gliwice : Katedra Projektowania Architektonicznego Wydziału Architektury Politechniki ¦l±skiej, 2012, s. 6-7
Słowa kluczowe polskie: kształcenie architektów ; metody nauczania ; nauczanie architektury
Słowa kluczowe angielskie: education of architects ; teaching methods ; teaching of architecture
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


13/15
Nr opisu: 0000050254
Tytuł oryginału: Blended learning in teaching materials science subjects at full time studies
Autorzy: Leszek** Dobrzański, F. Brom.
¬ródło: -Arch. Mater. Sci. Eng. 2008 vol. 34 iss. 1, s. 57-60, bibliogr. 13 poz.
p-ISSN: 1897-2764
Słowa kluczowe polskie: nauczanie wspomagane komputerowo ; metody nauczania ; platforma Moodle ; blended learning ; e-learning
Słowa kluczowe angielskie: computer aided teaching ; teaching methods ; Moodle platform ; blended learning ; e-learning
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4182
Dostęp on-line:


14/15
Nr opisu: 0000110272
Tytuł oryginału: Studium przypadków jako metoda efektywna w nauczaniu przedmiotów ekonomicznych.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Profesjonalizacja kompetencji dydaktycznych nauczycieli akademickich w nauczaniu przedmiotów ekonomicznych. Praca zbiorowa. Pod red. Grzegorza Poloka. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2005, s. 65-72
ISBN: 83-7246-905-9
Seria: (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: metody nauczania ; studium przypadku ; efektywno¶ć ; kształcenie studentów
Słowa kluczowe angielskie: teaching methods ; case study ; effectiveness ; education of students
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


15/15
Nr opisu: 0000006996
Tytuł oryginału: Komputer narzędziem pracy architekta. Indywidualizacja procesu nauczania.
Autorzy: Agnieszka Baron.
¬ródło: W: Teoria a praktyka w architekturze współczesnej. Teoria i praktyka w procesie kształcenia architekta. Materiały IV sympozjum Rybna '99. IV Sympozjum w Rybnej, 28-29 czerwca 1999. [B.m.] : [b.w.], 1999, s. 40-44
Organizator: Komisja Architektury i Urbanistyki Polskiej Akademii Nauk o/Katowice [i in.]
Słowa kluczowe polskie: nauczanie wspomagane komputerowo ; metody nauczania ; kształcenie architektów
Słowa kluczowe angielskie: computer aided learning ; teaching methods ; education of architects
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie